Skocz do zawartości

woocash

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://sprawilem.se

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Stamtąd

Osiągnięcia użytkownika woocash

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zapomniałem dodać, że będę używał tarczówek więc na B chyba nie powinieniem patrzeć? Ważniejsze jest chyba A. Dla single shock'a mamy <50mm a dla f1rst air 26'' mamy <55. Do toge 2giego opona 2.1 z pewnścią wejdzie. Czy te 5 mm może robić różnicę?
  2. Witam, czy ktoś z forumowiczów wie jaka jest maksymalna szerokośc opony jaką można wsadzić do RST single shock'a ? Szukałem w różnych miejscach ale jedyne co znalazłem to to co w załączniku. Porównując wymiary z f1rst air nie jestem w stanie sobie wyobrazić opony 2.1 w tym amorku ale czy mam rację? Ja bym chciał tam wsadzić oponę z zakresu 1.9 - 2.1
  3. W moim przypadku (zmiana ze 120mm na 100mm) potrzebna jest dokładnie ta część: http://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-amortyzatorow/inne/prod/rs-sid-reba-air Numer producenta: 11.4018.021.002 W załączniku opis z katalogu. Wynika z tego że tą samą część stosuje się w wersjach 27.5 oraz 29 cali. Powyższe informacje zawdzięczam suportowi SRAM'a w USA. Dział europa olewa klientów. Dzięki, że mnie naprowadziliście czego szukać i o co pytać. Wydaje mi się, że potrezbujesz 11.4018.021.000 (zerknij na mój załącznik)
  4. Wydaje mi sie , ze to zeszłoroczny model ew. 2015 Rock Shox Reba RL 29" Solo Air 120 Tapered ML15 takie jak ten: http://www.bikestacja.pl/pl/amortyzator-rock-shox-reba-rl-29-solo-air-120-tapered-ml15-pushloc-zielony-35285.html Czy sposób z podkładką nie spowoduje, że wysokość amora i tak bedzie większa niż w wersji 100mm co zmieni geometrię? Jeśli dobrze rozumiem to zmiana shaft'a spowoduje, że amor będzie w takiej wysokości jak wersja 100mm? Czy wspomniane modyfikacje mają wpływ na gwarancję?
  5. Witam, chciałbym zapytać czy można łatwo zmniejszyć skok amortyzatora Reba RL 29" Solo Air ze 120 do 100mm? W tej chwili mam amor o skoku 100mm i niechciałbym zmienić geometri w swoim rowerze a rebe 120mm często można spotkać na wyprzedażach z takim właśnie skokiem.
  6. Dzieki za wskazówki. Dostałem oficjalna odpowiedz o Sram'a i okazuje sie ze XC30 Solo Air i XC32 Solo Air to podobne konstrukcje rozniace sie jedynie srednica gornej goleni. Cytując przedstawiciela firmy: "Performance will be similar"
  7. z ciekawosci - czym rower byl przypiety i do czego?
  8. A czy ten serwis raz na sezon nie polega wlasnie na wymianie m.in. uszczelek? Trzeba tez zalozyc ze moze kiedys pojawic sie potrzeba wymiany "glebszych" bebechów wiec chcialem sie zapoznac z ich dostepnoscia.
  9. Roweru nie kupiłem jeszcze ale te amory o ktorych tu pisze sa w opcjach jakie rozwazam. Czesci szukam aby wiedziec czy da sie je serwisowac nie ponoszac kosztow nowego amortyzatora. Bez trydu moge znalezc zestawy serwisowe do xc32 ale do xc30 solo air juz nie. Moze mi sie znudzi i faktycznie wymienie ale nowy doby amor to wydatek ok 1500zl i byc moze nie bede mogl sobie pozwolic na taki wydatek i serwis bedzie koniecznoscia.
  10. No i wracam z RS XC30 soloair. Rower, ktory mi sie spodobal - Scott Scale 960 - ma wlasnie taki amor :/ Szukalem z ciekawosci czesci do serwisu ale ciezko. Wydaje mi sie ze uszczelki mozna kupic do zwyklej wersji XC30 bez powietrza? Ewentualna wymiana tlumika lub sprezyny z XC32? W jedem z serwisow rowerowych powiedziano mi, ze wysylaja takie amortyzatory gdzies tam i do serwisu i biora za to 300zl :/ Poza serwisem zastanawiam nie na ile gorzej pracuje/tlumi XC30 od XC30 i 30 gold.
  11. Dzieki za pomoc! @beskid wg Ciebie nie warto serwisowac czy o co chodzi?
  12. Dzięki Wam za naświetlenie. Intersuje mnie jeszcze serwis tych amortyzatorów konkretnie RS 30 gold kontra RS xc32. Czy koszt tego serwisu jest podbny? Który z amorów to "solidniejsza" kostrukcja i bardziej odporna na korozję? Często jeżdżę zimą i niechciałbym aby amor po jednej jeździe zaczął korodować.
  13. Jesli chodzi o strone srama to tu jest wzmianka o takiej wersji: https://www.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen0000000004392_rev_a_rockshox_oil_air_and_coil_chart_2014_0.pdf i gdybym tego nie znalazl to bym pomsylal, ze xc 30 solo air to de facto xc 32 solo air bewnie ze mnienionym jakims jednym elementem ale widac, ze stosuje sie rozne ilosci oleju przy serwisie...
  14. Pytalem ww. sklepie i nie jest to pomyłka. U Canyona tez jest taki amor (xc 30 solo air): http://www.canyon.com/pl/mountainbikes/bike.html?b=3601 i wydaje mi sie, ze czesto widuje taki opis przy rowerach tej klasy. Najpewniej jakis OEM jak maniute mt30
  15. W opisie może być błąd i ja też na stronie producenta nie widzę takiej wersji amora. Czy to jakiś OEM'owy produkt?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...