Skocz do zawartości

Worasek1

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia użytkownika Worasek1

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Witaj Shiqu. Przeglądałem ostatnio allegro w poszukiwaniu roweru dla żony i natknąłem się na nowa firmę http://scud.pl/ . Po przyglądnięciu sie bliżej sądzę, że to jest kolejny klon rowerów Kands od którego pochodzi również LAZARO. Identyczne wykończenie ramy, podobne malowanie ramy do Lazaro. Co do kasety to lepiej dodać te kilka pln i ja mieć, samemu potem nie chce się tego robić [kupic koło i kasetę, wymienić dętke i oponę, a dodatkowo rawkę będziesz miał inną]. Poza tym kasta będzie pewnie na 8 trybów a wielotryb na 7 i dojdzie do tego jeszcze wymiana klamkomanetki Miłego wybierania rowerku.
  2. Sprawdzilem kody v-brakeów, Alivio BR-M432, Deore LX BR-M580. Ostatnio wymieniłem klamkomanetki Alivio na manetki i klamki hamulcowe na DEORE, skuteczność hamowania nieco wzrosła.
  3. Nie pamiętam numeru ale to wersja z wymiennymi gumkami. Stare hamulce nie miały luzu wymieniłem je bo shimano mi się podobało. Bardzo dziwne te Twoje "skoki" bez rozebrania szczęk i sprawdzenia pivotów to gdybanie, najlepiej pojedz do jakiegoś fahury ale pasjonata i posprawdzajcie.
  4. W moim przypadku wymiana hamulców przód na Alivio tył na Deore LX [na wsuwki] i po problemie. Przy v-brake należy pamiętać aby okładzinybyły pod lekkim kątem do obręczy, tył klocka ma być około 1 mm dalej od przodu klocka, np. przód 1 mm tył 2 mm od obręczy [każdy hamulec v-brake ma luz większy lub mniejszy]. Spróbujcie wyregulować klocki [ja używam karty kredytowej odpowiednio dociętej i powyginanej].
  5. Panowie, przeglądałem wczoraj allegro i wpadł mi w oko rower firmy SCUD, jak przypatrzyłem się bliżej wypisz wymaluj Lazaro z drobnymi modyfikacjami w osprzęcie [nawet rama i jej malowanie jest identyczne jak mojego roweru], nie mam zielonego pojęcia o co chodzi. Śmiem twierdzić, że te rowery biorą swój rodowód od pierwowzoru o nazwie KANDS, ale mogę sie oczywiście mylić. Poniżej link do strony producenta. Co ciekawe po wejściu w przegląd rowerków strona przekierowała mnie od razu do allegro. http://scud.pl/# Co do amorka kola01, to spróbuj zareklamować podpierając sie opinią osób z UOKIK i jakiegoś rzeczoznawcy, nowy amor to koszt około 200 - 260 pln + gwiazdka i ewentualnie nowa podkładka na stery. Ja mam starszego LAZARO i mój amorek nie ma blokady [NEX 4110], jak do tej pory jest OK i luzów brak.
  6. Ja osobiście nie zwróciłbym na to uwagi ale znajomy serwisant [pasjonat i duży fachowiec niezwiązany z żadną firmą rowerową] zwrócił moja uwagę na tą rzecz. Jak napisałem wyżej nigdy nie miałem z tym problemu, wykorzystuję ten rower głównie do jazd miejskich po ścieżkach rowerowych. Jak też często podpowiada życie jaka cena taka jakość. Mnie ten rower w zupełności wystarczy i jest OK.
  7. Witam Również mam około 90 kg i nie miałem z tym problemu ale patrząc na całość ramy od strony konstrukcyjnej spawy nie są tak idealne jak w np. skocie i to profil wspawany jest mocno wybrany więc jest to potencjalne miejsce na możliwość pęknięcia. Niemniej jednak jest to rower trekkingowy a nie MTB i mam nadzieję, że nikt nie będzie na nim uprawiał downhillu.
  8. Witam. Użytkuję mojego Lazaro Integral V już od 3 lat, zrobiłem ponad 3000 km. Sprawuje się bardzo dobrze. Na początku wymieniłem hamulce na Shimano oraz chwyty na boplight. Jeśli chodzi o stosunek cena jakość jest bardzo dobrze. Po około 500 km trzeba było ponownie wyregulować przerzutki przód tył. Przed rokiem wymieniłem łąńcuch na HG40, który tak naprawdę jest zalecanym łąńcuchem do tej kasety i korby. Co do trzasków z okolic korby to u mnie pedały skrzypiały ale po zdemontowaniu, rozebraniu i ponownym smarowaniu problem ustąpił, dodatkowo wymieniłem opony na nieco szersze 1,75 [ochrona obręczy]. W tym roku planuję wymienić klamko-manetki oraz pancerze i linki na nowe, i to tyle. Z mankamentów roweru to trzeba wymienić tylny trójkąt [okolice mocowania piasty koła - wyfrezowania], jeśli osoba jest bardzo ciężka może pęknąć oraz obręcze, które bardzo szybko łapią bicie szczególnie gdy jeździ się po krawężnikach [po wymianie opon na szersze jest lepiej]. Poza tym rower jest fajną i całkiem solidną konstrukcją. Pozdrawiam wszystkich z wiatrem we włosach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...