Skocz do zawartości

Maryn

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

142 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Maryn

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Okazało się , że koło było przeciągnięte :) dzięki
  2. Dzięki. Dzisiaj sprawdzę a możliwe, że w najbliższych dniach podrzucę rower na serwis przedłużający gwarancję.
  3. Cześć, lekko ponad miesiąc temu zakupiłem rower Kross Dust 1.0 2020. Mam wrażenie, że tylny trójkąt jest źle zespawany. Lewa strona ma zdecydowanie więcej miejsca na koło. Dodatkowo tylne koło jak i element wzmacniający trójkąt nie jest w linii z rurą pod siodłową. Widać przesunięcie w stronę napędu. Tylny hamulec tarczowy działa poprawnie, nic nie ociera, jego pozycja piasty jest poprawna. Nie wiem czy wszystkie modele Dusta na 2020 tak mają czy po prostu coś jest nie tak. Poniżej fotki : https://photos.app.goo.gl/Nx8RNTE2y49wiJ5u6
  4. OK, nie będę kombinował jeśli miałoby to zmniejszyć jego wytrzymałość. Sprzedam i kupię coś z większym skokiem.
  5. Teoretycznie powinno być to ustawienie. Dystrybutor chyba sie nie myli A gdyby usunąć ten dzyndzel ?
  6. Dziękuje za wyjaśnienie. Czyli bezproblemowo mogę go zwiekszyć do 150mm. Swoją drogą masz może jakieś nowsze manuali? Jeśli mogę zając Ci trochę czasu to mam kilka dodatkowych pytań : 1. Dla wartości 150 jest tez "otwór na dzyndzel" dla amora na koło 27.5 ? 2. Ile ml oleju powinno być wlane w kardridż w prawej goleni? 3. Czy w tym modelu dolanie po 15 ml oleju 2,5w w dolne golenie ( odkrecajac te śruby od dołu ) polepszy smarowanie/ prace amortyzatora ? 4. Gdy będę powiększał skok, to pózniej na nowo muszę uszczelnić komorę powietrzna ? Jeśli tak to ile oleju mam wlać i jakiego typu? Niestety nie mam nowych manuali i bazuje tylko na tych z 2007 roku a od tego czasu pewnie sporo sie zmieniło
  7. Witam serdecznie wszystkich członków forum ! Posiadam amortyzator Epicon TR RL-L, 27.5, 140mm skoku, QLOC 15mm Oryginalnie montowany w Giant Trance 27.5 4 (2014). W cenniku eurobike dostępne są trzy wersje tego modelu: 130,140,150 dla koła 27.5. http://www.eurobike.pl/cenniki/Cennik-Suntour-2014.pdf Pytanie brzmi, czy jest to ten sam amortyzator, tylko skok reguluje się serwisowo? Jeśli tak, to w jaki sposób? Szukałem manuali na stronie Suntoura ale znalazłem tylko te z bodajże 2007 lub 2008 roku... PS. Na stronie suntoura w informacji o skoku są wartości: 130,140mm. Z góry dzięki za informacje. pozdrawiam, Maryn
×
×
  • Dodaj nową pozycję...