Skocz do zawartości

dembovy

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika dembovy

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź i rzucenie nieco światła na sytuację Damper pewniakiem pójdzie na serwis ale do tego czasu chciałbym jeszcze trochę pojeździć. Czy jazda z taką usterką jest niebezpieczna dla amora ? Można jeździć normalnie czy nie ?
  2. Cześć wszystkim. Mam problem z damperem, dokładnie z X-Fusion 02 PRO RL QUICK FLIP, 6.5"x1.5" Air w rowerze Gt Helion Elite rocznik 2016. Nie działa blokada z kierownicy . Rowerem jeździłem dopiero dwa razy chociaż mam go od stycznia ( byłem za granicą ). Rower jest nowy , na gwarancji ale oczywiście kupiony za granicą więc kwestia odesłania dampera na gwarancję jest możliwa ale nie chciałbym marnować tyle czasu... Poza felerną blokadą zastanawia mnie też regulacja tłumienia.. samo pokrętło regulująca tłumienie działa bardzo topornie oraz różnica między minimalną a największą wartością nie jest w praktyce dla mnie tak mocno odczuwalna jak w przypadku regulacji amorów przednich. Chciałbym jednak zaznaczyć, że to mój pierwszy full i może to być kwestia mojego braku doświadczenia w tej materii . Mechanicznie sama manetka blokady jest założona poprawnie, naciąg linki jest ok, liczyłem że to jej problem ale niestety wygląda na to, że to coś głębszego :/ Co ciekawe jestem przekonany, że kiedy kupiłem rower to blokada działała, po czym rower stał grzecznie nieużywany w domu przez prawie 3 miesiące i blokada na wiosnę już nie działa :/ Może macie jakieś porady i sugestie ? Nie mam dwóch lewych rąk,swoje rowery zawsze serwisuje sam ale to mój pierwszy full i pierwszy damper do serwisowania. Może macie ewentualnie do polecenia jakieś dobre serwisy na terenie Śląska ? Chętnie oddam go w dobre i sprawdzone ręce. Z góry dziękuję za pomoc. Michał.
  3. Skok jest ustawiony standardowo - 100 mm. Amor z tego co wiem nie był wogole serwisowany, otwierany itp. itd.
  4. Cześć, Jestem nowy na forum, mam problem z nowym amorem SR SUNTOUR XCR RL-R 27.5" Air. Po pierwsze amor okropnie stuka w sytuacji kiedy ugnie się ponad połowę swojego skoku, przy cofaniu z tej pozycji następuje mocne jednorazowe stuknięcie. Nie jest to jednak typowy stuk w momencie całkowitego wyprostowania widelca, Stuk następuje wcześniej, tak jakby w początkowym momencie powrotu amora. Nieważne jak ustawione jest tłumienie, stuk występuje zawsze.Drugi problem. Regulacja odbicia. Otóż pokrętło działa bardzo lekko, praktycznie bez oporów, opory pojawiają sie dopiero w momencie kiedy jesteśmy przy wartościach granicznych czyli w momencie zerowego tlumiania lub przy maksymalnym tłumieniu. Regulacja odbicia właściwie tylko tak działa, albo na maksa albo wogole. Czy tak to ma być ? Jak wygląda to u Was. Powiem jeszcze ze przy pierwszej regulacji tłumienia, obracałem delikatnie pokrętłem i w pewnym momencie coś przeskoczyło i pokrętło kręciło się bezwiednie w każdą stronę, zupełnie bez oporu, po prostu nie działało wogóle- jak odłączone od amora. Po paru minutach, jakby " wskoczyło" bez przyczyny znowu na swoje tory. i działa tak jak pisałem powyżej. Amor jest nowy ale niestety bez gwarancji. Mam go w rowerze który kupiłem jako używany zza granicy, gość go wygrał, nie był mu potrzebny. Kupiłem za pół darmo. Warto tego XCRa serwisować ? czy tak ma być ? lub co jest nie tak ? Jakieś pomysły, sugestie, rady ? Pozdrawiam. Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...