Skocz do zawartości

ThyLight

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Połaniec

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ThyLight

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Druciarstwo w moim wykonaniu. Pięć minut wiercenia i gięcia. Z przodu zamontowałem wąski, pełny. Na tył też chciałem ale gdzieś pogubiłem mocowania i na szybko takie druciarstwo.
  2. Witam. W wakacje zeszłego roku zanabyłem taki rowerek po 2 latach szukania klasycznego Peugeota. Odświeżyłem go, wymieniłem smary i tak go sobie czasem objadę. Zastanawiam się nad sprzedaniem tego i kupnem używanego Tribana bo zwyczajnie jest mi szkoda tego Peżocika. Odpryski lakieru czy przetarcia mnie nigdy nie interesowały, a przy tym rowerze boli wszystko:) Więc tak, rower jest z początku lat 80, wg poprzedniego właściciela 81/82r. Podobno rower został sprowadzony z zachodu i wiele lat stał w garażu co widać było po ubytkach lakieru, które zwyczajnie zabezpieczyłem pierwszym lepszym lakierem do paznokci w najbardziej podobnym kolorze. Suport prawdopodobnie jest francuski, nie sprawdzałem osobiście ale wiek na to wskazuje. Trochę danych: Rama 56 albo 57cm (jutro dokładnie pomierzę bo gdzieś mi taśmę wcieło). Przerzutka przód simplex, tył Sachs (też był simplex ale uszkodziłem). Piasty Maillard Obręcze Rigida Superchromix Pedały Lyotard Hamulce z logiem peugeota więc nie wiem co to. Klamki Mafac Manetki Simplex Siodło peugeot (na fotce Selle) Zaciski kół Spidel Mostek Puch (długi) Korby Peugeot Jak na razie od siebie dodałem opony KLS Horizon 700x23c Owijka, której marki nie pamiętam ale chyba z jakimś płazem na opakowaniu Do zrobienia jeszcze klocki, linki, pancerze. Przyda się też centrowanie koła z tyłu bo czuć pionowe bicie. Ile mogę/powinienem wołać za ten rower? Fotki niestety kiepskie ale jakieś są. Fotki z garażu forumowego http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/7020-peugeot-rennrad-course/?tab=images Na tej wygooglowanej fotce widać dokładny kolor roweru http://www.mytenspeeds.com/My_TenSpeeds_1/Bicycles_Table/Canadian_Bicycles/Peugeot_Bicycles/Peugeot_Course_Mine/PCourse_Mine_Art_FullSide_2.jpg
  3. Kolor mi osobiście nie pasuje, ja bym pomalował na taki sam czerwony jak miał na początku z przodu albo na inny ale po całości.
  4. Czołem. Na PW poodpisuję jutro wieczorem lub w niedzielę. Wszystkie graty obfocę i krótko opiszę po weekendzie ze względu na świąteczny brak czasu. Z góry mówię żeby się nie napalać na Bóg wie co ponieważ wszystko to pozostałości po tym, co w rodzinie się przewijało. Żal wywalić było i tak sobie leży. Oczywiście będę miał na uwadze osoby, które pisały PW jako priorytetowe:) Nie ma w tym wszystkim nic porządnego, same bułowozy:) Wracam za niedługo w fotkami. Co do opon to, jakieś slicki DSI 26x1.90 sztuk dwie i jedna chyba nie używana, z dzyndzlami, Dębica, 26.1.9, jedna sztuka. Te DSI swoją drogą bardzo dobre, jeszcze zostały dzyndzle. Nie przejechałem na nich wiele (około 700km) ale kapci zero:) Cierpliwości:) DSI (foto z internetu)
  5. Witam. Miał bym do oddania jakieś koła 26, opony 26, obręcze 28, piasty klasyczne na wysokim kołnierzu do szosy/ostrego. Jakieś korby alu/duralu pod szose, kierownice proste stalowe, mostki, błotniki pod 26 i pod 28, może jakieś klamki i manetki. Ze 3 ramy, jedna pod 26 ale chyba 28 na wąskiej gumie wejdzie, jakieś bagażniki, może jakieś pedały, ośki, siedzenia. Gdyby byli chętni to porobię fotki i za ceny wysyłek lub osobiście pooddaję graty bo piwnica zawalona, garaż zawalony... Wszystko jest kilkunasto letnie i raczej z niskich półek. Raczej do złożenia jakiejś zimówki albo bułkowoza.
  6. Choroba i siedzenie w domu spowodowało pełen serwis roweru, nie mam już co robić przy nim to zabrałem się za nadanie blasku starej piaście Normandy, co dzień po trochu aż wyzdrowieję http://zapodaj.net/db784f410566e.jpg.html
  7. W końcu wymieniłem smar w piastach. Faktycznie okazało się, że rower stał większość czasu (81/82r) bo smar był wyschnięty. Myślę czy do suportu zaglądać bo działa płynnie i bez luzów ale jeżeli nigdy nie był rozkręcany to smar pewnie też do wymiany, a trochę się obawiam ruszać bo w razie "W" części do francuza raczej nie znajdę.
  8. Pozostałość po poprzednim właścicielu, dla mnie wygodnie ale będzie powoli opuszczane. Na razie poruszam się głównie innym rowerem na bazie starego mtb bo jak na grubasa 110kg to szkoda piast i osi:) Uda się zrobić pożądek z sobą to i na peugota przyjdzie pora:) wciągneły mnie te rowery całkowicie:>
  9. Witam. Jako nowy użytkownik wrzucam swój sierpniowy nabytek, którego szukałem ok. 2 lata, wyrwałem za 300zł, 200 z haczykiem włożyłem. Rower nie był używany prawie wcale, lakier fabryczny, seryjne opony wymieniłem na nowe bo mimo, że nie nosiły śladów zużycia od jazdy to ząb czasu je nadgryzł. Zepsułem tylną przerzutkę, którą zastąpiłem jakimiś odpadami z odzysku do czasu aż znajdę simplexa z epoki (stąd nie skrócony łańcuch) Siodło również podmieniłem chwilowo na wygodniejsze Selle, z dużym przebiegiem aczkolwiek dobierane pod zad swego czasu:) Więc witam ponownie!
  10. Witam. Kamil lat 26, od może czterech lat na rowerze. Pora na więcej:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...