Skocz do zawartości

Poleczek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Poleczek

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. Serwis w GER twierdzil ze do 2011 lali 10W. potem nie pytałem
  2. Opcja ze sprężynami jest ok:) Zmiejszenie komory też (zwiększamy progresje) Co do tłumików to miałem takie dwa, z przebiegiem xxxx km. Trochę zależało od momentu z jakim skręciłeś tłumik. Moje sprzedałem całe i nie miałem zwrotów:)
  3. 1 - epicon chowa się do samej korony 2 - raczej nic sie nie uszkodziło, a Ty naucz sie latać, bo ja nie raz coś na nim zleciałem, ważę 85kg i przy ~90psi jest git. Nie dobijam. (ale w tłumiku mam Motula 10W o ile dobrze pamiętam) 3 - Ustawienie na MAX minus tlumienia komp. nie odpowiada wersji bez tej reg. miałem 4 Epicony
  4. Jak wymienisz smar na lepszy to będzie mniej sztywniał. Elastomery możesz uciąć lub wyjąć w całości (ewentualnie zjechać je troche ze średnicy żeby nie blokowały zwojów które "wypełniają". Będzie lepiej ale cudów nie ma. Stalowe lagi i tuleje z odpadów () stanowią tu problem.
  5. Uszczelnienie komory olejem 15W jak najbardziej się sprawdza i nie widzę minusów...
  6. Kupiony w eurobike, w necie jest sporo fotek nawet z polski na których Epicony 29 mają białe korony...
  7. Wymieniana była góra po krótkim okresie użytkowania, w sierpniu 2013r. ze względu na przebarwienia na lagach i korona jest biała...
  8. 29" RLRC 2013, co nie zmienia faktu że nie jest tak jak napisałeś: "zawsze dają na pokaz ładne a potem korona jest czarna"
  9. Poleczek

    [rama] Accent Peak29

    Arni220, nie przeginaj też, ja mam 180cm i nogę 88cm, jeżdżę na L i mostek mam 80 bo 100 za długa (a plan jest ze zmianą na 60 żeby było jeszcze lepiej). WIęc wcale nei jesteś taki za duży na L... Jakaś Mania że musisz mieć duży rozmiar?
  10. Poleczek

    [RST First Air 30] - problem

    Powinieneś jeszcze raz zastanowić się jak działa amor, a potem dołożyć tyle ile chcesz żeby Ci "zjadło" górnych lag.
  11. Poleczek

    [RST First Air 30] - problem

    kombinujesz w złą stronę, jak chcesz go obniżyć to musisz do negatywnej sprężyny coś DOŁOŻYĆ a nie wyjąć...
  12. Poleczek

    [RST First Air 30] - problem

    Nie wysilaj się, autorowi już wyjaśniłem cel a także to że piszesz dużo rzeczy "w ciemno" Wyciąganie tego plastiku hmm...
  13. Poleczek

    [RST First Air 30] - problem

    Wy naprawdę w życiu nie widzieliście rzeczy o których piszecie... Na przykład w First 29 (to samo co 32 tyle że do 29era), lagi wystaja na 128mm przy skoku 100mm. Wersję 30 jesteś w stanie ugiąć bez powietrza(amor skręcony tak jak do jazdy) tak że schowa się cały? Jeśli tak, to tuleja 20mm tam gdzie masz sprężynę negatywną i sprawa wysokości załatwiona.
  14. Jakbyś coś potrzebował to pisz, trochę już z moim RLRC przeżyłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...