Skocz do zawartości

adamura88

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    internet

Osiągnięcia użytkownika adamura88

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Przeglądając takie tematy jedna rzecz mnie zastanawia.. Po co jest monitoring, skoro nawet jeśli coś zarejestruje to żaden z niego pożytek?
  2. adamura88

    [SCOTT SCALE 950] Opinie

    A jakie słyszałeś? Mi Scott Scale kojarzy się ze sportową geometrią ramy.
  3. Widzę, że nie tylko mi się to rzuca w oczy:P
  4. Panowie ratujcie, zaraz mnie szlag trafi! Wczoraj postanowiłem zoptymalizować ułożenie zacisku. Wszystko wyglądało cacy. Szpary idealnie równe. Dzisiaj jadę do pracy rowerem, a tu znów ocieranie. Nie chciałem się nastawiać negatywnie przed pracą, założyłem słuchawki i rura. Po pracy chciałem się jak najszybciej tego pozbyć. Stanąłem, zakręciłem kołem i nie mam pojęcia gdzie ociera. Wsiadam, opieram się o kierownicę i ociera. Zablokowałem amortyzator - nie ociera. Okazuje się, że przy wciśniętym amortyzatorze lewy tłoczek się trochę zbliża do tarczy, wystarczająco, żeby ocierało. Poluzowałem przewód od hamulca, ale nadal to samo. Co to może być i jak to wyeliminować do jasnej ciasnej:D Na pewno to nie jest kwestia luzów piasty, amortyzatora czy też wiotkiej obręczy. Wystarczy, że wcisnę amortyzator prowadząc rower...
  5. Pytanie jak bardzo i jak byś ją pozycjonował względem Reby?
  6. Opłacalna by była przesiadka na takie coś : http://allegro.pl/manitou-minute-pro-i4420392443.html
  7. U mnie jest problem z dokładnym namierzeniem, w którym momencie mam giąć w którą stronę. Te odchyłki są tak małe, że trudno powiedzieć, gdzie jest prawidłowa płaszczyzna tarczy. Natomiast precyzyjne ustawienie zacisku też nie jest proste. Najfajniejsze rozwiązanie jakie widziałem to regulacja przesunięcia za pomocą dodatkowych śrubek.
  8. Ale zakładając nową tarczę do starych klocków, nierównomiernie zużytych można mieć nadzieję, że tarcza przestanie ocierać. Czy możliwe jest wyprostowanie tarczy, która lekko bije - tak, że prawie niemożliwe jest naprostowanie jej palcami ( trudność z lokalizacją punktu bicia) - poprzez zaciśnięcie klamki hamulca i pedałowanie? Myślę, że takie dotykanie nie ma większego znaczenia. Nie nacieram się masłem przed robotą przy rowerze:P
  9. A ile mógłbym odzyskać sprzedając mało jeżdżonego Recona TK Silver z 2012?
  10. Miałem na myśli, że nie chce mi się czekać, aż być może samo przestanie ocierać i naprostowałem tarczę ręcznie. Czyli mam rozumieć, że to przez to, że tarcza jest prosta i jest większa odległość od klocków? Odwrócilem podkładki zyskując te 0,5mm (powiedzmy) i jest ok.
  11. Kolejny problem.. ech...Musiałem wymienić dętkę w przednim kole i po założeniu z powrotem koła, znów tarcza zaczęła szurać.Długo nie udawało mi się ustawić zacisku, aż doszedłem do momentu, gdy tarcza nie ocierała, ale słychać było rytmiczny głośny, intensywny brzdęk ( raz na jeden obrót). Czy to możliwe, że tarcza była jakby za duża? Odwróciłem takie półokrągłe podkładki pod adapter ( żeby zwiększyć odstęp zacisku od tarczy - osi obrotu koła ) i już tego nie było. Dodam, że jak patrzyło się na tarcze to widać było ślady zużycia/ tarcza a raczej ich brak na samej krawędzi, co mogłoby sugerować, że to miejsce było już za klockiem. Czy to normalne, że przy każdym przykręceniu na nowo koła będzie trzeba regulować zacisk? PS. po wykręceniu śruby pozostawały drobinki materiału z gwintu w amortyzatorze. Czy to normalne? Czy należy się tym przejmować?
  12. Reba to by była piękna sprawa, aczkolwiek dość droga. Ile by kosztowała wymiana Recona na Rebę? Patrząc po używkach.
  13. Mając do wydania 1k zł to ja zdecydowałbym się na jakiś fajny amortyzator.
  14. A czy na to może mieć wpływ dość długi mostek 110mm, obrócony w negatyw i dodatkowo dość pochylona pozycja podczas jazdy? Wtedy niby inaczej rozkładają sie siły nacisku na ten amortyzator..
  15. Tym się już bawiłem, ale to jedynie ustawia szybkość powrotu. Mi bardziej chodzi o stopień ugięcia, czułość amortyzatora podczas normalnej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...