Skocz do zawartości

Didus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Skąd
    Warszawa / Żyrardów

Osiągnięcia użytkownika Didus

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Siema. Jakiś czas temu postanowiłem sobie kupić używany rower z racji tego że mam ważniejsze priorytety tak wybrałem. Zakładałem od razu że jak go kupie będę sobie go stopniowo robił pod siebie swoje oko itp ;P ( mam kasę robię nie mam kasy to nie robię ). Dzięki temu i z braku doświadczenia oraz wiedzy zarejestrowałem się tutaj, założyłem parę tematów ludzie mnie nakierowali i pomogli za co bardzo dziękuje Postanowiłem założyć jeden temat by ktoś mi doradził co by było można zmienić by nie kupić tandety a kupić coś dobrego trwałego i się cieszyć jazdą i rowerem Do czego mi służy rower bo to istotne. Głównie latam jak latam dookoła komina ale chcę śmigać sporo po lesie w terenie po polnych drogach i cieszyć się komfortem jazdy. Rowerem też chcę śmigać po szosie wycieczki weekendowe z kobietą i dzieckiem na plecach też będą grane . Chcę go zrobić pod fajny rowerek z nutką agresji w wyglądzie 70% drogi polne, las 30% szosa Obecnie Rower wygląda tak. Niżej opisane co zmienione i co chcę zmienić w najbliższym czasie jak kasa pozwoli ROZMIAR RAMY: M 19" RAMA: AluxX 6061 - IHS, FluidForm WIDELEC: SR Suntour XCM z LockOut'em, 100mm skoku MANTEKI: Gripshift SRAM PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Tourney FD-C050 - dual pull PRZERZUTKA TYLNA: Shimano Deore RD-M511 HAMULCE: Avid SD-5 typu V aluminium KLAMKI: Tektro jak Up KASETA/WOLNOBIEG: Shimano CS-HG40-8 11-32T ŁAŃCUCH: KMC Z7-8S MECHANIZM KORBOWY: Sram ISOFLOW 3.0 SQ 42x32x22 ŚRODEK SUPROTU: Tien Hsin BB-7420ST OBRĘCZE: CH18 aluminium 32ot PIASTY: Shimano HB-M475-L Disc KIEROWNICA: Yin Cheng YCA215A aluminium WSPORNIK KIEROWNICY: HLTDS-C340-8 90/120-25D ŁOŻYSKO WIDELCA: Tien Hsin TH888 WSPORNIK SIODŁA: HL SP232 30.9x350mm SIODŁO: Velo VL3011D1 MTB PEDAŁY: VP Components VP992S Mody: Zmienione / Plany do zmiany ROZMIAR RAMY: M 19" RAMA: AluxX 6061 - IHS, FluidForm WIDELEC: SR Suntour XCM z LockOut'em, 100mm skoku MANTEKI: Deore 3x9 SL-M590 + Chwyty Sole-O lock on Giant PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano Tourney FD-C050 - dual pull PRZERZUTKA TYLNA: Shimano Deore RD-M511 HAMULCE: Shimano SLX KLAMKI: Jak Up KASETA/WOLNOBIEG: Shimano CS-HG50 9s 11-32T ŁAŃCUCH: Sram 951 MECHANIZM KORBOWY: Sram ISOFLOW 3.0 SQ 42x32x22 ŚRODEK SUPROTU: Tien Hsin BB-7420ST OBRĘCZE: CH18 aluminium 32ot PIASTY: Shimano HB-M475-L Disc KIEROWNICA: Yin Cheng YCA215A aluminium + Rogi pro WSPORNIK KIEROWNICY: HLTDS-C340-8 90/120-25D ŁOŻYSKO WIDELCA: Tien Hsin TH888 WSPORNIK SIODŁA: HL SP232 30.9x350mm SIODŁO: selle royal 9888 PEDAŁY: VP Components VP992S
  2. Wiesz ojciec jest ogarnięty lata na kolarce od nastu lat i robi sobie sam rower ale kolarka to co innego a w Giancie jeszcze sie tak nie bawił właśnie kuleczki składa wszystko robione precyzyjnie ;P ale czy złoży zobaczymy xD . co do kasety działa ale coś mi strzelało strasznie co jakiś czas i dlatego zostało to rozłożone na perwno nie bez przyczyny zresztą pisałem o tym troszke niżej. z 2/3 tematy. Wyrobione miski te co się wyciąga + kulki i delikatnie wyrobione miski w piaście oraz konus :/ brakowało też 2kulek sporo rdzy i susza. Nie miaem tego koła od nowości. ale niby wszystko robione na czas. I teraz pytannie bo piaste bedzie trzeba pewnie wymienić na nową i czy bardziej się opłaca wymienic piastę czy kupic gotowe koło. max wsio do 200zł Mam : PIASTY: Shimano HB-M475-L Disc 6śrub pod tarczówki OBRĘCZE: CH18 aluminium 32ot W planach po majówce były SLX-y ale nie wiem czy warto teraz kupować na tą piaste zakładać. Delikatnie czuć takie ocieranie kulek ale delikatnie bo wyrobione ale nie ma już trzasków bo zostało to wyczyszczone i nasmarowane jak powinno być.
  3. Dzieki co przyjde posta napisać to ojciec jakoś to zdejmuje i nie chce mi powiedzieć jak ale informacje przysfojone.. kupa rdzy i odciśnięte lekko kulki dodam fotki po złożeniu koła i jak możecie Panowie to doradzicie i powiecie czy idzie to wymienić czy to większa zabawa się szykuje :/
  4. Dobra to zdjęte udało się delikatnie popukane młoteczkiem i palcem wyjęte. Ale tej jak by to nazwać jak by nakrętki z dwoma przerwami na klucz nie idzie odkęcić dowalone na maxa.. ( dorobiony ) klucz strzela a to nie drgnie :/ jakięs pomysły ?
  5. Siema. Jak zdjąć taką jakby osłone co jest przed konusem. Nie mogę tego zdjąć nie wiem jak a jestem u Ojca bo ma w miare ogarnięte narzedzia podstawowe rowerowe i chciał bym zobaczyc co jest przyczyną dziwnego trykania w kasecie oraz luzu... Na fotce widać oco mi chodzi.
  6. Musze od ojca podjechać bo ma klucz do tego by tam się dostać ja niestety nie :/ . muszę zakupić teraz klucze itp. do tego typu roboty dam znać może dziś zajadę to tylko 90km w jedna stronę ;P
  7. Dziś. Znalazłem chwile... mimo wczorajszego wku...wa ( ktoś w pracy uszkodził mi ekran w Z1 ) stwierdziłem że muszę sprawdzić bo nerwy nerwami a żyć trzeba... . Wyczyściłem na nowo wszystko ale tyrkotało. stwierdziłem że koło tylne zdejmę i w palce je okazało się że to coś niestety w piaście :/
  8. Siemanko. Coś mi dziwnie tryka w napędzie.. Ciort wie co to i gdzie to udało mi się to nagrać lecz ciężko zdiagnozować co i gdzie to.. https://youtu.be/v_iT-BtuyHc Piszę z pracy z tel więc nie mogę jak coś inaczej dodać linku. Dodam ze miamiałem troche syfu piachu na łańcuchu umylem cały rower łańcuch tryby i resztę napędu pare razy nafta i dokladnie pod szlaufem splukałem i jak by znikło to trykanie.. Ale na chwile się uciesYlem i znów tryka. Jakieś pomysły? Ja stawiam na łańcuch lub przerzutka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...