Skocz do zawartości

amortyzol

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika amortyzol

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zrobione Okazało się że to wersja O/B, więc serwis niczym nie różni się od standardowych tłumików. Po zalaniu Silkolene, Float z powrotem dostał skrzydeł
  2. Sprawdź czy przypadkiem problemem nie jest wentyl
  3. Ale robiłeś kiedyś z CTD ? Bo tam to wygląda trochę inaczej niż w standardowych tłumikach http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/FIT_CTD/FIT_CTD.htm
  4. Okej, źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, czy się dobrze odpowietrzy Nigdy jeszcze przez 3 lata nie jeździłem na jednym oleju
  5. A nie zapowietrzy się wtedy ? Bo na "oryginalnym zestawie" jest uszczelka... Słyszałem, że te tłumiki CTD są jakieś wyjątkowo "wybredne" na nieautoryzowane traktowanie
  6. Chodzi Ci o kąpiel czy tłumik ? Ja lałem do Titan Air 150 po 20 ml od dołu i tłumik tak, by między tłokiem, a olejem w tłumiku nie było powietrza
  7. W foxowskiej instrukcji jest pokazane takie coś do czego wkłada się strzykawkę (całość wynosi około 5 dyszek ). Jest to niezbędne ? Mogę zalać tłumik zwykłą strzykawką jak to zawsze czyniłem w wynalazkach innych marek ?
  8. Nikt nie otwierał takiego cuda ?
  9. Hej ! Chciałbym się zapytać, czy wymiana oleju w tłumiku CTD z 2013 znacząco różni się od tej w modelu 2014 ? Jakich (niestandardowych) narzędzi będę potrzebował ? Mam olej, a nie chcę wydawać kilku stówek za robotę w serwisie. z góry dzięki za info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...