Skocz do zawartości

Pre100n

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika Pre100n

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zanim się napalisz na te hamulce to najpierw poszukaj zsstawu na tylne kolo. Ja szukalem xt i slx - nikt już nie ma. Te ceny po 300 pln za xt/200 za slx wynikają z tego, ze to sa leżaki magazynowe, a że pojedyncze przednie sprzedać ciężko stad atrakcyjna cena. U mnie w koncu stanelo na br-m615 z koncepcją przeznaczenia roznicy cenowej na klocki metaliki. W centrumrowerowym ponizej 400 za komplet.
  2. Problem w tym, że ze świecą szukać BR-M675. Obdzwoniłem chyba wszystkie sklepy rowerowe i ... nie ma i nie będzie. Jedynie Przednie hamulce, których akurat jest sporo, tył albo komplet niestety niedostępny.
  3. krzych0 - czy mógłbym Cię prosić o fotkę tegoż? To co wrzucił ACTIVIA nie chce się u mnie otworzyć :/ Potrzebuję tłumik do RS Duke XC, Golenie na 28mm. Jeśli podejdzie to chętnie bym skorzystał.
  4. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    Amor rozkręcony i złożony na nowo, tym razem z założone nowe oringi, przesmarowane ślizgi, wymienione szaszłyki na sprężyny i zalany olejem. Jak na razie śmiga, na springach trochę twardo ale pomogło ustawienie wstępnego naprężenia na minimum. Nic nie cieknie, amor pracuje poprawnie, nie dobija. Zobaczymy za parę km co z tego będzie. PS - Wielkie dzięki dla kolegi artofnois za porady i kilka gratów do ożywienia amora. PS2 - dla kolegów z Wrocławia - polecam sklep z wszelkiej maści uszczelkami, oringami, simeringami na ulicy Paulińskiej (równoległa do Pomorskiej w stronę Św. Macieja) - sprzedawca obejrzał poharatany oring z mojego amora dobrał odpowiedni na zamianę i skasował ... 20gr/szt (wziąłem kilka na zapas). Poniżej trochę fotek z prac ... niestety gdzieś mi trafiło fotkę z rozłożonymi wszystkimi manelami. http://www.dropbox.com/s/o3qpg0406lky01v/DSC_1194.JPG?dl=0 http://www.dropbox.com/s/lqzde756vjyxun6/DSC_1196.JPG?dl=0 http://www.dropbox.com/s/o5oewfnrbflul5g/DSC_1199.JPG?dl=0 http://www.dropbox.com/s/osgx83orki0d43q/DSC_1200.JPG?dl=0 http://www.dropbox.com/s/scjhfopc7d00yyf/DSC_1202.JPG?dl=0
  5. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    ok super ... daj znać ile się należy
  6. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    póki co jedynie olejem syntetycznym bo nie mogłem znaleźć smaru ... ale rowerem zrobiłem do testów z 500m więc raczej nic się nie podziało ... ps czy smar teflonowy będzie ok czy szukać czegoś specjalistycznego?
  7. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    Żałuję, bo wczoraj akurat nie miałem aparatu pod ręką, a pacjent leżał rozbabrany na stole. Po złożeniu śmiga aż miło, ale postanowiłem spojrzeć w manual a tam widzę, że jedna laga ma być zalana olejem, a 2 ma być z wkładem ze sprężyną i elastometrem stąd moje zdziwienie skąd dwa wkłady :/ Tam się działy jakieś czary. Gdzie i kiedy mógłbym podjechać po te sprężyny?
  8. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    PS - nie widzę przycisku edytuj, żeby dopisać coś do wątku więc mały update - Widelec to jednak wersja Manitou Spyder R z tłumieniem olejowym. W związku z tym, że jeden tłoczek z goleni był kombinowany, mam rozerwany oring uszczelniający ... czy ktoś z kolegów z Wrocławia mógłby poradzić gdzie można by dokupić coś takiego? Rozmiar oringu to najprawdopodobniej 3/4" x 7/8". Jest to jest wersja R i zgodnie z manualem widzę, że lewa goleń powinna być zalana olejem ... ale nie widzę, żeby był do niej włożony wkład ze sprężyną i elastometrem - czy w manualu jest po prostu skrót myślowy i wkład ma być, czy w ladze z olejem nie dawać wkładu?
  9. Pre100n

    [SERWIS] Manitou Spyder

    Miło mi poinformować, że Manitou wrócił do żywych ... okazało się, że poprzedni właściciel coś przy nim kombinował i prawdopodobnie wymienił tłoczek w jednej ladze na ... trochę za duży. O tyle za duży, że ciężko go było młotkiem wybić z goleni. Odrobina obróbki szlifierką, czyszczenie, smarowanie, odrobina oleju i śmiga jak fabryka. artofnois - jeśli temat sprężyn jest aktualny to chętnie bym skorzystał ... chciałbym zobaczyć jak to się będzie zachowywało po wywaleniu elastometrów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...