Skocz do zawartości

mort3n

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Z nad morza

Osiągnięcia użytkownika mort3n

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Zdania zapewne będą podzielone bo chodzi o hamulce.. Jedni Ci powiedzą że RT-66 spokojnie wystarczy bez Ice Tech'a bo przecież to lekkie enduro i masz tarcze 203/180mm, a drudzy będą Cię namawiać na zmianę wszystkiego na Saint'a albo Zee no bo przecież to enduro, nie ważne że lekkie.. Ja jestem zdania że te RT-66 spokojnie wystarczy, w swoim xc mam RT-56 z hamulcami M575 i wiadomo że przy dłuższych zjazdach na hamulcu tarcze robią się gorące no ale to naturalne zjawisko i nie ma się czego bać tej temperatury, a zauważyłem tutaj że kilka osób boi się tego jak diabeł wody święconej i najlepiej wsadzili by tarcze z motocykla
  2. Ja dopiero co zrobiłem serwis swojego Gold'a. Filozofii wielkiej z tym nie ma.. Używałem olei Castrol Fork Oil 10W i 15W bo takie wychodzą jako zamienniki oryginalnych Rock Shox'a no i są w 0,5L butelkach, a nie litrowych jak np. Motorex więc jest taniej. Jak będziesz zalewał tłumik to wlej tak 110-120ml bo już przy większych ilościach amortyzator wcale nie odbija. No i chyba tyle..
  3. Dostałem maila od GG i mieli już zamówienie na takie uszczelki jakich mi brakuje do M575, nawet wszystkie wymiary się zgadzają. Cena.. nie całe 9zł za sztukę
  4. Właśnie nie wiem czy takie 5zł, próbowałem dobrać uszczelki do tłoczka z M575 i wymiary są tak nietypowe że nic takiego nie ma, tzn. są podobne no ale albo za szerokie o 1mm, albo za wysokie itd. Właśnie napisałem maila do GG Trading i zobaczymy co z tego będzie.
  5. No jeśli chodzi o te części zamienne, głównie uszczelki to jedna wielka porażka. Rozumiem że ktoś musi na tym zarobić, no ale bez przesady.. Kupujesz przód+tył XTR za ponad 1000zł i nagle nóż widelec niech Ci padną uszczelki na tłoczku..
  6. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    No to już wszystko wiem, zostało "naruchać" uszczelki i składać
  7. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    Tzn. nie chodziło mi o SLX'a, a o M575, ale już wiem że łącznie ze stratami płynu podczas odpowietrzania nie wchodzi więcej niż 20ml
  8. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    Ok, nie ma problemu. W końcu po to jest forum żeby sobie pomagać Aaa.. i jeszcze pytanie jedno.. Wiecie może ile ml płynu wchodzi do tego hamulca?
  9. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    Dzisiaj nudziłem się i zrobiłem prowizoryczne rysunki techniczne tłoka oraz uszczelek gdyby ktoś potrzebował. Ja jeszcze ich nie dostałem, jutro pójdę w pewne miejsce może dostanę takie, a jeśli się nie uda to będzie trzeba zrobić na zamówienie.
  10. Mam to samo w Shimano M575, są tam specyficzne uszczelki których nie można nigdzie dostać, albo dopasujesz coś od jakiegoś skutera bądź małego motocykla, albo kombinuj z o-ringami.. Ja nie mam kiedy się za to zabrać nawet. W załączniku masz te uszczelki, tzn. nie są takie same ale chodzi o specyficzny kształt, gdy wciskasz klamkę i płyn robi ciśnienie to rozpycha ten kołnierz na uszczelce i bardziej dociska ją.
  11. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    Wyciągniecie jego nie było problemem, większym zapewne będzie dobór uszczelek. Nie wiem czy o-ringi zdadzą egzamin bo jak to w pompach są specjalne uszczelki które pod wpływem ciśnienia "rozpychają się" bardziej uszczelniając komorę w której jest płyn, kształt uszczelek widać na zdjęciu. Mam nadzieję że dopasuję coś od jakiegoś skuter, małego motocykla itp. Lub spróbuję wsadzić o-ringi na samym końcu i zobaczę czy zda to egzamin.
  12. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    W sumie to mógłbym sobie kupić SLX'a 675/675 ale pytanie jaki sens jest kupować nowe heble skoro w starych puściła tylko gumka, a naprawdę dobrze mi służyły i nie było z nimi problemu, tym bardziej że jestem mechanikiem więc ja nie naprawię? hahaha;)
  13. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    No wiem, tak zamierzam zrobić, zobaczymy czy zda to egzamin..
  14. mort3n

    [wyciek] Wyciek oleju BR-M575

    Nie, wszędzie jest sucho tylko tam było wszytko tłuste od oleju. Jestem mechanikiem robię i samochody i motocykle więc wiem czym to się je i sprawdziłem każdą opcję jednak tylko jedne miejsce miało ślady wycieku (nie leciało ciurkiem ale dość mocno było spocone). Od kilku dni hamulec działał coraz słabiej ale myślałem że to wina temperatury bądź zaolejonych klocków bo są zaolejone. No ale 5 minut oględzin i już wiedziałem co jest grane, dzisiaj to rozebrałem i są tam dwie uszczelki, mam nadzieję że jeżeli dopasuję jakieś oringi to zda to egzamin bo chcąc nie chcąc hamulce bardzo dobrze się spisywały, a nie widzi mi się kupować nowej klamki.
  15. Cześć, mam problem w moim m575.. Zauważyłem wyciek spod tej dźwigni którą reguluje się skok klamki, zaraz idę to rozebrać i obadać co z tym jest ale na 100% puściła jakaś gumka, a zestawów naprawczych nigdzie nie mogę znaleźć.. Może Wy wiecie czy takowe istnieją, czy po prostu trzeba kombinować na swoją rękę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...