witam
jak to mawiają nic co dobre nie jest tanie, o dobitnie sie o tym przekonuje. Już myślałem, że jest tok rozkręciłem komorę powietrzną i że będzie ok wyjąłem taka gumową podkładkę z komory powietrznej ( skok się lekko zwiększył) ale to pomijamy, złożyłem dałem mu 70 PSI i jadę i myślę sobie ...hura w końcu działa miękko wybiera itp. Ale moja radość nie trwała długo amorek miał lekki luz przód - tył. Ostatnio było to powodowanie słabym dokręceniem śruby gdzie jest tłumienie i po dosłownie 1,4 obrotu.... śruba kreci się na około, lewo prawo jak się chce... regulacja tłumienia nie działa, tzn pokrętło stoi. Myślę znaleźć jakiś imbus długi i próbować wykręcając tłumienie , może coś pomoże w wykręcaniu śruby " głównej" Jak nie to kątówka i nowa, śruba, mam dosyć tego amorka...
Numer z kluczem pneumatycznym , nie działa... Luzy się powiększyły (wiadomo jedna koleń jest nie dokręcona) kto ma jakieś pomysły, oprócz wyśli do serwisu.
z Góry dziękuje za pomoc
sprawa rozwiązana,