Skocz do zawartości

AkadaemiaStolarstwa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    M
  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia użytkownika AkadaemiaStolarstwa

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. Słyszałem opinie że xt ze względu na większa masę zacisków i co za tym idzie pojemność cieplną , lepiej sprawują się przy długotrwałym hamowaniu. Do tego akurat dwoje moich znajomych połamało przy glebach aluminiowe klamki w xtr. Osobiście nie znam nikogo kto połamałby xt. Ale pisze tutaj o starszych modelach z alu klamkami. A co do serwisowania pamiętaj że w razie awarii płacisz za odpowiednio droższe części, klocki etc. Chyba że wkładasz jakieś tańsze bez radiatorów, ale wtedy z xtr zostaje tylko wygląd.
  2. Ekhm... Spotkałem się nawet z 4ma blatami w swoim mieście aż zatrzymałem się żeby się upewnić czy dobrze widzę :P, nie zrobiłem niestety zdjęcia bo bateria była w tel padnięta. Moim zdaniem przewodowość obecnych elektronicznych przerzutek to niedorzeczność. Przy obecnej miniaturyzacji nie widzę absolutnie powodu dla którego nadajnik/odbiornik miałby się nie zmieścić w korpusie manetki/przerzutki. Jedynym problemem jest ograniczony rozmiar baterii w przerzutce, bo w tradycyjnym korpusie manetki jest miejsca na baterię aż nadto. Kodowanie sygnałów nie powinno być problemem.
  3. Piszesz że spuściłeś powietrze, a na pewno ono było w środku ? Może właśnie go nie było i amor leży na odbojnikach. Dopompuj sprawdź. Tak czy inaczej bez rozkręcenia i pełnego serwisu się nie obędzie.
  4. Według instrukcji do amora to podkładki po stronie sprężyny powietrznej. Służa za odbojniki i być może z czasem się wypracowały. https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwi0uM6EmZrUAhWCBiwKHTTkCfUQFggmMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.sram.com%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Ftechdocs%2F2011%2520RockShox%2520SPC_Rev%2520B.pdf&usg=AFQjCNFWB3qx8pEtLVcM7hzrpfpLYwLPWA&cad=rja Poszukaj w katalogu częsci tego co potrzebujesz a potem wbij nr w google .
  5. 1. Poluzuj imbusy mocujace zacisk do widła aby lekko go mozna było przesuwać. 2. Zacisnij klamke hamulca i na zacisniętej dokręć zacisk. 3. Daj znać czy pomogło.
  6. Tak mi przyszło do głowy że w sumie ESI siedza bardzo ciasno na kierownicy, może pomierz gdzieś na sucho ile mają ?
  7. Bez pełnej gwarancji bym nie brał, dwoje znajomych miało problemy z tylnymi widłami w karbonowych ravenach.
  8. Co do błotników kwestia estetyki. Pełne błotniki ładnie przylegające do kół moim zdaniem nadają stylu. Dla mnie osobiście bardzo ich brakuje w tym rowerku.
  9. Świetna robota, szkoda tylko błotników, i ten kolor ... ale najważniejsze że podoba się młodemu ! Ważyłes go móże ?
  10. Fajny rowerek i widać że ktoś uskuteczniał na nim wrapping zanim to się stało modne . Chwyty kierownicy można załatwić owijką do kier szosowych. Co do pedałów nie wiem czy w bmxach takich gwintów by nie znalazł. Co do identyfikacji to chyba będzie Romet Pawik.
  11. Bardzo popularne uszkodzenie, są 3 wyjścia żeby tego uniknąć. 1. Bardziej płasko ustawione manetki. 2. Podnieść całą kierownicę np podkładkami pod mostek. 3. Nie wywracać się Co do naprawy patrząc po zdjęciach nie jest żle i nic z tym nie zrobisz. Mi jak zdarło do gołego aluminium to zamalowałem lakierem do paznokci od żony i się trzymało.
  12. Offtop. Przypomniało mi sie jak elektryk za podpięcie kuchni do prądu trójfazowego zaśpiewał najdroższy 2000 zł, a najtańszy po negocjacjach 1300zł. Do zrobienia było podłaczenie gotowego już przewodu do gotowego już bezpiecznika, i z drugiej strony do kostki przy kuchni. Żadnych rozgałęzień ni nic. Sam bym to zrobił, ale elektrownia nie założy nowego licznika bez pieczątki elektryka z uprawnieniami
  13. @Sobek82 @Yassey Gratulacje!! Ja nadal czekam :I, córcia ma chyba punktualność po matce bo ponad tydzień po terminie i nic.
  14. Gó*** nie rower, zapomnij o wszelkich rowerach w tym kształcie ramy i z zawieszeniem. Całkiem fajny rowerek, w znośnej cenie i wadze, niema za wiele co się zepsuć. Niema zawieszenia ktore tylko przeszkadza, idioto oporne hamulce, prosta obsługa. Ale czy dla 6latki nie będzie za duży ? Osprzęt dla 6 latka naprawde niema żadnego znaczenia. Najważniejsze żeby córce się podobał.
  15. Skomplikowany montaż/demontaż, w linku jest co prawda widoczny jakiś niby szybkozamykacz, ale jego integracja z widelcem/ramą nie zachęca do stosowania. Ponadto nie widze jakby miało wyglądać jego otwieraniei wyciągganie koła. Przy osi 25mm zostaje bardzo mało miejsca na kulki łożysk, chyba że piasty byłyby ogromne. A to z kolei oznacza skróconą trwałość albo zwiększoną wagę. Do kogo miało by to być skierowane ? Jedyne co mi przychodzi do głowy to DH.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...