Skocz do zawartości

przemko27vr4

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Przemyslaw
  • Skąd
    Srebrna

Osiągnięcia użytkownika przemko27vr4

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Nie mam nic konkretnego,kolega poochaty podrzuca mi linka do Force lecz chce kupic takiego aby mial tylko mocowanie do tarczowychi w dodatku PM,bo nie za bardzo mi pasuje wyglad jak jest mocowanie tarczy i v-brake. Idzie zima,sezon zamkniety wiec cisnienia nie mam. Moze na miejscu cos kupie a jak nie to przy okazji wizyty w polsce. Nie chce juz kupowac okazji na portalach ,tak jak z tymi rurkami ktore tak naprawde szalu nie robia.
  2. Wiedzialem ze nie wylapie 0,5 kg ale nie myslalem ze kierownica bedzie ciezsza od oryginalu. Szukam przedniego widelca a potem korbe
  3. Jezeli o chodzi o klocowatosc elementow krossa nie do konca mozna sie z tym zgodzic. Niestety kierownica eastona ea70 okazala sie ciezsza od seryjnie montowanej. Kross 248 gr Easton 273gr :-) troche szkoda ze na darmo ja kupowalem ,trzeba bedzie sprzedac.Z drugiej strony mozliwe ze podroba,ale mysle ze forumowicz nie byl by ba tyle nie uczciwy aby mnie o tym nie informowac. Cale szczescie ze sztyca jest lzejsza bo normalnie zalamka by byla
  4. Wymieniam sztyce ,kiere i mostek na eastona ea70. Ile wagi ? Nie wiem bo czesci jeszcze w polsce, teraz idzie pod wymiane uginacz,mialem juz nagrany sztywny widelec ale poszedl,szukam dalej. Zdecydowalem sie ze nie wymieniam na razie calego napedu tylko sama korbe na cos z htII,te czesci akurat przed zima. Na wiosne jak sie nic nie zmieni uderzam w kola ,bo chce jeszcze zaopatrzyc sie w dobry kask i ubrania. Bede pisal w temacie
  5. Slx jest 400 stowki tansze, to sporo http://rowertour.com/grupa-shimano-slx-2013-m670-dyna-sys-3x10.html i do tego 48 zebow
  6. Ok panowie aby nie meczyc was i drazyc dalej tematu prze zemnie. Doszlem do wniosku ze pierwsze co wymieniam: Przedni widelec- zachwalany MOSSO czy moze cos takiego http://www.force-com...1-1-8-ahead-alu porada mile widziana jak i wasze typy Komponenty krossa czyli kierownica,mostek i wspornik siodla - myslalem cos z Ritchleya i Smica ,tez prosze o porady co do modeli bo na allegro co do ritcheya to pewnie mnostwo podrobek (widac cenowo) ewentualnie linki do stron. I teraz gwozdz programu Korba- wymiana na pewno na deore XT ,pytanie tylko czy wymieniac sama korbe czy odrazu caly zestaw napedowy na taki http://rowertour.com/grupa-shimano-deore-xt-2013-m780-dyna-sys-3x10.html. Pytam bo zapewne zostana jeszcze kola i lepiej wymienic na razie sama korbe i kola czy caly naped a z kolami poczekac. Nie wiem jak taniej wyjdzie i jak bardzo odczuje rownice na wymianie samej korby a calego napedu. A i tak te Altusy Acery itp to na pewno z czasem chce sie pozbyc
  7. Przyznam ze za malo jezdzilem aby wypowiedziec sie na ten temat. Problem polegal na tym ze okolo 15 lat nie jezdzilem na rowerze i w te wakacje zobaczylem jak duzo tracilem. Przy wyborze roweru najbardziej obawialem sie ze przejdzie mi po kilku kilometrach i rower bedzie ladnym mebelkiem w garazu. Jakbym wiedzial ze spodoba mi sie tak jazda to na pewno bym kupil evado 7.0. Ogolnie caly czas jestem za granica i jest duzo pieknych tras rowerowych ,ze az sie chce jezdzic. Nie wiem teraz czy inwestowac w niego czy probowac sprzedac i kupic drugi, bardziej rozwazam opcje 1.
  8. Wiem ze kazdy pisze o tym uginaczu nie za pozytywnie lecz co z nim zrobic? Zapewne wymienie jak sie nie bedzie do niczego nadawal. Co do wyzszego modelu to jak zawsze racja, lecz jak na pierwszy 'prawdziwy' rower mysle ze jest ok,troche nim pojezdzilem itroche zaluje ze nie wybralem czegos lepszego, np przerzutki mnie irytuja mimo ,ze juz ustawialem w serwisie,tylko jak zawsze w takich przypadkach jest jak czlowiek jest zielony, do tego upartym i musi sam sie o tym przekonac. Jezeli to nie sprawi problemu wrzuccie jakies linki z tymi gratami. Z gory dzieki
  9. Odkopie troche temat jako ze kupilem evado 4.0 2015. Niestety 14,5 kilo wagi to taki troche klocek. Mialem okazje porownac z trekiem 8000 (nie mam pojecia ile wazy) i roznica jest znaczna. Zmienilo sie cos od ostatniego czasu w komponentach wartych uwagi?? Amorek raczej zostanie,chyba ze z czasem zmienie na powietrzny,bardziej myslalem o kierownicy,mostku,sztycy itp elementach. Co mozecie polecic na chwile obecna? na pewno do wymiany beda przerzutki z kaseta i wszystkimi elementami ale to na przyszly rok . Opony w/g producenta maja 550g wiec nie wiem czy jest sens zmieniac aby urwac z 50g na sztuce. Detki zapewne tez do wymiany bo nie mysle ze cos dobrego tam siedzi.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...