no właśnie olej sam by się nie dolał, na 100% tak nie było, spuściłem powietrze to kurzówki dotykały korony i to było jakieś 103-105mm bo zmierzyłem. Nic w tłumiku nie grzebałem, po ponownym napompowaniu już jest tylko 80mm może winne jest samo ustawienie tłumika? amortyzator jest nowy nawet na nim 50km nie zrobiłem. Co do blokady to manetka na kierownicy push lock ktora tylko otwiera i zamyka tłumik, a no i na początku blokada z kierownicy działała ale nie blokowała widelca na sztywno, po prostu zwiększało się tłumienie dość odczuwalnie, tak że fajnie niwelowało efekt bujania pozostawiając niewielki skok. W tej chwili blokada w ogóle nie działa, tzn nie ma tłumienia kompresji, nie przeszkadza mi to ale może ma to jakiś związek ze skróceniem skoku,
tutaj temat w którym dodałem zdjęcia amortyzatora z wcześniejszym problemem i czerwona gumeczka na goleni u samej góry, ja jej w górę nie podciągałem, jedynie w dół kiedy sprawdziłem sag, do góry sama powędrowała, przysięgam
http://www.forumrowerowe.org/topic/201125-wyskakujaca-oska-tarcza-203mm-wyciaga-oske-z-hakow/page-2