Skocz do zawartości

Dwoik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika Dwoik

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witajcie Poszukuję manetki TORPEDO jak na zdjęciu poniżej
  2. Cześć. Dnia 31.10.2015 skradziono mi spod okolicy Arkad we Wrocławiu górski rower typu "full" czyli rower z amortyzatorami w widelcu i amortyzowaną ramą. Rama ciemno zielony mat, czarne fegi z oponami continental race king. Damper i widelec rock shox. Dla znalazcy oczywiście nagroda finansowa.
  3. Pisząc łamaną polszczyzną próbowałem zapytać Cię o co dokładniej chodzi z tym cudem: Ale link który mi podałeś w poście powyżej wszystko mi już wyjaśnił. Jedynie chciałbym się jeszcze zapytać, czy jest jakaś współzależność podczas regulacji dampera i widelca. Dzięki za pomoc :-)
  4. Dzięki! Pojęcie SAG-u i rebounda już mam rozgryzione przy okazji ustawiania dampera ( mój pierwszy full ). Teraz (przy waszej pomocy) rozkminiam przód. Czy mogli byście mi jeszcze wytłumaczyć, jakie powinno być prawidłowe ustawienie przełamania blokady skoku, jak objawia się lepsze/gorsze ustawienie i w zasadzie czemu służy ta różnica? Dwa - Michał w swoim poście napisał, że dual air daje większe możliwości regulacji pod swoje wymagania. Do tej pory jeździłem na HT i prymitywnym przednim "uginaczu". Czy ktoś z was mógłby rozwinąć ten temat, jak będąc w górach wyłapać te "większe możliwości"? Czy o ile dobrze zrozumiałem Kamila o nicku "Puklus" , mam poprostu wykonać wg jego instrukcji ustawienie i POTEM podczas jazdy dopompowywać/upuszczać powietrza z komory negatywnej? No i właśnie zapomniałem o dosyć ważnej kwestii - to jest full, czy przy ustawianiu przodu / tyłu powinienem zachować jakąś szczególną kolejność, czy wykonać jakieś dodatkowe czynności? Dziękuję za pomoc i proszę o jak najbardziej wyczerpujące i łopatologiczne odpowiedzi nawet jeśli moje pytania wydają się dla Was oczywiste, dopiero zapoznaję się z tym "światkiem". Muszę w jakimś odpowiednim dziale na forum zapytać, gdzie mogę uzupełniać wiedzę (jakaś prasa, strony internetowe) Pozdro !
  5. Witam, Zacznę od tego, że jestem laikiem i uzupełniam wiedzę. Gdybyście mi mogli poradzić drodzy mądrzejsi koledzy, podsunąć jakieś instrukcje etc. Jak obsługiwać amor Rock Shox revelation. To jest model z czymś podwójnym, jakąś komorą, wypadło mi z głowy. W każdym bądź razie, nad blokadą skoku (prawy widełek) jest pokrętło z napisem "GATE". Na lewym widełku na górze jest zawór do pompki "+" a na dole ( przy mocowaniu koła ) jest zawór z oznaczeniem "-" Oczywiście pompkę do amorów mam. Bardzo bym prosił jakąś dobrą duszę o wyjaśnienie do czego służą poszczególne elementy i wytłumaczenie co to za amor i jakie on ma właściwości (o co chodzi z tym podwójnym "czymś") Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...