Skocz do zawartości

marcinlegnica

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Legnica

Osiągnięcia użytkownika marcinlegnica

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Kolega słusznie rzecze, serwis, a tak na przyszłość tłumienie ma z boku mocowanie na imbus rozmiar (chyba)jeden do kupienia w casto za 2-3 zł, a co do śruby z która walczysz jedno rozwiązanie, klucz pneumatyczny lekki udar i wszystko wychodzi, sprawdzone w autopsji. :)Ale ja bym jak masz kwity serwis i dostaniesz nowy. Podrawiam
  2. Witam Nie dociskanie, nic nie dało, po prostu kupiłem dłuższy imbus nr 5 wsadziłem go tak aby kręcił śruba od tłumienia, szczypcami złapałem te śrubę której nie mogłem wykręcić ( ta co mocuje tłumik do dolnych goleni) i po chwili lekkiego szarpania puściła ( śruba od regulacji tłumienia ) i te "główną "śrubę mogłem odkręcić już prawie palcami. A i z innej beczki , ciśnienia podane przez producenta trzeba chyba dzielić przez 2 ja przy 89 kg mam napompowane max 60 psi i SAG mam na poziomie 15 mm i tak uważam ze mały , a wg instrukcji wino by ciśnienie 90-100 psi, gdzie amor nadawał się chyba tylko do duuużych hopek, bo uginał sie maksymalnie o 2-3 cm Dopiero przy 50 -55 PSI SAG jest na poziomie około 2 cm i amorek bardzo fajnie chodzi pracuje, tak jak powinien. Nie dobiłem go ani razu choć się starałem( wg oringu było max 6,5 cm, jazda lekki las trochę korzeni ) Dlatego jak kazy uważa ze ma zbyt twardego amorka niech zejdzie najpierw z cisnieniem a nie sugeruje się danymi producenta. pozdrawiam
  3. witam jak to mawiają nic co dobre nie jest tanie, o dobitnie sie o tym przekonuje. Już myślałem, że jest tok rozkręciłem komorę powietrzną i że będzie ok wyjąłem taka gumową podkładkę z komory powietrznej ( skok się lekko zwiększył) ale to pomijamy, złożyłem dałem mu 70 PSI i jadę i myślę sobie ...hura w końcu działa miękko wybiera itp. Ale moja radość nie trwała długo amorek miał lekki luz przód - tył. Ostatnio było to powodowanie słabym dokręceniem śruby gdzie jest tłumienie i po dosłownie 1,4 obrotu.... śruba kreci się na około, lewo prawo jak się chce... regulacja tłumienia nie działa, tzn pokrętło stoi. Myślę znaleźć jakiś imbus długi i próbować wykręcając tłumienie , może coś pomoże w wykręcaniu śruby " głównej" Jak nie to kątówka i nowa, śruba, mam dosyć tego amorka... Numer z kluczem pneumatycznym , nie działa... Luzy się powiększyły (wiadomo jedna koleń jest nie dokręcona) kto ma jakieś pomysły, oprócz wyśli do serwisu. z Góry dziękuje za pomoc sprawa rozwiązana,
  4. Witam ponowienie rozebrałem i posmarowałem amorek , nie wiem czy to wina temperatury czy co bo dosłownie ma max 50 w porywach 60 mmm skoku (przy 80 PSI ważę 90 kg), gumowych odbojników brak (rozbierałem świeciłem lampka i nie ma ) tłumik chodzi w pełnym zakresie, kończą mi się pomysły, czy jest sensy wysyłać amorka do serwisu czy szukać czegoś nowego..
  5. Możliwe ze się olej w tłumiku przelał i jest ok, ale jest możliwe abym nie miał tych gumowych odbojników ?
  6. OK Sprawa blokady się "sama naprawiła" amorek po zamontowaniu w rowerze postał 2 dni i blokada znowu działa, jedna rzecz mnie dziwi ze na nie miałem tych gumowych odbojników na goleni, nie wiem czy tak ma być? Ale amorek po smarowaniu i zalaniu oleju w sobie nadal twardy jest, chyba taki musi być..
  7. OK rozumiem ale ja goleni gdzie jest blokada nic nie ruszałem , jedynie to odkręciłem te śrubę od dołu góry nic a nic nie ruszałem, dziwę ze zdejmując dolne lagi pozbawiłem się blokady skoku
  8. możesz to rozwinąć, co źle z pokrętłem? rozumiem ze chodzi o pokrętło regulacji tłumienia?
  9. Witam Udało sie klucz pneumatyczny poradził sobie:) rozebrałem nowy olej itp składam na marginesie większej różnicy nie ma, ale najlepiej że złożyłem amorka i .... brak blokady skoku ( tłumik jest nierozbieralny) jakieś pomysły na zaradzenie temu?
  10. a ile mu można dac maksymalnie ciśnienia tak chwilowo? Bo rozumiem ze jak dają po 120 PSI to potem na tym jeżdżą i podczas jazdy chwilowo się jeszcze zwiększa ciśnienie ,a tak 140 na wykręcenie śruby powinna wytrzymać, pytam bo nie chce jeszcze bardziej popsuć niż jest
  11. Witam tak ale najpierw próbowałem na napompowanym widelcu było w nim jakieś 90 psi i nic nie pomagało myślałem ze jak spuszczę powietrze to dobije bardziej i ruszy, chwilowo nie ma pompki aby napompować amorka ponowienie, ale mam też pomysł z tego forum ze jak nie uda się to klucz pneumatyczny u kolegi w warsztacie a ja nie to kątówka i wycinanie śruby, bo domyślam ze od niej są luzy na amorku a ma przejechane dosłownie max 40 km.
  12. Witam Wiozłem się za rozbieranie amorka i ......ch...lipa jak bez problemu odkręciłem śrubę gdzie tłumienie jest to jak chodzi o stronę gdzie jest powietrze kręcę śruba na dole kręcę i nic ....ani się wkręca ani wykręca, jest takie wrażenie jak by była w jakieś gumie się obracała, podważanie nożem , płaskim wkrętakiem nic nie daje, nie mogę jej nawet wkręcić, jedyne wyjście to chyba Kątówka i wycinanie jej, spuściłem nawet powietrze i lipa, jakieś sugestie?
  13. Witam Mam pytanie, kupiłem ostatnio na allegro przedmiotowy amortyzator na kolo 650b, i jest mały problem amortyzator jest strasznie twardy ja ważę 93 kg a na 90 PSI schował się może 60 mm max( jak sie połozem na kierownice cały ciałem) , a i po dosłownie 30 km ma delikatne luzy przód tył. Amorek jest nowy wiec zdziwiony jestem ( nie ma gwarancji, ponoć sprzedana nagroda za jakiś konkurs, maraton MTB - podobno), Moje pytanie czy coś się da z tym zrobić czy rozbierać smarować jak coś i mieć nadzieje, piskanie Brunox nie wiele pomogło, Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...