Skocz do zawartości

barf

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika barf

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. OK więc u mnie było tak że ciśnienie w komoże negatywnej było zaduże czyli tak jak się domyslałem w poście wyżej taką informację dostałem z serwisu ponoć wystarczy spuścić powietrze z komory do 0 ( ja bym to robił przy odkręconym zaworku i wymusił całkowite rozciągnięcie )
  2. Hm...... w Rebie 2015/2014 -2011 nie przewiduje się oleju w komorze z powietrzem tylko smar najprawdopodobniej wyelminowali problem przecieku oleju z komry pozytywnej do negartwnej. drchlubicz nie wiem jaki ty masz model ale ja miałem problem modelem z 2014. We wcześniejszych modelach był stosowany olej do smarowania zakładam rocznik 2009. Ja bym u siebie obstawiał problem związany z komorami pozytywna i negatywną. Co zwróciło moją uwagę amortyzator wrócił nie napompowany w pozycji skoku gdzieś po środku i nie byłem w stanie wysunąć lag do 125mm ale gdy go napompowałem to lagi wysyneły się w 100% gdybym natomiast wykręcił całkowicie zawor i dzieki temu umożliwił zassanie powietrza wtedy zakładam że lagi powinny się lekko wysunąć. Jeżeli ciśnienie w komoRZe negatywnej będzie duzo większe jak w pozytywnej ( nie wiem jak do tego może dojść w przypadku Solo Air) to dolne lagi będą zasysane do góry zmniejszy się wskutek tego skok. Ja zakladam że u mnie problem ponownie sie pojawi a jak co to dam znać.
  3. Rower wrócił po zgłoszeniu gwarancyjnym i jak na razie jest ok pełen zakres skoku ale co zosta ło zrobione to nie wiem bo niedostałem żadnej informacji.
  4. Dzięki za info wysyłam rower na gwarancji, odpowiem jak mi poszło.
  5. Nie przy mocniejszym ugięciu się nie pojawia.
  6. Witam. Mam amortyzator na gwarancji (przebieg 700km) i nie wiem co jest przyczyną, że przy skoku 120mm mam cały czas amortyzator w pozycji 10%sag bez względu na to ile go napompuję. Wiem jedno że nie jest to normalne dla tego modelu, bo mam drugi taki amor w innym rowerze i tam amortyzator w pozycji nierozciągniętej (siła od gazu) mam 120mm +5mm do znacznika skoku. Jakieś pomysły? Miał ktoś coś z tym do czynienia?
  7. Czy to normalny dzwięk dla amortyzatora? http://youtu.be/-N7BEkjnYa0
  8. Cześć Czy to normalny dzwięk dla Foxa? http://youtu.be/dbh_oQxSreA
  9. Amortyzator wymieniony na nowy, reklamacja została uznana i powiem iż w nowym nie ma tego problemu.
  10. Klamka wymieniona na nową i problem z głowy.
  11. Dodam dziś zamontowałem lewy zestaw i działa perfekt żadnych problemów z odpowietrzaniem, co zauważyłem porownując dzialanie prawa klamka generuje stuki i bez kontaktu ze sprzedawcą zapewne się nie obejdzie. Widzę że nikt nie miał takiego problemu?
  12. Mam to samo w nowym, te stuki to normalka
  13. Witam Nowe hamulce i mam problem z odpowietrzaniem, wszystko zgodnie z instrukcją bąbelki powietrzapoczątkowo wychodzą potem nic a klamka miękka, probowalem już 3razy a klamka bez zmian można ja wcisnąć aż dotknie kierownicy. /Odpowietrzam bo skracałem przewód. Wczesniej miałem BR/BL395 i były sztywniejsze. Klocki żywiczne tarcza180mm i jak na razie bez szału praktycznie nie ma różnicy w hamowaniu. Co dalej z tym fantem. Prośniej w aucie odpowietrzyć
  14. Jak na razie trzyma powietrze ale rowerek stoi bo czekam na wyjasnienie sprawy, jak na razie dostałem info że zostanie wymieniony na nowy poczekamy zobaczymy. Jeżeli chodzi o tłumienie trudno tutaj ocenic nieznając charakterystyki pracy nie zanotowałem podejżanych halasów. Dopatrzyłem się wadliwie zamontowenej uszczelki. Z ostatniej chwili informacja z FOX'a ze Stanów gdyby któryś ze sprzedawców twierdził że to normalne zachowanie. Hello Yes it does appear that there is an issue with that shock. Please contact your nearest FOX distributor to have them service this for you. http://www.ridefox.com/contact.php?r=worldwide&ref=footer Thanks, FOX Direct 831.768.4801 915 Disc Drive, Scotts Valley CA 95066 ----------------------------------------------------------------- FOX — Redefining Ride Dynamics http://ridefox.com Like FOX on Facebook http://foxshox.co/fb FOX Service http://service.foxracingshox.com CTD Explained http://youtu.be/XYQWaEv4oys iCD Explained http://youtu.be/XrtCONIqTT4 From: Sent: Friday, April 11, 2014 10:30 AM To: MTBService Cc: info@ridefox.com Subject: Damper oil leakage Hello Kindly please for help because I have new bike with rear damper 2014 Fox Float CTD Evolution and visible oil leakage as on attached photo after few days of ride in terrain. I have noticed that the seal probably was wrong assembled ( please see photo). The performance and quality of this damper are good? It’s normal behavior!? Best Regards ______________________________________________________________________ This email has been scanned by the Symantec Email Security.cloud service. For more information please visit http://www.symanteccloud.com
×
×
  • Dodaj nową pozycję...