Skocz do zawartości

Bolunio

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Osiągnięcia użytkownika Bolunio

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Rulez zrobiłem jak mowiłeś i zastanawiam sie czy kiedykolwiek rozkładałeś ten amor. Okazało sie że po wybiciu tego korka pod wentylem kilka centymetrów niżej w ladze jest zwężenie ktore blokuje ten niższy tłoczek na ktorym wymienialem uszczelki co za tym idzie w żaden sposob nie powiększa mi komory powietrznej co mialo by wpływ na poprawe pracy amortyzatora. Z korkiem czy bez amor jest sztywny jak murzyńska pała 3 - element ktory radziliście usunąc 6 - element na ktorym wymienialem oringi
  2. Bolunio

    [amortyzator] DT SWISS

    Skoro już jedzie to tylko czekać na opis wrażeń po testach ale tak z ciekawości czy wczesniej wspomniana Reba jakoś mocno odbiega od tego Towera ?? I czy nie jest sprawniejsza ? bo tu na forum zacnie oceniany wideł
  3. Bolunio

    [Kupno] RST F1RST AIR RL

    Dwa latka na widelcu i ciekawe do czego sluzy te niebieskie pokrętełko hmmm ... Pewnie du regulacji odbicia pobaw sie a jazda moze stanie sie przyjemniejsza
  4. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Jeśli powierzchnia ma zostac gładka to raczej nie ma to znaczenia w ktorą stronę go bedę tłukł. I w tą i w tą powinno sie zruszyć i dać sie wyjąć a za cholere nie chce stąd moja obawa czy oby na pewno środek zostanie idealnie gładki po wyjęciu tego korka. W innym przypadku amor do smietnika
  5. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Mnie też korci bo mówicie że praca sie poprawi ale tłukłem ten korek z gory i dość hardo siedzi Boje sie że jak go pieprzne mocniej to tam zostanie jakaś nierówność jakis mały wytłoczony rant bo musi on sie na czymś trzymać i jesli faktycznie tak będzie to tłoczek będzie miał rozpieprzone uszczelki po dwoch ugięciach. No chyyyyba że dajecie mi gwarancje że jak go wypitole to tam zostanie gładka powierzchnia
  6. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Zatem taka juz jego natura z tym skokiem bo po spuszczeniu do zera schował sie cały z wyjątkiem tego 1 cm jak wyżej napisałeś.
  7. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Panowie a czy to że amor nie kozysta ze 100 mm swojego skoku (przynajmniej tak mis sie wydaje) może być spowodowane rowniez tym że w prawej komorze jest za duzo oleju ??
  8. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Zdjecie znajduje sie na drugiej stronie. Widac tam to co siedzi pod korkiem A na stronie trzeciej jest fota tłoczka
  9. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    W tamtym poscie mowa o skracaniu rurki z tłoczkiem a u mnie ten tloczek jest bez tej rurki i w sumie nie ma co skracać. Jedyny element jaki moglbym sprobować usunąć to ten plastikowy element ktory siedzi pod gornym korkiem z wentylem. Nie wiem tylko czemu on tam sluzy i czy nie uszkode widelca przy usuwaniu tego czegoś
  10. Co do pierwszego problemu bladego pojęcia nie mam ale skoro amor jest mega twardy i praktycznie sie nie ugina to chyba nie ma sensu sie stresować z powodu braku blokady
  11. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Panowie jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc !!! Amor żyje pracuje i co najważniejsze trzyma ciśnienie a co do miękkości i usuwania tego korka to jeszcze pomyśle Jak się zdecyduje na taki zabieg to będe pisał na PW
  12. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Bede wdzięczny gdybyś znalazł gdzieś link do tego tematu
  13. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Z tą stówką to przynajmniej w moim RSTku chyba troche przekłamane bo takie ugiecie to bym osiągnął przy skoku z dwóch metrów hehe
  14. Bolunio

    [RST First Air 30] - problem

    Nie no bez tego oleju w lewej ladze jest troche toporny ale to chyba urok tych RSTków. Może toporny to za mocno powiedziane ale mogłby być nieco mniej sztywny Jutro podleje olejem i pewnie znów wróci poślizg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...