Skocz do zawartości

qb3

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.pinkbike.com/u/qba303/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

540 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika qb3

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

111

Reputacja

  1. Mogę przy okazji zmierzyć ile mój ma szerokości wewnętrznej bo posiadam ten rower. Jednak jak kupujesz rower wciąż, ze sklepu z jakiejś wyprzedaży Canyon'a (z tego co widziałem to dostępna jest nówka w rozm. XS) to nie ma pewności czy nie dali nowszych kół. Ostatnio kolega kupił ten rower pod koniec kolekcji i zamontowane miał nowe podzespoły - korbe, amora (czarne lagi) itp. )
  2. Wejdzie pewnie i 2.4, ale po co to robić skoro obręcz ma tylko 19mm szerokości wewnętrznej. Opona 2.2 to raczej sensowny maks dla jego kół. Bardzo dużo w sumie. Kolega powyżej już chyba wymienił większość zmian Różnica w wadze też jest ogromna. Jak już to lepiej szarpnąć się na nowe wersje SL.
  3. Łap: https://www.forumrowerowe.org/topic/213046-przelajki-galeria-inspiruj-chwal-dziel-sie-wrazeniami/?p=1991322
  4. Dzięki za info. Znalazłem - fajny smerfik hehe Zastanawiam się ostatnio czy nie sprzedać mojego CX One i zbudować rower na bazie ramy Furious lub kupić gotowego. Z drugiej strony mogę ulepszyć CX One, ale to nieco nieopłacalna zabawa, a i tak nie wstawię nigdy z tyłu zbyt szerokiej opony. Czy przy okazji możesz dla mnie zmierzyć jaką accent dał szeroką kierownicę w tym rowerze? W specyfikacji nie podali za dużo oprócz nazwy. Czy ma ona w dolnym chwycie szerszy rozstaw niż u góry? Pzdr
  5. Panowie wstawcie jakieś chociaż fotki Waszych Furious'ów Czy pojawił się już osobny temat o tym rowerze na forum? Szukam i nic nie ma.
  6. Nie napisałem przecież, że to rower XC, a tylko: JA BYM KUPIŁ (dla siebie). Nie miałem na celu proponowanie kolegom innego roweru typu trail HT. Po testach Dusta 3.0 dotarło do mnie, że taki sztywaniak dałby mi większy fun z jazdy oraz zapewnił większy margines bezpieczeństwa niż mój poczciwy i spokojny Grand Szczerze to w testach najkorzystniej wypadł SOIL EX, ale to zupełnie inna maszyneria jak i cena. Ja w moim GC mam już nawet zamontowaną opuszczaną sztycę, która bardzo mi się przydaje, a obecnie zastanawiam się czy wstawić z przodu oponę typu Conti Trail King czy lżejszą Mountain King. Na "firmowych" Conti X King przy bardziej stromych zjazdach, gdy człowiek chce się zatrzymać to rower się stacza jak na nartach zamiast zrobić STOP Jedno jest pewne: następny rower jaki kupię na bank będzie po przymiarce i nie ważne czy będzie to "internetowy" Canyon czy "salonowy" Giant itp.
  7. Siema! Faktycznie nie doczytałem z tym taperem. Spojrzałem szybko w opis, gdzie jest jak byk "Standard", a obok wymiary sterów wskazują, że to taper. Co do osi to też chyba pomyliłem 12 mm z 9 mm Czy sztywna oś to coś przyszłościowego? W HT w sumie nie ma co tak o nią się bić lecz jak za kilka lat ktoś będzie chciał wstawić dobre koła to może być sytuacja podobna jak dziś z amorami. W takim razie ten ROSE to ciekawszy rower niż zwykły GC 6.9. Ja jakbym dziś znów miał wydać te 5k na nowy rower to bym dołożył/odłożył i raczej skusiłbym się na coś pokroju naszego rodzimego Kross Dust Pozdro
  8. Obydwie ramy wcale nie są przyszłościowe. Brak taperowanej główki oraz brak sztywnej osi z tyłu. Jeśli chodzi o geometrie to ROSE wydaje się nieco fajniejszy lecz rozmiarowo jest nieco inaczej niz u Canyona M'ka nierówna M'ce. Różnica to też suport typu pressfit u Rose co wcale nie musi być plusem.
  9. No to nie są z założenia modele do ścigania się tylko do jazdy rekreacyjnej. Nie każdemu pasuje przecież typowo sportowa pozycja oraz są różne sylwetki. To nie jest na bank rower dla kogoś kto ma krótkie nogi wobec tłowia. Ja też sporo narzekałem na tą ramę, która jest po prostu nieco za krótka do przekroku, ale obecnie nie ma tragedii. Jeśli chodzi o mnie to mam dość długie nogi i przekrok mi zupełnie nie przeszkadza. Ba nawet musiałem wstawić w rower dłuższą sztycę oraz od razu dałem z offsetem. Wymieniłem również mostek na 1 cm dłuższy oraz z pochyleniem -17 stopni. Obecnie mam na rowerze bardziej sportową pozycję niż miałbym na firmowym SLX w tym samym rozmiarze. Jak zechcę to mogę zjechać jeszcze 2 cm niżej z kierownicą (patrz tu: https://www.forumrowerowe.org/topic/149600-rower-grand-canyon-al-69-2014-geometria-temat-ogolny/?p=1946623 ) Jedyne co mi wciąż przeszkadza to mały wymiar reach, którego nie jestem w stanie zmienić modyfikując rower. Przy bardzo stromych zjazdach (takich gdzie większość ludzi znosi i tak rower) gdy muszę wyjść za siodło to mimo to rower stara się mnie wyrzucić do przodu
  10. Jak to nie są identyczne? Chyba pomyliło Ci się z modelem 7.9. Modele GC AL do modelu 6.9 włącznie mają identyczne rozmiary i kąty jak modele i z roku 2015. Porównaj sobie tabelki: http://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/rowery/mtb_29er_hardtail/canyon/39455/grand_canyon_al_5_9/2 oraz nowy 6.9: https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2017/grand-canyon-al-6-9.html Dopiero obecne modele GC od modelu 7.9 i w górę czyli nowe SL (od 2017) oraz wszystkie AL SLX (poprzednie z 2016 jak i obecne) mają geometrię "nowoczesną". Małym postępem była zmiana w ramie z zeszłego roku AL SL 6.9, który zachował rekreacyjne wymiary lecz miał główkę taper i inne prowadzenie linek oraz przerzutki. Sam mam ten rower, więc wiem co piszę
  11. Możę mają naprodukowany nadmiar ram, które są identyczne od paru lat (w modelach GC AL wersje do 6.9) i chcą ja wykorzystać? Wyjątkiem był zeszłoroczny AL SL 6.9, który ma zupełnie inna ramę niż zwykłe AL oraz obecne AL SL oraz AL SLX. Miał taper lecz brakowało sztywnej osi tak jak w nowym AL SL. Geometria natomiast była niestety rekreacyjna jak w zwykłych AL. Nowe AL SL mają już kąty i wymiary podobne jak wersje "wyczynowe" SLX. Pozdro
  12. Tak czytam i czytam i po obejrzeniu filmu stwierdzam, że takie trasy to śmigałem na rowerze przełajowym i dało radę, a nawet było ciekawiej niż na MTB ponieważ trzeba było faktycznie uważać i walczyć o grip. Na zwykłym HT jazda zaczyna być trudna dopiero gdy robi się bardziej stromo + masa liści oraz korzeni co wybijają rower w kosmos. Tak przy okazji polecam filmik każdemu kto myśli, że rower to wszystko co trzeba zmienić aby zapierdzielać pozdro
  13. Nie patrz aż tak na długość górnej rury. Porównaj długości mostka w rowerach. Często jest tak, że ten z krótszą rurą ma o 2cm dłuższy mostek, więc i tak się na nim wyciągniesz mocniej niż na tym dłuższym. Zresztą jak chcesz mało się pochylać to bardziej patrz na wymiar Stack i wysokość główki ramy. Długość górną łatwo korygować różnymi mostkami (oczywiście bez przesady), a obniżanie i podwyższanie kiery to nieco więcej zabawy (wzniosy mostka, podkładki lub nawet kierownicą ze wzniosem itp.). Patrz też na wymiar reach bo on w MTB ma równie duże znaczenie gdy stajesz na pedałach. Najlepiej to jak masz takie problemy z pleckami to postaraj się przymierzyć rower przed zakupem. Ja kupiłem rok temu w ciemno Grand Canyona AL i zupełnie nie wpasowałem się w geometrię. Miał być rekreacyjno-sportowy, a okazał się po wyjęciu z pudła wygodny jak treking (wyprostowana pozycja, kiepskie podjeżdżanie i przyśpieszanie). Musiałem zmienić sztyce na taką z offsetem i dłuższa, mostek dałem o 1 cm dłuższy oraz mocno opadajaćy w dół i dopiero mam sportowy (w moim wyobrażeniu) rower. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...