Skocz do zawartości

michal883

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    LD

Osiągnięcia użytkownika michal883

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ja tam widzę jedno zastosowanie: www.ebay.com => silnik mxus 14,8KW W turnigy heavy i taki rower leci lepiej niż honda cbr 125 i papierów nie trzeba na zwykłym rowerze jechałem 92km/h a fatbike może poleciałby ze 140
  2. A mam jeszcze pytanko z innej beczki: powiedzcie mi, czy taka rama jest coś warta: http://i.ebayimg.com/00/s/NTYyWDEwMDA=/z/1ZwAAOSwstxVG5W-/$_35.JPG Nie chodzi mi o rower ale o samą ramę, bo z punktu konstruktora roweru elektrycznego widzę dla niej kilka zalet: 1) stal - przyspawanie migomatem uchwytu na przewody, bagażnika do rozmieszczenia baterii jest o niebo łatwiej niż do alu. 2) ma pełną amortyzację, może nie tak skuteczną jak scott ale coś tam daje przy wyższych prędkościach chroni kręgosłup od przeciążeń... 3) w razie ewentualnych pęknięć czy złużycia tulei nie szkoda wyrzucić i kupić drugą 4) stal sama w sobie jest elastyczna, więc za nim coś pęknie od przeciążeń najpierw zazwyczaj się wygnie, czego nie doświadczymy w aluminium 5) przy rowerze elektrcznym ciężar nie gra większej roli... Natomiast zastanawiam się nad trwałością i jakością spawów - czy w porównaniu do np konstrukcji rowerów kross preria czy hexagon ona jest dużo mniej trwała?
  3. A jak można dbać, albo nie dbać o hamulec? Nie bardzo rozumiem, wiadomo wymieniać okładziny na czas i regulować żeby tarcze nie tarły, coś jeszcze się z nimi robi - aha czasem umyś, żeby odpylić klocki. Co do mojej budowy rowerów, to zapraszam na forum.arbiter.pl tam są moje konstrukcje które na razie jeżdżą realnie 50-60km/h zarówno pionowe jak i poziome. Mam na swoim kącie około 10 przerobiony bajków. Mój nick to glebor; teraz przechodzę na nowe akumulatory li-po o wydajności 300A na 60V, pojemności 15Ah i silnik mxus 3000W mocy ciągłej i 14800W mocy chwilowej. Silnik bezszczotkowy w piaście bezprzekładniowy najmocniejszy jaki znalazłem. Wiadomo, że takim sprzętem nie jeździ się do końca, ale na prostej około 80km/h powinienem wycisnąć. Nie przekraczając tych 3KW. Od elektryfikacji można powiedzieć, że jestem specjalistą, natomiast mechanikę wolę zostawić komuś innemu, albo dopytać specjalistów z tego forum. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wezmę chyba avid bb7, jeżeli może on konkurować z shimano br-m445. Br-m615 to dla mnie troszkę zbyt duże wydatki, więc jeżeli avidy będą w miarę zbliżone do nich, to wolałbym mechaniczne. Przy dużych prędkościach nawet dobrze zamocowane pancerze na naszych łódzkich dziurach mimo wszystko ocierają i obijają sie o ramę, pancerze mniej więcej wymieniam po 10 tysiącach km, czyli raz na 3 miesiące, w każdym z eksploatowamych rowerów. Ebike, to u mnie główny środek transportu, więc staram się wkładać przynajmniej osprzęt klasy średniej oraz elektrykę z najwyższej półki.
  4. Witam. Jak w temacie chciałbym zamontować sobie hamulec tarczowy na przód - szykuje się wymiana osprzętu i mam 2 opcje: tańsza - kupić avid bb7 i do tego klamko manetki shimano ef51 jak myślicie da to radę? zakup shimano br-m445 całego zacisku z klamką na hydraulice. Priorytetem jest siła hamowania i ścieralność materiałów, koszty eksploatacji: (buduje rower elektryczny, silnik 3KW vmax 70 rama od fulla, którą właśnie doposażam) Boje się trochę, że żeby zatrzymać 30 kg maszynę w raz ze mną 70kg rozpędzoną do 70km/h płyn w zacisku może się szybko zagotować, dlatego chyba linka, jak myślicie? Na hamulcach się nie znam, dlatego zdaje się na was
×
×
  • Dodaj nową pozycję...