Skocz do zawartości

puchatek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika puchatek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Ok dzięki Panowie, chyba wszytko wiem. Napęd 9s założę jak przyjdzie czas wymienić kasetę/łańcuch, to wtedy będę kombinował. Co do tych pedałów to się muszę zastanowić a resztę chyba zostawię jak jest, bo za wiele mi to nie da. Szkoda że przełaje są takie drogie, może będę sobie takiego w domowym zaciszu składał z części
  2. 1.Co do spd, to nie mogą być w moim wypadku dwustronne bo czasami będę musiał jeździć w zwykłych butach (robię treningi biegowe, na które dojeżdżam rowerem i nie che mi się drugiej pary tachać np 15km w plecaku), wydawało mi sie że spd może poprawić moją wydajnośc ponieważ nie tyklko będe mógł pchac nogami ale też ciągnąć. 2.Zakres jest ok, ale chciałbym żeby może to tak płynniej przeskakiwało (nie wiem czy to możliwe) 3.Wszędzie piszą że amaortyzator be bo dużo waży 4,Jak nie spróbuje to się nie przekonam 5.Tak jak pisałem jak się skończą obecne, na siłe wyminiac nie będe wydawało mi sie aby bardziej wymusić pochyloną pozycje. Wiecie nie wszytko ogarniam a temat rowerowy to temat rzeka na razie to spłacam lazaro więc nie che sie zmieniać roweru bo to koszt na pewno większy , w przyszłości penie będe celował w jakaś przełajówke
  3. Witam wszystkich bo to mój pierwszy post. W tym roku zakupiłem tanio dość popularny używany rower Lazaro v3. Szczerze nie jeździłem na dwóch kołach od czasów komunii a 30stka już strzeliła, więc nie bardzo wiedziałem czego potrzebuje. Dobrze, że brat odwiódł mnie od MTB na rzecz crossa ale teraz po zrobieniu około 300-400km moje wymagania się bardziej spersonalizowały . Więc dalej uważam że cross jest dla mnie ok ale bliżej mi do szosy albo jakiejś przełajów'ki niż do MTB. Rowerem przede wszystkim dojeżdżam do pracy około 28km, ale jak na mnie to cisnę w terenie mocno pagórkowatym średnie mam w granicach 25-28. Ponieważ 90% to asfalt, 10% to lekki teren. zastanawiałem się nad kilkoma modyfikacjami które nie zrujnują mnie finansowo a będę je robił systematycznie do przyszłego sezonu, chciałem zapytać czy ma to sen. -Wyrzucenie amora i zamontowanie sztywnych widełek, tylko jakich i czy ma to sens? -zakup a530 z spd po jednej stronie -zamontowanie kasety 9s i manetek (polecacie jakiś model?) -dokupienie rogów, bo baranka nie che zresztą to już duży koszt -zmiana opon jak te się skończą na maraton racer/duramo -być może zmiana kierownicy na prostą i regulowany mostek czy to coś da i czy ma sens, albo może lepiej jakoś inaczej do tego podejść? tak wygląda trasa którą najczęściej jeżdżę, te górki trochę mi dają popalić https://flow.polar.com/training/analysis/65292520
×
×
  • Dodaj nową pozycję...