Skocz do zawartości

tomstar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.tomstar.bikestats.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Skąd
    Pleszew

Ostatnie wizyty

816 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika tomstar

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Teraz jest ok, hamuje bez szarpania, ale znowu tył mi piszczy ale to rzeczywiście już chyba wina klocków, bo te co miałem wcześniej nie piszczały. Przetestuje sobie jeszcze klocki Tokena, albo założę klocki Zipp.
  2. Kółka były kilka razy na serwisie, wymianach łożysk, czyszczeniu i ustawianiu i problem zawsze powracał. Co śmieszne, w pierwszych kołach problem był z przednim, gdy dostałem nowe problem pojawił się w tylnym.
  3. Ja mam szczęki Sram Rival, a okładziny SwissStop. Ale generalnie nie jestem zadowolony z kół No Limited i żałuję, że je kupiłem i nie będę ich polecać pod hamulce szczękowe. Kumpel ma kółka Zipp i chodzą jak złoto, żadnego szarpania, świetny efekt hamowania, jakość sama w sobie (ale wiadomo to kosztuje).
  4. Posiadam koła Vision Trimax 35 https://velo7.pl/aluminium/1425-vision-trimax-35-kb.html Niestety piasty w nich to jakaś porażka. Już raz miałem wymieniane koła przez producenta na nowe, ponieważ piasty cykały i pojechały na reklamacje. Dostałem nowe koła i sytuacja jest taka sama. Dowiedziałem się, że podobno mają one wadę fabryczną, przez którą łożyska luzują się w piaście i zaczynają strzelać. U mnie wymieniałem łożyska już 3 razy i zawsze po jakimś czasie cykanie wracało. Koła mi się podobają, mają fajne, wysokie, czarne obręcze i chciałbym je zostawić, więc postanowiłem wymienić piasty. Niestety są one jakieś dziwne. Tylna ma 21 otworów (14 szprych na 7 szprych). Nie umiem znaleźć pasującej piasty. Może ktoś mi pomoże?
  5. Przetestowałem i rzeczywiście jest dobrze. Ustawiłem tak, że najpierw łapie mi przód klocka patrząc od kierownicy czyli na zewnątrz, nie od strony widelca. aczkolwiek producent napisał, że nie ma to znaczenia, która część łapie najpierw. Najważniejsze żeby nie dochodził do obręczy równolegle i łapał całą swą powierzchnią.
  6. Jeszcze nie testowałem w praktyce. Ale producent mówi o prawidłowym hamowaniu, ale też o odpowiednim chłodzeniu. Więc też uważam, że najpierw powinien łapać tył klocka, a potem przód. Zobaczymy.
  7. Otrzymałem informacje od producenta, że klocki nie mogę być ułożone równo, prostopadle do obręczy. Muszą być ułożone pod kątem, tak aby najpierw jedna część dochodziła do obręczy, a potem reszta. Jeszcze chcę się dowiedzieć czy najpierw przód klocka ma łapać czy tył.
  8. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę to. Klocki ustawiłem "na oko", tak żeby w miarę równo dochodziły do obręczy. Ale może rzeczywiście bardziej się trzeba do tego przyłożyć.
  9. Napisałem do producenta i czekam na odpowiedź. To prawda, koła nie przejechały nawet 1000km, a klocki są nowe. Może rzeczywiście muszą się dotrzeć. Czytałem także, że powierzchnia hamowania może być zatłuszczona i warto ją wyczyścić. Nie wpadam w panikę, ale warto działać zawczasu jeżeli coś miałoby być nie tak.
  10. Bieżnia wydaje się płaska, nie jest pofalowana. Jak przejadę palcem to nic nie czuję. Nie ma tego szarpania na starych, aluminiowych kołach. Jak dla mnie dziwnie sie to koło zachowuje, tym bardziej, że nie za każdym razem szarpie.
  11. Zakupiłem sobie karbonowe koła od No Limited pod hamulce szczękowe. Podczas hamowania na przednim kole wyczuwam dziwne szarpanie, przypominające jakby luz widelca. Nie zawsze się pojawia, wszystko zależy od prędkości i siły hamowania. Widelec na bank nie ma luzu, wszystko sprawdzone i dokręcone kluczem dynamometrycznym. Na początku miałem klocki dołożone do kół, jakieś noname, ale teraz wymieniłem je na Swiss Stopy i jest tak samo. Co może być tego przyczyną? Czy to normalne? Dzięki za pomoc.
  12. Dziękuję. Myślę, że wykorzystam gwintowaną szpilkę z podkładkami i śrubami i spokojnie wcisnę miski na miejsce. Będę to robić pierwszy raz, więc wolę uważać.
  13. Jeżeli dobrze patrze to chyba takie będą ok https://www.rowertour.com/p/181854/accent-hst-air-stery-ahead-1-18-czarne Drugie pytanie. Jak wciskam miski w rame to na sucho czy trzeba czymś je posmarować?
  14. Wymontowałem stare stery. Wybiłem miski. Rama na górze i na dole ma 34mm. Rura sterowa ma 28,6mm. Potrzebuje wszystko nowe, miski i resztę sterów. Nie umiem wybrać odpowiednich. Pomoże ktoś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...