Skocz do zawartości

Meche1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Meche1

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Lista pracy: Laga lewa(powietrzna): czyszczenie wszystkiego, smarowanie sprzezyny, smarowanie tłoczka, wlanie 5ml 80w do komory powietrznej laga prawa: wymiana oleju na 5w zauwazyłem ze dzwiek zmienia sie przy zmianie tlumienia Co to może być, czytam fora obcojęzyczne pare osób miało podobne problemy jedni mówią ze to normalne inni ze nie. ACTIVIA mieliście taki przypadek na serwsie?
  2. Podbijam bo problemów ciag dalszy, amortyzator dalej wydaje dziwne dzwięki, pytanie dla posiaddaczy epiconów ile wam wystaja lagi po spuszczeniu powietrza? Filmik z jeczenia moje amortyzatora: https://www.youtube.com/watch?v=2tNw9w9LCgg Czy ktoś może coś doradzić?
  3. Powalczyłem wg sposobu z filmiku. Wlałem 60ml założyłem widelec uginał się do połowy było czuć ze dalej nie pójdzie, rozkręciłem odlałem, skręciłem, widelec zaczął pracować w całym zakresie ale słychać było zasysanie oleju, znowy rozkręciłem wlałem trochę skręcam i twardy znowu. Po Xsetnej próbie się udało dobrać tak, że pracuję w całym zakresie (skacząc, z krawężników widać że zostaje ok 1cm do dobicia) i nie słychać tego dziwnego dzwięku wiec na obecną chwilę uznaję to za dobrą ilość oleju w tłumiku. Cały serwis: czyszczenie lag, moczenie filców, wyczyszczenie i nasmarowanie podzespołów dały kompa amortyzatorowi, zrobił się czuły, płynnie się ugina i czuć że tłumi. Ostatni test będzie na jakimś górskim szlaku, Pozdro
  4. Jutro albo w piatek zaleje na nowo tłumik wg filmiku do Duroluxie, olej mam Castrol 5W, myślałem nad wlaniem 60ml. Zobaczymy czy dźwięk zasysania przy szybkiej pracy zniknie
  5. Rozkręciłem w połowie zlało się ok 30ml, w górnej częsci słyszę że przelewa się olej ale nic nie spływa wygląda to tak jak w załączniku. ACTIVIA czyli de gumowe pierscienie powinny być po jednym na lage? Jak myślisz skąd powstaje ten dziwny dzwięk którym pisałem w pierwszym poscie
  6. Wyczytałem na jakimś forum, że łapie dolną i kręce górną tą czarną, tłumik chcę rozkręcić się w połowie:/ Jeszcze pytanie po co to: http://aplbike.com/WebRoot/StoreES/Shops/ec2373/54EC/2DC2/D205/C811/92CB/AC10/1416/C7BB/reten-Suntour-Epicon-Axon.jpg W ladze powietrznej na samym dole mam dwa takie
  7. Witam posiadam SF12-EPICON X2-DS-LO-R, ostatnio jezdziłem na trochę za małym cienieniu i dobiłem amortyzator do samego końca po tej sytuacji zaczął wydawać dzwięk przy przy szybkim powrocie, takie jak by zasysanie chyba oleju, po za tym amortyzator pracuje bardzo dobrze. Dzisiaj zrobiłem mu serwis, wyczyściłem i nasmarowałem cześci w ladze powietrznej, wlałem w dolne golenie po 10ml oleju. Nie ruszyłem tłumika olejowego ponieważ nie umiełem go rozkręcić, wygląda on tak: http://i.ebayimg.com/00/s/NTc3WDEwMjQ=/z/QGYAAOSwuAVW0JAl/$_57.JPG (tutaj wersja z blokadą do kierownicy), jak się do niego dobrać i ile wlać oleju wyczytałem że 54ml, myślałem nad 60ml oleju 5W
×
×
  • Dodaj nową pozycję...