Skocz do zawartości

Shelter

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Konrad
  • Skąd
    Brwinów

Ostatnie wizyty

64 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Shelter

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Unpack. Podzielam zdanie Anarchy - opona ma solidniejsze klocki względem poprzednika. Wydawać by się mogło, że będzie toczyć się ciążej, jednak Anarchy testował i twierdzi, że jest szybsza. Guma wręcz klei. Po zmontowaniu w zasadzie bez bicia i korekty. Montaż bezproblemowy na obręczy DT Swiss 533D ( z kronikarskiej dokładności - obręcz ma szerokość wewnętrzną 22 mm, a nie 23 jak zeznawałem wyżej). Wydaje mi się, że jest dobrym wyborem na gorsze warunki terenowe i sprawdzi się w moich zastosowaniach. Zastanawia mnie jaki cel miało wykończenie krawędzi opony szarą gumą. Do przewidzenia było, że na etapie produkcji będzie to wykonane krzywo, co za tym idzie na różnych odcinkach obręczy szara guma będzie wystawać mniej lub bardziej nad krawędzią obręczy. Opona wskoczyła na całym obwodzie na swoje miejsce - także nie jest efektem niedokładnego montażu. To również z kronikarskiej dokładności dla tych którzy cenią perfekcję. Ja już z faktem się pogodziłem. Serokość na mojej obręczy 57mm, katalogowo 57mm. Wagi 644 i 665g., katalogowo 645 g
  2. Zgadzam się z Tobą. Grunt to zdrowy rozsądek. Ten Specialized bardzo ciekawy jednak zostanę przy NN 29x2.25 performance na obu kołach. Te opony są wylącznie w góry. Do codznnej jazdy mam szybkie x-Kingi. Zamówienie poszło. Pewnie we wtorek przyjadą. Ciekawe jaką szerokość będą mieć na obręczy 23 mm szerokości wewnętrznej.
  3. Obecnie szukam opon do 29era ht, starą wersję NN miałem na rowerze z kołem 26". Rama przyjmie oponę 60mm bez kłopotu. Jeśli nowy NN generuje mniejszy opór, to będzie dobry wybór. Opon szukam na wakacyjną włóczęgę z okolic Szklarskiej do Ustrzyk. Zatem opony powinny być ok. 2.35 nie będzie potrzebne w szczególności na tylnym kole. Anarchy, przypadkiem lub celowo, sprowokował mnie do przemyśleń czy oby na pewno EVO SS. Ja nie szaleję raczej i może wystarczy performance. Oponę zapasową zawsze mam gdy oddałam się na dłużej. Nie schodzę z ciśnieniem poniżej 2,2 bar na przodzie i 2,5 na tyle.
  4. Wobec tego kupię takie opony, chyba również w wersji podstawowej. Bardzo mi pomogłeś, dziękuję.
  5. Dziękuję. Powiedz mi jeszcze proszę, czy nowy wzór w szerokości 2.25 jest tej samej/zbliżonej szerokości, co jej poprzednik 2.25?
  6. Witam Wszystkich, W kilku sklepach pojawił się nowy Nobby Nic w tytułowym rozmiarze i nowej odsłonie. Chciałbym kupić sobie opony na mieszane warunki panujące na naszym południu. Uprawiam szeroko pojętą rekreację, nie mam zacięcia w kierunku Enduro czy FR. Lubię zjechać z szutrów i wjechać na szlak. Obecnie na obręczach DT Swiss 533D mam założone opony Continental X King 29x2.2 w wersji zwijanej. Opony fajnie spisują się w suchych warunkach, są do tego bardzo szybkie. Wydaje mi się, że nie sprawdzą się wiosną na wypadach w polskie góry. Rozważałem budżetowe rozwiązanie w postaci wymiany jedynie przedniej opony na Continentala Mountain King 29x2.2 lub 29x2.4, również w podstawowej wersji zwijanej i przeglądając oferty natknąłem się na nową propozycję Schwalbe. Swego czasu na rowerze Ghost AMR miałem poprzedni wzór tych opon w rozmiarze 26x2.25, były niezłe jednak w tylnej oponie niszczyły się szybko klocki - temat znany powszechnie. Czy ktoś z Was miał okazję widzieć, testować tę nową oponę. Jak jest jej realna szerokość i wysokość? Jakie są praktyczne różnice między starym a nowym wzorem bieżnika? Pozdrawiam, Konrad
×
×
  • Dodaj nową pozycję...