Skocz do zawartości

dyziok1998

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Górki Śląskie

Osiągnięcia użytkownika dyziok1998

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. w moim rozumowaniu to że im wieksze kółka tym trudniej ruszyć bo rower wydaje sie byc ciezszy.Nie zyli w błedzie jezdząc na 26". cali jest dobre do zwykłego roweru bo jego waga jest duzo mniejsza.A TAKI TRÓJKOŁOWIEC WAZY TE 25Kg czyli tyle co rower normalny 2 razy wziety , to ja nie wiem jak ja mam uciągnac taką wage z kołami 26"
  2. Dajcie jeszcze jakies linki trójkołowców od 500zł-1000zł ,ja oglądałem to nic nie wybrałem może wy coś poradzicie? U mnie dużo trzeba jezdzic pod górkę wiec koła maks 20cali ,i najlepiej niech bedzie przełożenie.
  3. jak wolnobieg to kaseta inaczej.Nie musiałbo by być wtedy tak że jest przełozenie i i 2 wolnobiegi na osi ? Aha faktycznie po przeliczeniu masa rowerzysty na tym ostatnim rowerze to jakies 40 kg około,to faktycznie ten odpada.Pozatym odpusciłem sobie gokard ,skupmy sie na 3 kołowcach
  4. Pytam si eczy jest na jedno czy na dwa bo nie bardzo widać czy jest dyfrerencjałczy nie.Naped na 2 koła jest możliwy tylko potrzebujemy dyferencjał.Zresztą zakładam że wy takie rzeczy juz dawno wiecie.Popatrzyłem na ostatnie foto ostatniej aukcji i nie wiem co sądzić,może ktoś mi powie o co chodzi z ostatnim zdjeciem
  5. Ten ostatni jakby rozebrac cały napęd i na własnym lepszym osprzecie zrobić i do tego widły na amortyzatorze. Byłby to dobry pomysł? Jestem też ciekawy czy ten rower ma napęd na jedno czy na dwa koła?Ten ostatni byłby najlepszy ponieważ wygląda na w miare nowy a ja obecnie mam rower który 3 razy sie podemną załamał bo juz jest tak zardzewiały.wiec wybierając ten ostatni to zrobie względem tego co mam duzy postęp
  6. Tylko że jakbym chiał rower trójkołowy poziomy to znowu wujek potzrebowałby projekt , to nie moze byc na zasadzie popatrz na zdj i zbuduj.Normalny rower odpada bo jestem niepełnosprawny ruchowo.\,a dofinansowanie juz mi nie przysługuj ena rower 3 kołowy bo nagle "wyzdrowiałem" i dostałem stopien umiarkowany zamiast znacznego ,a na umiarkowany nic sie nie należy ;/.Jedynie moge sam cos kombinowac tanim kosztem powiedzmy do 100zł , bo jesli chciałbym rower trójkołowy z dyfrem to by wyszło ponad 2000zł.
  7. Witam jestem nowy i zamierzam zbudować rower gokard mniej wiecej coś takiego jak w załączniku.Nie dokońca wiem jak to ma wyglądać, a Wujek który zna sie na konstruowaniu pojazdów ma mi to złożyć ale potrzebuje projekt.Ja nie znam sie na rysunku technicznym a tym bardziej do końca nie jestem pewien jak to ma wyglądać dlatego proszę was o pomoc moze ktoś podesłał by mi jakiś gotowy projekt albo pomógł w jakiś inny sposób.Sam wymyśliłem aby główna rura (ta na której bedzie suport) była kwadratowa (legar) 50x50cm o profilu myślę 5mm grubości,tyle że teraz nie wiem czy to ma byc stal czy aluminium.Wiadomo waga takiego czegoś na pewno nie bedzie niska wiec warto by pomyśleć o jakimś lżejszym materiale niż stal aby zbić wagę ,ale akurat mój wujek nie posiada spawarki aluminium i trzebabyło by to zanieśc do kogoś kto świadczy usługę spawania aluminium a to pewnie droga usługa.Po drugie aluminium jest droższe niż stal.Co wybrać?Kwestia napędu: Napęd raczej będzie zrealizowany na jedno koło ,z tego względu że dyferencjał to droga rzecz a zarazem skomplikowana i nie chce nam sie w to bawić.Koła Myślę że mogłby by być z skutera 12 cali , Czy wziąć inne? Które najlepiej sie nadadzą do tego?Na tylnej osi będzie wolnobieg z przerzutką a zaraz koło wolnobiegu hamulec tarczowy żeby hamował oś.Fotel będzie na takim jakby podwyzszeniu z rurek(wiadomo że im mniej poziomo tym się bedzie łatwiej pedałowało) i na tych rurkach szyny z samochodu na siedzenie i siedzienie z malucha, kierownica okrągła.(chociaż nie wiem czy nie lepsza rowerowa z składaka) Pozostaje jeszcze kwestia tego gdzie bedą umieszczone klamka z hamulca i mechanizm do zmiany przerzutek (nie wiem jak to sie tam profesjonalnie nazywa.chodzi o ta dzwignię ).Planuje po prawej stronie siedzenia dać pionową rurkę na której osadzimy mechanizm zmiany przerzutki i klamkę z hamulca .W przyszłości również pomyślał bym o silniku wspomagającym spalinowym bo pewnie jazda pod górkę na tym bedzie cieżka.Nie wiem czy dobrze to jest przemyślane ,proszę o pomoc ,może ktoś podesłał by gotowy projekt takiego gokarda, ewentualnie podpowiedział co jest nie tak w moim planie. pozdro i sory za ewentualne błedy składniowe i ort.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...