Skocz do zawartości

mart66

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Wlkp

Ostatnie wizyty

121 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mart66

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. słuchawki to temat "rzeka" , jednemu wystarczą takie za 50 zł, drugiemu takie za 1500 zł źle grają, tu ktoś pisał o Sony, fakt grają po prostu ciepło czyli basowo, ale wycinają przy okazji szczegółowość, na rower to raczej trzeba sie skupić na wygodzie ( jak leży w uchu, brak kabelków) i możliwości słyszenia otoczenia, ja przerobiłem z kilkanaście słuchawek zanim znalazłem te jedyne, ale nie napiszę jakie bo zaraz będzie , że coś promuję.
  2. jedyne logiczne wyjaśnienie to, że nie chce " stygnąć" żeby go nie przewiało, choć takie kołowanie śmiesznie wygląda
  3. co by nie mędrkować, to nowego roweru na rimsach juz bym teraz nie kupił, kilka lat temu to można było się zastanawiać , obecnie to nie ma sensu. Chyba, że ktoś dostanie jakąś mega dobrą ofertę na leżaka magazynowego to ok, albo startuje w wyścigach w wysokich górach i musi mieć lekki rower, a na zjazdach jest takim technikiem jak Tom Pidcock i hamulce mu praktycznie nie potrzebne , bo kto hamuje ten przegrywa
  4. ja wiem czy lansu, teraz to już topowych kół na szosę innych niż na tarcze nie kupisz, jakoś ja czuję różnicę na mokrym między tarczami ,a obręczówkami, tarcze coś tam hamują , a moje obręczówki z kołem karbonowym mavica na mokrym praktycznie nie hamuje...
  5. teraz to już trzeba na tarczach, mam dwa rowery szosowe, jeden na tarczach , drugi na szczękach, w górach o wiele bezpieczniej z tarczami, akurat rowery ważą równo po 7,2 kg także z tym dylematu nie ma , jak po płaskim to obojętne jakie hamulce to jednak w górach tarcze są o niebo lepsze.
  6. Komputer rowerowy mocowanie wspornika mocowanie męskie część naprawcza siedzenia dla GARMIN MTB/Road/Mountain Bike stoper uchwyt wspornika|Bicycle Stem| - AliExpress
  7. takie pasy są jednokierunkowe, trzeba jeździć zgodnie z kierunkiem ruchu, taka jazda jest nieprawidłowa, u mnie jest taki pas , nawet prawidłowo oznaczony znakami poziomymi, niestety 3/4 nie ma pojęcia i jeździ pod prąd jak na załączonym obrazku...
  8. mnie przy czterech rowerach na dachu , auto suv , jakies 25-30 % wiecej, 120-140 km/h; ale najczęściej mam na dachu box + jeden rower szosowy "oreo" ze zdjętym przednim kołem to jakies 10-15 % wiecej spala. Kiedy mam zestaw lżejszy praktycznie nie czuć tego do 130 km/h , kiedyś myślałem o zestawie na hak, ale przy zmianie aut co 3-4 lata to nie ,ma sensu, za każdym razem montaż haka nie ma uzasadnienia ekonomicznego ( mocowania belek gdy nie pasują są dużo tańsze) przy 3-4 wyjazdach z rodziną w roku, najczęściej jak jadę w góry pojeździć to rower wrzucam do środka.
  9. Mam tcr karbonowego od 7 lat, przejechałem na nim ponad 30 tys kilometrów, od roku jest to mój drugi rower szosowy, co prawda kupiłem inną markę , ale na Gianta złego slowa nie powiem, nie było i nie ma z nim żadnych problemów, co prawda że oryginalnego roweru został tylko frameset , ale nic się nie dzieje, rower używany intensywnie na ustawkach i sporadycznie wyścigach amatorskich, miałeś chyba pecha , albo jesteś ciężki bardzo. Ja tam Gianta polecam, bardzo solidne rowery.
  10. Mój stary osiołek, z pierwotnej specyfikacji jest framset , reszta wymieniona , gotowy do jazdy ze wszystkimi gratami 7,8 kg.
  11. To mój TCR 2015 po zmianach, dodane hamulce, korba, pedały, wszystko teraz pełna 105, siodełko fizik, koła , po serwisie, wylądował na trenażer i tak do wiosny poczeka;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...