Skocz do zawartości

wRowerPL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika wRowerPL

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Parę słów o nowościach polskich firm wystawionych na Eurobike
  2. Napęd 1x13 od Phil Wooda, dedykowana piasta o szerokości 220 mm Czyli możemy próbować 3*13 :-)
  3. I trochę wrażeń z Eurobike po polsku: Demo Day, Eurobike 2014 część I, część II Niebawem opiszmy polskie firmy - a wbrew pozorom było ich kilka (poza Kross, Romet i Medano) Co do Fat Bike - to na targach było istne szaleństwo łącznie z grubasem na kołach 20" i 24" dla dziecka
  4. Marka GEAX znika z rynku. Zostanie zastąpiona logiem Vittoria. źródło
  5. (przynajmniej część) ram było projektowanych w Polsce Zresztą w tym temacie Romet ma sporo wspólnego z MBike... :-)
  6. Tak jest taka mozliwość - nazywa sie to programowaniem mapy (czyli algorytmu jak mają względem siebie działać przednia i tylna przerzutka) Czyli możemy sobie zaprogramowac superrestrykcyjny program "niekrzyżujący łańcucha" :-) Swoją drogą, patrząc jak przeciętny uzytkownik umie (a raczej nieumie) obsługiwać przednią i tylną przerzutkę myślę że taki automat w przyszłości przyda sie w niskich grupach. Kto wie może za 10 lat będzie Alivio czy Acera Di2....
  7. Tak, cały system mozna obsługować jedna manetką. Można też przełączyć się w tryb manualny gdzie wszystko działa tradycyjnie. Mozna też bawić się samemu w projektowanie jak mają zmieniać sie przełożenia w trybie automatycznym - te algorytmy nazwano "mapami". Zaprogramowane można mieć dwie mapy (Mapa1 i Mapa2).
  8. To tu masz wersję bezkabelkową: http://road.cc/content/news/119240-video-sram-electronic-groupset-wireless :-) Aczkolwiek na korpusie (baterii?) obu przerzutek widzę otwory, z których wcześniej kabelki wychodziły... Ale we wniosku patentowym SRAM jak byk jest: "Here's the summary of the patent: "The invention provides a wireless control system for a bicycle, including at least one shift actuator generating an input signal when actuated and a master control unit transmitting a shift signal responsive to the input signal." Więc może jednak doczekamy bezkabelkowego SRAMoweskiego systemu....
  9. Pytałem o to w Shimano Polska: uciąg jest inny niż w DYNA-SYS, dlatego nie ma kompatybilności z manetkami. Co do wartości uciagu to szczerze przyznali, ze ... nie wiedzą. Na pewno nie jest to 1:2, ale raczej nie jest to też 1:1. Poradzili, żeby samemu zmierzyć To nie koniec nowości Shimano 2015.... Tym razem trzeba czekać dłużej - prawie do wakacji...
  10. A coś mówi różnica czasowa pomiędzy Japonią a Polską? Żeby było prościej - wynosi ona 8 godzin. Teraz wystarczy przeprowadzić proste działanie matematyczne.... Naprawdę nie zastanawialiście się dlaczego wiele portali publikowało wcześniej informacje "dzień przed embargo" po godzinie 16:00.... ? Normalnie Shimano punktualnie o godzinie 16:00 wysyła press-kita ze zdjęciami. Teraz jakoś nie przyszedł - widocznie dlatego reszta czeka. Nam on nie był potrzebny... Ot tajemnica... PS link już działa PPS Chyba nigdy nie zrozumiem istoty hejterstwa....
  11. Witam Zgodnie z zapowiedzią :-) Nieco szczegółów na temat XTR 2015: Shimano 2015 - nowy XTR - kaseta, mechanizm korbowy, łańcuch Shimano 2015 - nowy XTR - przerzutki, manetki, koła, pedały (Będzie jeszcze update, bo coś Shimano ociąga się z wysyłka oficjalnych zdjęć :-) W skrócie: Zgodnie z tym co się wszyscy spodziewali 11 rzędów z tyłu, ale w kombinacji 1x, 2x, 3x. Nowy standard Dyna-Sys11. Asymetryczny mechanizm korbowy z technologiami z Dura-Ace. Zupełnie nowa konstrukcja przedniej przerzutki Side Swing - i to jest naszym zdaniem najciekawsze. Nowa wersja I-Spec II.
  12. Embargo jest do 10 kwietnia, co robi bikeBoard nas nie interesuje... A zastanawiałeś się czasem czemu nic o XTR 2015 nie ma na BikeRadar, czy BikeRumor ? Jest prezentacja, są terminy embargo obowiązujące wszystkich. Jest umowa. Pamiętam jeden przypadek w przeszłości, że ktoś się nie zastosował do niego. Ostatni raz... Co do bB - na prezentacji oczywiście byli. Czy złamali embarrgo, czy sobie np wynegocjowali że mogą opublikować w wydaniu papierowym nieco wcześniej - nie wiem
  13. Co do klamkomanetki i Dual Controla to faktycznie nieściśle napisaliśmy. Obecnie pojęcie "klamkomanetka" stosuje się bardziej do połączonej w jedną całość klasycznej klamki hamulca z klasycznymi manetkami. Dual Control nie posiadał klasycznej manetki. Dzisiejsza klamkomenetka występuje w tanich grupach i jest domeną tanich grup - od Alivio do Tourneya. Dual Control dotyczył dokładnie przeciwnej strony skali - czyli najwyższych grup W tym sensie nowością jest pojawienie się pierwszej hydraulicznej klamkomenetki.....
  14. Oj.... przydało by się umieć czytać ze zrozumieniem a nie atakować.... Gdzie napisaliśmy o 1x11 ????? Przypomnę cytat: "Nie jest już tajemnica że będzie 11 rzędów" Widzisz tutaj gdzieś stwierdzenie że nie będzie przedniej przerzutki? chyba nie myślisz że XTR przejdzie TYLKO na 1x11..... bądź cierpliwy..... PS nie mamy nic wspólnego z żadnym sklepem....
  15. Oj tam... nie będziemy potwierdzali, tylko starali się być pierwsi - chociaż nie zawsze się to udaje.... ;-) OK - co do nowego XTR'2015 embargo jest do 10 kwietnia - więc już tylko 9 dni.... :-) Nie jest już tajemnica że będzie 11 rzędów, ale ciekawostek jest znacznie więcej - np nowe prowadzenie linki w przedniej przerzutce... tego jeszcze nie było...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...