Skocz do zawartości

dankams2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    221
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Daniel
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

396 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika dankams2

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

51

Reputacja

  1. Pozwolę sobie na troszkę reklamy bo potrzebuję się go pozbyć aby zrobić miejsce na nowy. Poza tym nastąpiły zmiany w ogłoszeniu. Cena 2700 zł PS. Proszę nie strzelać bo byście zrobili konkurencję dla mojej drugiej połowy która mi tym grozi jak nie zwolni miejsca w przedpokoju.
  2. Kolejna aktualizacja Koła przerobione na tubeless a rower 400g lżejszy w newralgicznym miejscu czyli po obwodzie obręczy ;). Siodełko jednak Selle Royal a rower dzięki temu o kolejne 200g lżejszy
  3. Aktualizacja in+ Brooks zostaje i jak ktoś będzie chętny to przerobię na tubeless. No i dla podkręcenia oferty jeszcze cena 200zł w dół czyli 2700 zł
  4. Mało tego większość graveli ma najczęściej zbyt terenowe oponynjak na teren po którym jeździ. Zamiana za jakiś czas na g-one speed 38mm i doznanie kolejnego boosta gwarantowane. U mnie aktualnie Gravel King slik i sztywne koła ale to już bardziej szosowy set z możliwością przejechania szutrami niż gravelking.
  5. żeby więcej nie "zaśmiecać" wątku ogłoszenie sprzedaży bootzippera ze zdjęciami wylądowało w dziale giełda
  6. Witam Na sprzedaż On-one Bootziper 29cali rozmiar M. Złożony raptem dwa miesiące temu. Niestety koncepcja używania go jako holownika dla dziecięcego roweru upadła po pierwszych 2 próbach. W jego miejsce wolałbym złożyć coś typowo szosowego a nie mam miejsca na kolejny rower. Na pokładzie: kierownica on-one og v2, gripy esi extra chunky, hamulce hydrauliczne mt-500 Shimano, korba i manetka sram nx, przerzutka sram apex z kółeczkami od force z łożyskami a nie ślizgowe badziewie, kaseta sram xd-1150 10-42, ( kaseta i przerzutka pochodzą z mojego wczśniejszego roweru i mają na koncie 1 sezon ), koła boost spacailized roval 29mm wewnętrznie, opony spec 2,3 cala Purgatory na przód i Groundcontrol tył. Opony w wersji 2bliss czyli specowe tubeless ready. Sztyca Carbon siodło San Marco. ( na zdjęciach Brooks ale nie jest w cenie roweru, mogę ew sprzedać za dopłatą ) Jeszcze nie przerobione wiec dętki w komplecie Podobna konfiguracja ale ze zdecydowanie słabszymi hamulcami, gorszymi kołami, oponami, kasetą, gripami i sztycą jest na stronie https://www.planetx.co.uk/i/q/CBOOBZ29FBAP1/on-one-bootzipper-29er-sram-apex-1-mountain-bike Moja cena 2900 zł - transport do dogadania możliwy dowóz na terenie północnej polski
  7. Niestety nie wchodzi w grę bo wtedy ani nie pojeżdżę ani się nie pozbędę Zapomniałem napisać cena za ten komplet to 2900 zł
  8. Witam stalową brać Byłby może chętny na bootziper 29cali w M-ce. Złożony raptem dwa miesiące temu. Niestety koncepcja używania go jako holownika dla dziecięcego roweru upadła po pierwszych 2 próbach a w jego miejsce wolałbym złożyć coś typowo szosowego. Na pokładzie kiera on-one og v2, gripy esi, hamulce mt-500 Shimano, korba i manetka sram nx, przerzutka sram apex z kółeczkami od force, kaseta sram xd-1150 10-42, koła boost spacailized roval 29mm wewnętrznie, opony spec 2,3 cala Purgatory na przód i groundcontrol tył. Opony w wersji 2bliss czyli specowe tubeless. Sztyca Carbon siodło San marco. Jeszcze nie przerobione wiec dętki w komplecie
  9. 2 cm to nie jest 0.1 cala i trzeba by celować w oponę raczej 0,8 cała większą.
  10. Kąr główki się trochę wyostrzy i suport obniży ale w sumie nic co by wypaczyło sens roweru. Lepiej będzie podjeżdża i o tyle samo gorzej zjeżdżał i troszku stabilniejszy na prostej i minimalnie zwrotniejszy. Nic co byś zauważył bez porównania 1:1 przekładając wideł.
  11. jeżeli to w Pn Polsce jak to Rańczo to byłbym chętny, czekam tylko na info o terminie
  12. Aktualna jest polski JacPack który Miał premierę ok pół roku temu. Jeżeli chodzi o wyścigowe sety to fakt dużo różnorodność gdzie w takim TCR pewnie 70% to z jakiegoś powodu to Apidura.
  13. Żaden urok w takich firmach. Bardzo kiepski kontakt, niepewność terminów, brak powtarzalności. Mam także jednego z pierwszych packmanów i jestem bardzo zadowolony z niego, też chciałbym zamówić podsiodłowkę ale jak pisałem wyżej nie ma jak. Niestety to trzeba powiedzieć Triglav to nie są produkty które można sobie poprostu kupić, to trzeba sobie załatwić i wyprosić. Nie wspominając o gwarancji a nie są jakimś świętym gralem i można spokojnie nabyć coś innego, jakoś świat sobie daje radę. Więc nie polecajmy tego bo tego praktycznie nie ma. A pisanie teorii spiskowych o specjalnie kiepskich konstrukcjach dużych firm zostawmy dla zfrustriwanych troli. Tu jest lista różnych producentów toreb https://www.cyclingabout.com/complete-list-of-bikepacking-bag-manufacturers/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...