Skocz do zawartości

jacko90

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika jacko90

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Przez brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu i naprawy sprawy + olewanie klienta.
  2. Sklep: centrumrowerowe.pl Ocena: negatywna Wieczorem 1.06 kupiłem kasetę i klocki hamulcowe (termin dostępności 1-3 dni). Jak zawsze od razu wykonałem przelew. 7.06 moje zamówienie nadal nie zmieniło statusu. Zacząłem do nich pisać, ale bez skutku - skrzynka zapchana. To samo telefon -ciągle zajęte. 8.06 udało mi się dodzwonić, podałem nr zamówienia i faktycznie status się nie zmieniał. Kazali mi przesłać potwierdzenie przelewu jakby sami nie mogli odnaleźć wpływu na koncie - uważam, że sami to powinni zweryfikować. Wracam wieczorem do domu i co? @@@#$@ skrzynka zapchana! Następnego dnia próba dodzwonienia i fiasko! Szału można dostać. 10.06 w końcu dostali potwierdzenie przelewu i napisali, że sytuacja została wyjaśniona. Zero przeprosin czy czegokolwiek. Wysłałem maila, że do mnie nie dotarły żadne wyjaśnienia, i chyba już nie dotrą... Nigdy wcześniej nie miałem u nich problemów. Teraz mam mieszane uczucia czy zamawiać, ryzykować i prosić o swoje, a może wszystko będzie jak wcześniej?
  3. sklep: www.centrumrowerowe.pl ocena: pozytywna Paczka dobrze zabezpieczona (kupiłem błotniki - były owinięte w około 10m pianki polietylenowej o grubości ze 3mm), szybka wysyłka (bez sugerowanego czasu oczekiwania kilku dni).
  4. sklep: Axel-Sport ocena: negatywna Zamówiłem kilka rzeczy. Z jednej zrezygnowałem i zmieniłem sposób dostawy i nr telefonu. Wysyłka miała być max 24h. 14.02 Zakup i anulowanie jednej pozycji. 16.02 Mail z pytaniem o wysłanie towaru - olewka 17.02 Ponowne zapytanie - kłamstwo - "paczka nadana" 18.02 Prośba o nr przesyłki - brak informacji na stronie o nadaniu... 18.02 Ostatecznie zamówienie jednak wyszło tego dnia. + brak korekty faktury i pełnego zwrotu kosztów (dostawy) + brak zmiany nr kontaktowego -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sklep: flowerbike.pl ocena: pozytywna Zamówiony Topeka Hexus II Multi-Tool. Bezproblemowa i szybka wysyłka. Dziwne doliczanie kosztów zależnych od sposobu zapłaty.
  5. Hej, Warto w ogóle zainteresować się tym softschellem pod kątem rowerowym? http://blix.pl/share/?i=JENFJNKDIHMH
  6. Nie. Gdzie się podziały aukcje z V3 od bf?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...