Skocz do zawartości

Akossik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Skąd
    Akossowski

Ostatnie wizyty

146 wyświetleń profilu
  • ors

Osiągnięcia użytkownika Akossik

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Dorzucam jeszcze jeden pod rozwagę: Fuji Touring. Jak sama nazwa mówi jest on bardziej rowerem kategorii touring niż gravel, ale wydaje mi się, że do Twojego zastosowania byłby idealny Wygodna geometria, stal, fabryczny sensowny bagażnik pod sakwy.
  2. Póki co się nie załamuję, może jeszcze się pojawią
  3. Ja się czaiłem (tzn. odkładałem $) na pomarańczowy pro cross na 105, ale zniknęły niestety ze strony.
  4. Witam Od jakiegoś czasu rozważałem zakup roweru przełajowego. W zasadzie zdecydowany jestem na model Merida Cyclo Cross 100 a związku z tym, że zakupu dokonałbym przez Internet- nie mam możliwości przymiarki roweru. Mam 172cm wzrostu i rozważam zakup rozmiaru S (50- długość ramy 52,5 cm) lub S/M (52- długość ramy 54 cm). Według tabeli producenta pasowałby i ten i ten przy czym byłaby to górna granica dla mniejszego rozmiaru, ale czy w przełaju ciut mniejszy rozmiar nie jest właśnie lepszy? Wklejam link do strony producenta, jest też podana tam dokładna geometria: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/129/cyclo-cross-100 Chętnie przyjmę też jakiekolwiek opinie (zwłaszcza negatywne ) na temat tego roweru. Czytałem, że wadą są przede wszystkim słabe hamulce, ale moje zastosowanie będzie mocno rekreacyjne więc to chyba nie aż taki minus. Porównywałem go z Krossem Vento CX 2 i w zasadzie po za sztywnymi osiami (Kross ma) niczym się nie różnią, a wyglądałem zdecydowanie dla mnie wygrywa Merida.
  5. Z doświadczenia w użytkowaniu Fuji Touring (zwykła wersja- nie disc, sprzed kilku lat) mogę stwierdzić, że barendy wprawdzie są rozwiązaniem trochę mniej wygodnym w użytkowaniu niż klamkomanetki, ale mają moim zdaniem (pomijając niezawodność) jedną bardzo istotną cechę, wykorzystywaną przy przedniej przerzutce- dowolnie za pomocą manetki możemy ustawić sobie wózek przerzutki, tak, żeby nie obcierał nawet przy dużym skosie łańcucha (to się pewnie jakoś fachowo nazywa ). Ja do tego się akurat przyzwyczaiłem i czasami bardziej denerwuje mnie stukanie o łańcucha o wózek przerzutki w rowerze z klamkomanetkami (gdzie nawet trymowanie nie pomaga) niż nieco utrudniona zmiana przełożenia w barendach. Podsumowując, nie traktował bym barendów jako cechę przekreślającą rower Fuji.
  6. Tak samo Fuji Touring, z tym, że mój to rocznik 2014. Rzeczywiście w tym roku fajnie pomyśleli z tymi mocowaniami. U mnie opony 700x35 i jeszcze jest trochę luzu.
  7. Ja z reguły wolę papierowe mapy, a nawigacją w telefonie wspieram się zazwyczaj tylko w dużych, obcych miastach. Czyli tam gdzie wg mnie najłatwiej pobłądzić i trafić na ruchliwą trzypasmową drogę Zazwyczaj do mapy korzystam z tylnej kieszonki w koszulce lub z takiego mapnika https://www.decathlon.pl/mapnik-na-rower--id_2404604.html - nie jest on najdoskonalszym rozwiązaniem, ale nic lepszego w przystępnej cenie nie znalazłem:)
  8. Super! Na górnej rurze jest mapnik, czy co to za kartka?
  9. Używałem jej awaryjnie raptem dwa razy przez rok, sprawdziła się bez zarzutu. Fajnie, że ma wężyk, bo w sumie to nie takie proste znaleźć niewielką pompkę z wężykiem. Dobrze, że o niej napisaliście, kupię chyba do drugiego roweru.
  10. Kolega wyżej pisał o bagażniku na hak do Corolli e12. dołączamy się do pytania, mogę poświęcić na ten cel 500-600 PLN I jeszcze chyba istotna informacja- jeden rower to damka, a całość ma pomieścić 2 rowery
×
×
  • Dodaj nową pozycję...