Skocz do zawartości

Millerek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    PTR

Osiągnięcia użytkownika Millerek

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. @Pike89, powiedz w jakich warunkach eksploatacji bądź warunkach przechowywania ostatnio była bateria. Czy była naładowana a może rozładowana, na mrozie itd... Ile cykli i jaką sprawność ma Twoja bateria z Levo? Wiele czynników wpływa na żywotność bateri. Możliwe że masz zabrudzone styki bądź jest inny problem z połączeniem zasilania, ciężko trafić w diagnozę
  2. Zapytam się ponownie (bo mój poprzedni post został skasowany)... Jaki jest klucz, jego oznaczenie, do odkręcenia nakrętki pod prawą korbą żeby zdjąć pałąk od blatu 32T w Specialized Turbo Levo Comp Alloy?
  3. Specialized nie przewiduje żadnego przeglądu silnika, wiem. Chyba że właściciel zgłasza jakieś problemy, tak jak pisałem wyżej. Ale, spece Turbo Levo SL chyba, były wzywane na serwis celem wymiany paska na nowy. Znajomek z otoczenia rowerowego, na prośbę podczas przeglądu gwarancyjnego zostawił cały rower w sklepie, oni wyjęli silnik i wysłali. Koniec końców dostał nowy silnik. Ale to było z opowieści i dość dawno temu.
  4. Jako serwis prewencyjny to oni mogą zalecać, nie mam nic przeciwko. Tak samo robimy przeglądy zerowe czy gwarancyjne amortyzatorów, ale Specialized nie wspomina chyba o tym, żeby na własną rękę wyjmować silnik i oddawać go UK w T przypadku na przegląd upgrade czy modyfikacje polegające na zmianie paska łożysk czy uszczelnień. Specialized zezwala? Proponuje? Zaleca?..nie wiem.. Wydaje mi się że zajrzą do silnika dopiero jak coś się dzieje i po zgłoszeniu właściciela roweru będącego na gwarancji bądź odpłatnie po gwarancji. Chociaż rozebrać przeczyścić czy wymienić smar w tym czy innym silniku, nie będzie arcy trudne. Pierwszy ogarnięty rowerzysta z założeniem wykonania kilku podstawowych czynności sobie poradzi, w sieci jest pełno materiału. Na stronie tej z UK, jest podział na rocznik 2020r gdzie uwzględnili nawet założony pasek bo są inne. Ten ostatni powiedzmy że lepszy, koszty przeglądu są niższe Bo zakładam że pasek zostawiają oryginał, chyb że się zerwie. Ale o tym zerwaniu nowego paska nie słyszałem. Jedyne paski które rwaly się są sprzed 2020 roku. Ok, Specialized montuje koszyk sprzęgła plastikowy może i dalej stosują nawet u mnie, zmiast tego w metalowym koszyku który proponują zalecają w UK. Może do nich napiszę jako zmartwiony użytkownik... , podam nr seryjny i wersję oprogramowania jeśli będzie trzeba i zobaczę co mi odpiszą. Chociaż z drugiej strony patrząc, można sobie wysłać silnik Brose do UK, mając na rower gwarancję. Wtedy z silnikiem na trwającej gwarancji, nic się z nim nie stanie bo będzie lepszy od oryginału.
  5. Dzięki za link do UK 👍myślę że dopóki mam gwarancję nie będę zmuszony korzystać z ich usług, po gwarancji możliwe, ale dopiero jak będzie się coś dziać niepokojącego. Za dwa lata zapewne coś się zmieni. Nie mniej jednak, nie użytkuje myjek ciśnieniowych do czyszczenia roweru uwalonego błotem. Mam przekonanie że to w największej mierze niszczy jakikolwiek rower a zwłaszcza elementy ruchome nawet zabezpieczone uszczelniaczami. Do tego dochodzi częstszy serwis itp... Znajomi którzy mają e-mtb czy analogi, dawno już mieli problemy z rowerami niż ja który myjek ciśnieniowych unika. W analogu można sobie samemu prawie wszystko serwisować bądź wymienić na nowe jak się zużyje, w elektryku że względu na elektronikę i komponenty wewnętrzne silnika już niekoniecznie. Jedyne pocieszenie jakie znajduje mając obecnego Speca to takie, że zwlekałem kilka lat z decyzją o zakupie elektryka.
  6. Witajcie, chciałbym pociągnąć ta rozmowę... Chodzi o to że zakupiłem Turbo levo comp alloy 2023 podejrzewam że to produkcja z tego roku ponieważ ma nową klapkę (zakrywająca port ładowania) już na zawiasie (na sworzniu) a nie jak to było w zeszłym roku i wcześniej że klapka była na plastikowym łączniku który pękał od samego otwierania. Takie mam obserwacje zważywszy że koledzy mają model 2022 i ów klapkę wymieniali na nową poprawioną ze sworzniem w ramach gwarancji jak i po gwarancji, wystarczyło się odezwać do Specialized bądź do sklepu. Do brzegu... Zrobiłem na nim już około 1600km w każdych warunkach, ale unikam myjek ciśnieniowych... Jak z tymi silnikami Brose jest, bo ja nic złego nie zauważyłem. Jeździ działa jak nowy, jest bardzo cichy, tryb Turbo z ustawieniami w apce wszystkiego na MAX daje bardzo dobre wspomaganie. Często na suchych pojazdach trzeba dociążyć tył ponieważ koło zrywa przyczepność. Zauważyłem że ten silnik naprawdę lubi wysoką kadencję, zresztą jak ja co bardzo dobrze się zgrywa. No i..., jak czytam w temacie opinie to włos na głowie mi się jeży. Znajomi mają Turbo Levo ale te sprzed 2020r to paski oraz koszyk sprzęgła wymieniali, ale te po 2022 jak na razie odpukać cisza i dalej działają bez żadnych oznak zużycia czy nieprzewidzianej awari... Parę lat nie było mnie tu na forum, działałem po swojemu, niczym się nie przejmowałem, ale cena zakupu roweru uprzedziła mnie do czytania, szkoda że po zakupie 😉
  7. Ile chcesz przeznaczyć kasy? Mam prawie nowe, przejechane może 500km w zeszłym sezonie, na maszynach, qr 9mm, proste, pod mleko. Ale tylko komplet... Miały być na set zimowy ale nie wyszło,obecnie są kompletne, tarcze slx na 6śrub (mogę dorzucić)...kompletne z ogumieniem, kaseta slx 10, później dodam konkretne zdjęcia jak chcesz.
  8. Ok, ale masz już jakiś konkretny klocek na uwadze, czy może coś spoza stodoły Shimano...?
  9. Wymieniłeś już klocki? Na jakie konkretnie?
  10. Ok, spróbuję wymontować go stawiając rower "do góry nogami", może uda się ti usprawnić bez spuszczenuia całego płynu z układu. Jak dobiore oring wymienię, później małe odpowietrzenie i może będzie ok. Sprawdziłem, uszczelka nr 12, faktycznie...
  11. No tak, zgadza się, innego sposobu nie ma. Zaś problem... Może za mocno wkręciłem/wkręcałem odpowietrznik i uszczelka normalnie się zużyła... Bo, myślałem wcześniej że cieknie pomiędzy zaciskiem a gwintem odpowietrznika, ale nie, cieknie właśnie spod kapturka ze środka odpowietrznika.
  12. Choroba.... Ciekawe czy taki dokupie, wziąłbym na wzór ten stary i może cis znajdę, ale, w ten sposób znowu czeka mnie spuszczenue płynu i ponowna zabawa...
  13. Jaki oring? Wewnątrz? Myślałem że to jest zwykły odpowietrznik jak... w motoryzacji tylko mniejszy. Bo nie chodzi o ten gumowy kapturek chyba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...