Skocz do zawartości

4czaq

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia użytkownika 4czaq

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. 4czaq

    [Xloc] Zacina się

    bo blokada w sidach tak działa
  2. Potrzebna kaseta, jak najbardziej używana, może być w stanie agonalnym. Zależy mi na zębatce 36t i dobrym stanie frezów na bębenek. Ktoś coś?
  3. 4czaq

    [RS Monarch RT3] Zaworowanie

    Raczej jest to tabelka dla wszystkich konstrukcji. Ja w swojej ramie mam 4-zawias i jak najbardziej odczułem, że zaworowanie mam złe. Kwestia tylko tego, że konstrukcje bardziej skomplikowane jak np w moim rowerze teoretycznie mniej potrzebują platformy.
  4. 4czaq

    [RS Monarch RT3] Zaworowanie

    Chyba masz rację, trzeba będzie zapolować na odpowiedni zestaw zaworowy w innym damperze. Na razie pojeżdżę na fabrycznym DT-ku, ten sprawuje się nieźle (tylko platformy brak). Wielkie dzięki za pomoc.
  5. 4czaq

    [RS Monarch RT3] Zaworowanie

    O to, to! tak myślałem że przynajmniej jedna L-ka A czy jest jakiś sposób na zmianę charakterystyki tłumienia? zmiana ciśnienia IFP? zmiana gęstości oleju? Jakieś zestawy tuningowe?
  6. Witam wszystkich Szukałem, grzebałem, coś tam się znalazło ale żadnych konkretnych informacji nie znalazłem. Potrzebuję informacji na temat fabrycznego zaworowania monachów - w starych oznaczenia A, B, C.... wsparte były tabelką na stronie RS i wyjaśnieniem gdzie stosować jakie zaworowanie. W nowszych damperach trochę to zagadka. Wiem, że oznaczone są literowo tłumienie kompresji i odbicia (czerwone i niebieskie kwadraciki), no ale mamy L, M i H dodatkowo Low i High mają jeszcze oznaczenia cyfrowe. Kiedy stosować jakie oznaczenia? jest jakaś ściąga? Czy możliwa jest samodzielna zmiana zaworowania czy tylko serwis? Na czym taka zmiana może polegać? Mam rower z zawieszeniem o skoku 100mm i przełożeniem 2:1 a damper z zaworowaniem M|M (190x50). Niewiele brakuje do dobrego ustawienia ale jest trochę "twardo". Coś da się z tym zrobić? Dodam że manualna regulacja tłumienia odbicia (czerwone pokrętło) ustawiona na minimum, a monarch rocznikowo 2012.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...