Skocz do zawartości

kramer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kramer
  • Skąd
    krk

Osiągnięcia użytkownika kramer

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Cześć, po rocznej przerwie powracam do tematu z pytaniem czy sprawdzał ktoś takie kasety: http://allegro.pl/kaseta-10s-11-42t-sunrace-ms3-alu-na-zwykla-piaste-i6061799774.html Oraz czy zestaw z przerzutką zee będzie działał prawidłowo czy tak se? Chcę to zamontować do takiego roweru: http://allegro.pl/all-mountain-enduro-bulls-wild-mojo-1-27-5-45-i6122593623.html i zastanawiam się które przerzutki się nadają najlepiej bo i tak muszę coś kupić, sram czy shimano? jaki model? a i czy przerzutka będzie sobie lepiej radziła z kasetą 11-40 czy 42? Pozdrawiam.
  2. Cześć.Posiadam widelec manitou slate skok 80mm dokładnie taki: Grafika Google Nigdzie nie mogę się dowiedzieć czy jest w nim możliwość zmiany skoku, i w jaki sposób, posiadam wersje 80mm i zależało by mi na zwiększeniu do 100mm, proszę o pomoc. Pozdrawiam Kramer.
  3. Nie chciałem zakładać nowego tematu, jestem z Krakowa i gdzie nie pojadę to góry a rower służy mi turystycznie i w ostatniej chwili zostałem prze 2x10 licząc na elastyczność na podjazdach i większe prędkości przelotowe na trasie i po mieście.
  4. Dzięki za wypowiedzi, podczas jazdy jest spoko, łańcuch pod obciążaniem inaczej się układa o te 0,2mm i nic nie ociera na skrajnych przełożeniach. Natomiast dziś uruchomię przednia zmieniarkę i zobaczę jak na większym blacie, powinno być lepiej bo linia łańcucha będzie bardziej prosta. no cóż.. miał być 1x10 ale korbę 2x dostałem w świetnej cenie
  5. Bardziej się zastanawiałem że coś jest źle dobrane, podczas jazdy testowej jest ok, ale jest to bardzo denerwujące jak sobie kręcę korbę do tyłu w domu można to jakoś zniwelować? macie pomysł?
  6. Pytanie z innej beczki, powie mi ktoś czy działanie łańcucha jest normalne na filmie? Poskładałem rowerek na zestawie kaseta SLX łańcuch XT i podczas kręcenia korbą do tyłu łańcuch przeskakuje co mnie bardzo irytuje..
  7. Zastanawiam się czy odczuwalna jest różnica miedzy blatem 32 a 34.. pojeździłem ok 150km na 32x11-34 i podjazdy spoko prędkość przelotowa ok 35km/h Docelowo składam inny rower i mam już kasetę slx 11-36 i teraz tylko zębatka przód i pytanie czy 32 czy na 34 odczuję przyrost prędkości sensowny, jakie są wsze doświadczenia?
  8. hmm.. szukanie tanio - 25min, dojazdy ok. 2h, gwintowanie, frezowanie ok 40min. No i montaż i demontaż.. jak bym przeliczył to po stawce za jaka pracuje zawodowo to bym kupił nową ramę ale traktuje to jako relax po pracy. tym bardziej ze to mój 3 rowerek teraz.
  9. Paliwo kupił mi szef, zapłaciłem trochę taniej niż w kolorexie i do tego piaskowania na noworudzkiej, natomiast ile doświadczenia i radości z tworzenia
  10. Jak bym ramę oddał do kolorexu to było by cacy ale tam za malowanie powiedzieli 150zł. Szukałem zakładu by chemicznie usunąć lakier ale wcale nie jest to tanie, a poza tym jak ktoś ma to rama się nie mieści. albo przemysł ale tam bez znajomości nie zrobisz fuchy.. Rama nie była cieniowana i stwierdziłem ze piaskowanie ja trochę odchudzi
  11. Cześć, Postanowiłem napisać nowy temat ponieważ ostatnio wykonałem renowacje mojego starego roweru, a dokładnie ramy. Zdecydowałem się na ten krok z uwagi na sentyment oraz po prostu hobbystycznie, jako że rama jest "budżetowa" nie chciałem podwoić jej wartości kładąc nowy lakier, jak to wyszło w praktyce? Mieszkam w Krakowie i miejscowe firmy zajmujące się piaskowaniem a dokładnie skiełkowaniem elementów aluminiowych wyceniły mi usługę usunięcia starej powłoki na kwotę ok 60-80zł natomiast malowanie to koszt średnio 100zł netto - ceny dość kosmiczne mając na względzie wartość ramy, na szczęście po wielu próbach udało się znaleźć pod Krakowem fachowców który wykonali to znacznie taniej, tzn: piaskowanie 40zł malowanie mnie kosztowało 30zł razem 70pln. Była to moja pierwsza taka robota i niestety okazało się ze to nie koniec kosztów.. lakiernik po moich prośbach o zabezpieczenie gwintów nie zrobił tego i w efekcie byłem zmuszony prze-gwintować przefruwając i splanować mufy sterów oraz suportu. kosztowało mnie to kolejne 45PLN, dodatkowo koszt paliwa na dojazdów zapewne wyszedł około 50zł, tak więc łącznie renowacja kosztowała: 70+45+50=165zł Czy było warto? nowa ramę można kupić za ok 230pln takie tanie na alle... nie licząc czasu spędzonego na tych dojazdach i szukaniu dobrej ceny to było warto choćby z uwagi na doświadczenie, i właśnie! jak bym sobie zabezpieczył gwinty i mufy zaoszczędził bym 45zł.. Link do zdjęć z całego procesu renowacji: https://plus.google.com/u/0/photos/117152554465709268182/albums/6117175712177135729
  12. Masz średni czy krótki wózek? Mam taka samą przerzutkę, wózek stawia znaczny opór jak się go chce odgiąć w dół (poluzować łańcuch)? mój stawia bardzo duży i zastanawiam się czy nie za duży..
  13. A takie pytanie trochę po za tematem, jak wyregulować prawidłowo sprzęgło w sram x9 Type 2? zakupiłem takową, niestety znalazłem z długim wózkiem i przyszła zupełnie zablokowana, rozkręciłem, popuściłem. tyle że działa dość opornie.. wie ktoś?
  14. A jak wygląda żywotność takich napędów w porównaniu do 3/2x10/9. co się najpierw zużywa?
  15. Oczywiście miałem na myśli 36 lub 32 z przodu. Jak w praktyce się to sprawdza przy podjazdach, nie brakuje regulacji? do tej pory miałem kasete max 32z, nie mam odniesienia.. Czy potrzebny jest napinacz? Jaki łańcuch byś polecił do takiego zestawu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...