Unpack.
Podzielam zdanie Anarchy - opona ma solidniejsze klocki względem poprzednika. Wydawać by się mogło, że będzie toczyć się ciążej, jednak Anarchy testował i twierdzi, że jest szybsza. Guma wręcz klei. Po zmontowaniu w zasadzie bez bicia i korekty. Montaż bezproblemowy na obręczy DT Swiss 533D ( z kronikarskiej dokładności - obręcz ma szerokość wewnętrzną 22 mm, a nie 23 jak zeznawałem wyżej). Wydaje mi się, że jest dobrym wyborem na gorsze warunki terenowe i sprawdzi się w moich zastosowaniach.
Zastanawia mnie jaki cel miało wykończenie krawędzi opony szarą gumą. Do przewidzenia było, że na etapie produkcji będzie to wykonane krzywo, co za tym idzie na różnych odcinkach obręczy szara guma będzie wystawać mniej lub bardziej nad krawędzią obręczy. Opona wskoczyła na całym obwodzie na swoje miejsce - także nie jest efektem niedokładnego montażu. To również z kronikarskiej dokładności dla tych którzy cenią perfekcję. Ja już z faktem się pogodziłem.
Serokość na mojej obręczy 57mm, katalogowo 57mm. Wagi 644 i 665g., katalogowo 645 g