Skocz do zawartości

charciarz

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Międzyrzec Podlaski

Ostatnie wizyty

97 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika charciarz

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. @Kowal1986Ok, dzięki za odpowiedź, coś mi to rozjaśniło w głowie. Komory powietrznej nie dotykałem pełno tam smaru na dole możesz nieć rację, że zapchane coś może być, ale nie chciałbym już znowu go rozbierać jak siedzi w rowerze. Ale drugie pytanie jeśli byś wiedział, czy jak do tłumika zalało mi się powiedzmy gdzieś 35, 33 ml oleju zamiast przepisowch 40 to czym to będzie skutkować w jeździe i czy z tym żyć, czy jednak rozebrać i dolać, żeby było jak fabryka przykazała bo grozi to czymś na przykład?
  2. O właśnie jak kolega wyżej zapytał o tą kompresję. Także w foxie float 32 performance sc fit 4 u mnie na blokadzie tez jednak sie ugina amortyzator w tej pozycji a jak pobujam to tak samo jak na filmiku. Czy to jest specyfika amortyzatora czy jednak niedokładnie ustawione napięcie sprężyny od kompresji czy coś w tym stylu a może za mała ilość oleju w tłumiku?
  3. Witam Panowie. W okresie 2018 zakupiłem meridkę xt z foxem step cast fit 4 niby nowość wtedy ze skokiem 100 mm fabrycznie. Ogólnie super amor. W 2019 oddałem na posmarowanie goleni i lag, aby zobaczyć w jakim są stanie, uszczelki itp. bo sam sie bałem to rozbierać. Teraz postanowiłem zrobić pełny serwis już samemu i dolnych goleni i wymiany oleju w tłumiku. Już się mniej bałem, mając wszystkie narzędzia i środki. Trochę się zdziwiłem, gdy przed rozbiórką zmierzyłem skok i pokazało mi miarką 110 mm a nie 100 fabrycznie. Choć nie zlecałem tej usługi zwiększania skoku. Ale się jeździło tyle czasu bez problemu. O dziwo po długich bojach i nerwach z moim amorkiem, wyciągnięciu tłumika, rozkręceniu w 1 tylko miejscu, by wylać stary olej, złożeniu, dolaniu 3 ml oleju do komory powietrznej i wyczyszczeniu, założeniu goleni dolnych i zamontowaniu w ramie okazuje się, że skoku jest teraz 11.5 cm. Jak to jest możliwe? Byłem zawsze przekonany, że taka ingerencja to jakaś grubsza sprawa a tu zonk. Jak wrócić do 100 mm jak dawniej? Miał ktoś kiedyś podobnie po serwisie?
  4. Pomyliło mi się pushlock, manetka pushlock w tej rebie była, a myślę nad poplockiem. No właśnie sprawa jest dość skomplikowana i nie mam pojęcia co dumać. W drugim rowerze mam poplock i śmiga aż miło. Też dużo czytałem o tym ciągu linki i sam nie jestem pewny
  5. Panowie, nigdzie nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi, tematów rzeka. Całkiem się zajechała manetka na kierownicy i nie reaguje na żadne polecenia. Jak ją wcisnę to już nie odbija. A jak ją siłą szarpnę to linki nie ciągnie ze sobą wcale. Żadnej reakcji. Tłumik śmiga elegancko. Więc jakie manetki będą kompatybilne z tym widelcem? Nie kupię więcej pushlocka bo to konstrukcyjna porażka. Poplock będzie pasował, ciąg linki jest ten sam? Czy manetki sr suntour działają zgodnie z widelcem rock shoxa? Miał ktoś już doświadczenia związane ze zmianą manetki widelca? Z racji udziału w maratonach możliwość blokowania widelca jest bardzo wymagana, proszę o radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...