Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. o życiu, przmijaniu, wierze we własne możliwości i o watach😁
  3. Dokładnie tak, dlatego nie polecam i nigdy nie polecę "lampki rowerowej" ponad dobrze wykonaną latarką. Plastik bardzo źle się sprawdza jako medium przewodzące ciepło. Jak latarka "się grzeje" to jest to dobrze, tak ma być, bo wtedy odprowadza ciepło. Jak się nie grzeje, to znaczy, że w środku się gotuje. Fizyki się nie oszuka. Zresztą, żeby Convoy S2+ dobrze odprowadził 10W ciepła i bezpiecznie działał ze sterownikiem bez zabezpieczenia termicznego to wymaga sporo pracy w termice: podłoże diody w miedzi i wlutowane na stałe w pigułkę, poprawienie gwintów, cynowanie połączeń sterownika z pigułką, poprawienie połączenia pomiędzy głowicą a środkową częścią.
  4. No dobra, ale tak w sumie to o czym jest ten temat?
  5. Do 10km to jakie by nie były, będą dobre. Przejrzy ali, tam kupisz wystarczające za 15zł
  6. Dzięki Panowie, dobrze że obejrzałem ten film, bo bym sie zdziwił. Ale tak czy siak jestem zdziwiony, ze biorąc błotniki + jeszcze osobne stelaże do tego, jestem zmuszony jeszcze brac osobno 3ci element. Trochę lecą w kulki tutaj... Teraz tylko muszę wymyślić, ze brac Velo 47, czy 55. Obecnie mam opony 38mm, ale zastanawiam sie nad zmianą jak sie zużyją na przynajmniej 42mm. A to jest max jaki można wstawić do Velo 47. Jak bym poszedł w 44mm, to juz musze brac Velo 55, a boję sie czy nie będą wyglądać słabo takie szerokie błotniki.
  7. Można zmieniać na podjazdach pod obciazeniem kazdy ma wolny wybór, sądze,że to troche szybciej zuzyje naped, sam nigdy tego nie robie, tez mam odruch odpuszczania przy zmianie. 250-300W? Phi ja wiem,że to forum dla amatorów a nie dla zawodowców ale 300W?? dajcie spokój na wigry średnio na 1000km da sie wyciagnąć więcej😁, tak naprawdę nawet nie wiem ile mam bo niczym nie mierze.😁 @michalr75 tak z ciekawości dopytam, jak jedziesz ok 70-100km swoim mocniejszym tempem to ile watów średnio generujesz? Ja o wieku też myślałem i sie nawet martwiłem nim ale przestałem jak sie okazało,że są dużo starsi duzo mocniejsi, duzo bardziej wytrzymali którzy robią na rowerze rzeczy o których dopiero marzę ale pokazują i udowadniają,że się da a jak inni mogą to i my możemy.
  8. Weź to upchnij w lampce rowerowej😉 Nawet jak zmodyfikujesz taki radiator, a lampka nadal będzie miała plastikową obudowę, to jak to ma odprowadzać ciepło?
  9. Teraz cos z porządnego chińskiego karbonu Yoeleo sklep EU bez ceł https://www.yoeleoeurope.com/collections/road-handlebar Winspace sklep międzynarodowy ale też nie ma ceł https://www.winspace.cc/collections/handlebars ICAN magazyn EU bez ceł https://icancycling.com/collections/carbon-frame-eu
  10. Do 200W to się w tlenie jeździ... 250 wat treningi siłowe, mniejsza kadencja, a powyżej 300 to już takie interwały kilkuminutowe można robić 🙃 Ale waty i to całe FTP to nie wszystko 😂
  11. @smw44199 Bardzo dobrze powiedziane. 800 lumenów w przypadku popularnej Cree XM-L2 czy SST40 osiągane jest w okolicy 2.3-2.5 Ampera.To wydziela prawie 10W ciepła. Jeśli światełko nie ma radiatora albo obudowa światełka sama nie jest radiatorem (jak w latarkach Convoy), to dioda i cała elektronika w środku gotują się we własnym sosie. 10W ciepła to nie jest mało. Dla zobrazowania radiator, który skutecznie odprowadzi do 10W ciepła wygląda tak:
  12. Dzisiaj
  13. A jakby zrobić z niej stricte napędową oponę? A na przód coś bardziej agresywnego?Przyznam że Schwalbe nie ogarniam, nigdy nie miałem tych opon
  14. Niestety nie masz do końca racji, płynne obniżanie mocy lampki prowadzi do wydłużenia jej świecenia. Zresztą podstawowym problemem wszystkich lampek które mają "pierdylion" lumenów jest odprowadzanie ciepła i przede wszystkie z tego powodu obniżają swoją moc, bo nie są w stanie odprowadzić nadmiaru ciepła. Stąd zazwyczaj maksymalny realny limit lampek to ok 800lm
  15. klocki bieżnika (poza bocznymi) nie są wysokie, także to nie na mokre głębokie błoto
  16. Rick xc jeżdżę 2.4 P+T (addix Speed), sprawdza się super, szybka, trochę głośna na twardym, zero bicia, polecam
  17. Nie musi, może dawać pełną moc aż do odcięcia zasilania. Czasy analogowego, prostego podpięcia dawno minęły. Dobre lampki i latarki ostrzegają jak ogniwo się wyczerpuje, potem przełączają się na niski tryb pracy. Jeżeli lampka stopniowo przygasa, to znaczy że ma bardzo prosty i na obecne czasy kiepski układ sterowania zasilaniem (w zasadzie jego brak ).
  18. @uzurpator No chyba nie do końca jest tak jak piszesz, 250+ to już jest tempo wyścigowe dla Pro amatorów z czołówki peletonu, przynajmniej w maratonach MTB. Na takich watach robi się tez ciężkie treningi a nie "kręci godzinami"
  19. Tyle, to mocny amator kręci godzinami, na tym forumie takich znajdziesz ( uprzedzam: nie ja ). W sprincie to nawet piździpączki ( to ja ) te 1000+ ukręcą.
  20. Media nie są wyznacznikiem prawa, nie raz pletli tam bzdury. Liczba przejazdów nie ma znaczenia, bo w przypadku skrętu i przecinania toru jazdy rowerów, po prostu trzeba ustępować. Kwestia jeszcze na ile to podobna sytuacja, czy kierowca też skręcał, czy może jechał prostopadle, a jedyne podobieństwo to duże skrzyżowanie.
  21. 250/300W to spokojnie można z własnych nóg wygenerować 😉
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...