Witam,
Mam GC 6.9 na fabrycznych Mavic'ach i Conti przerobione na system tubless w wersji Stan'a, także da się to zrobić.
Jednak nie jest to takie proste, ze względu na papierowe ścianki X-Kingów. Same koła i opony są szczelne, ale boki opony wymagają dużo pracy aby trzymały - czyli potrząsamy kołem co ok. 20 min przez jakieś 3 godziny, w międzyczasie kładąc koło raz na jednym raz na drugim boku - oczywiście kontrolując ciśnienie. Zaraz po uszczelnieniu zaaplikowałem ok. 3 bar, normalnie jeżdżę nawet na 1,7 bar, choć preferowane to 1,9 (zależnie od warunków). System działa już ok. 2 miesięcy, z czego na jednym z kół musiałem już zrobić "dolewkę" mleka, gdyż za pierwszym razem została wlana standardowa ilość ok. 100ml, a potrzeba go więcej min. 120ml (dużo mleka idzie "w ścianki" przy pierwszym uszczelnieniu).
Pozdrawiam