Skocz do zawartości

kidot

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    413
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia użytkownika kidot

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

41

Reputacja

  1. Po prostu wcisnalem do zera dwa tloczki i jeden mniej wychodzil co powodowalo wieksze cisnienie w drugim tloczku ktory blokowal tarcze do tego stopnia ze nawet jak rower stal to go wyciskalo. Wystarczylo jeden tloczek przytrzymac i drugi minimalnie wypchnac.
  2. Problem rozwiazany. Plynu w ukladzie tyle ile trzeba. Problem z rownomiernym naciskiem tloczkow.
  3. Hamulec shimano xt odpowietrzony. Nowe klocki. Problem. Twarda klamka bez luzu roboczego. Klocki nie odbijaja.Rower postoi dwie -trzy godziny tloczki same sie wysuwaja i blokuja kolo. Tarcza ociera o klocki.
  4. Dzieki Panowie. Siejak w temacie dzieki. Dokumosa dzieki ale tak jak napisalem manetka hydrauliczna. Fakt nazywa sie to xlock a nie pushlock ale tez jest wciskana. Temat do zamkniecia.
  5. To pytanie takie. Zrobie to sam czy serwis sie klania. Jaki olej tam trzeba ?
  6. Tak. Push lock. Ale czy w hydraulicznej np. nie brak plynu czy cos w tym stylu ?
  7. Witam Sid blokada amortyzatora hydrauliczna. Manetka po wcisnieciu nie chce odbijac. Nieraz trzeba kilka razy nacisnac. Jaki to moze byc problem.
  8. Dwa treningi i jeden zimowy maraton napęd chodzi coraz ciszej. Zebatka 8000 tys hallo mtb i chula jak ta lala.Myślę że jeszcze z dwa wypady i będzie cisza.
  9. Piszę o tym ponieważ wcześniejsze zębatki NW nie przyjmowały w ogóle nowego łańcucha. Tą zębatke uznałem że będzie dobra ponieważ przymiar do łańcucha wpadł mi dopiero przy 8000 tyś. tak się dobrze bestia trzymała. Więc teoretycznie tej zębatki nie powinien aż tak naruszyć. Więc takie moje spostrzeżenie. Ale Wasza opinia jest dla mnie ważna.
  10. Piszę o tym ponieważ wcześniejsze zębatki NW nie przyjmowały w ogóle nowego łańcucha. Tą zębatke uznałem że będzie dobra ponieważ przymiar do łańcucha wpadł mi dopiero przy 8000 tyś. tak się dobrze bestia trzymała. Więc teoretycznie tej zębatki nie powinien aż tak naruszyć. Więc takie moje spostrzeżenie. Ale Wasza opinia jest dla mnie ważna.
  11. Jeśli chodzi o zbijanie na większą zębatke to już problem rozwiązałem. Mój błąd przy ustawianiu. Zrobiłem jeszcze raz od początku i ustawiłem. Teraz mnie zastanawia właśnie ten blacik czy hałas ustąpi. Czy lepiej kupić od razu nową zębatke NW.
  12. Sprawa na tą chwilę rozwiązana. Tak myślę ale zobaczymy co będzie dalej. Problem jest taki że napisałem wszystko nowe oprócz przerzutki ale otóż nie zębatka Nw przejechane 8000 tyś. km ale bez problemu przyjęła nowy łańcuch. Ten delikatny hałas wynika z tej zębatki bo myślę że teraz musi się ułożyć.Chodzi niby gładko po zębatce ale jednak przy obciążeniu delikatnie halasuje. Wasze opinie. Czekać aż się ułoży czy zakupić nowy egzemplarz.
  13. Witam Panowie pomocy. Napęd 1xx już robiłem cztery razy i nie miałem większego problemu. Za pierwszym razem miałem łańcuch za długi i źle smigało ale z Waszą pomocą poszło. Następne razy wszystko było ok. A teraz do rzeczy. Blacik 34 nw Lancuch kmc Kaseta sram 1030 11-36 Manetka slx Przerzutka gs slx shadow plus Zaznaczam wszystko nowe oprócz przerzutka ale wydaje się być w dobrym stanie. Bez mocowania linki przerzutka po pchnięciu ręką reaguje na wszystkie zębatki na kasecie. Po zamocowaniu linki biegi idą płynnie ale za żadne skarby świata nie chce wejść na największą. Regulowałem już różnie. Naciągałem linkę. Luzowałem.Zakresy.Śruba wychylenia i nic. Druga sprawa na stojaku chula dobrze a jak wysiądę na rower to tak jakby dobrze po trybach nie chodzilo.Jakieś dźwięki odchodzą z napędu.
  14. Łańcuch przeskakuje na zębatce narrow wide ? . To dopiero ciekawostka.
  15. BartekXtr nie rozumiem Twojego wpisu Dlaczego ma podawać wagę czegoś czego w rowerze nie ma ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...