Skocz do zawartości

Mysiura

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    John
  • Skąd
    Lódź

Osiągnięcia użytkownika Mysiura

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Były oferowane poza usa normalnie , oficjalnie na stronie Treka .
  2. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    W ofercie na 2014 ramy były oficialnie dostepne na stronie Treka i niektóre sklepy oferują je w dalszym ciągu .. np, http://www.thebikefactory.co.uk/productdetails.asp?productid=75938
  3. Testuje Squirt Lube już od jakiegoś tysiąca km i owszem zaletą jest niesamowita czystość napędu ale dla mnie napęd jest głośny -dużo głośniejszy niż na konwencjonalnym smarze (ja akurat używam Shimano Wet) Jak bardzo bym nie dopieścił smarowania -super czysto przed i dwie warstwy dzień przed jazdą.. i tak jest głośno ,właściwie od samego początku -napęd hałasuje jak na smarze Shimano po 80km... Chyba wracam do konserwatywnych metod smarowniczych:) ,chociaż szkoda tej czystości...
  4. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Tobo kwestia preferencji , ja zawsze wybrałbym wersję karbonową z ciut gorszym osprzętem od wypasionej alu. Alu jest dla mnie ok do krótkiego i szybkiego XC, powyżej 30 km w terenie mnie męczy, plecy się odzywają,nadgarstki zaczynaja drętwieć i ogólnie czuję się poobijany -ale ja mam już swoje lata i problemy z kregosłupem a lubię trochę dłuższe wypady i tutaj węgiel pozwala na dłuższy uśmiech na twarzy ... Najlepiej wypożyczyć demo na weekend w obu wersjach i się przekonać
  5. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Na wysoki model spokojnie wynegocjujesz rabat 15% w Treku i jeszcze dostaniesz gratisy. Ja zaczynałem od większej wagi niż Twoja , sprzęt asfaltu prawie nie widzi , nie jest oszczędzany i wszystko jest w jednym kawałku a komfort w stosunku do alu jest .. no cóż inna liga
  6. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Superfly 9 to najwyższy model alu tutaj masz spec http://www.fahrrad-xxl.de/trek-superfly-9 Jednak w tej cenie szukałbym wersji w karbonie Amauser , no widzisz G2 sprawia ,że sam stoi
  7. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    1357g w rozm 17.5 w/g testów w Bike'u
  8. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Jeżeli rozważasz SF8 to ja osobiście nawet chwili bym się nie zastanawiał i zamówił wersję 9.6. Jezdżę na Superfly 9.8 od marca i zrobione 5 tys km bez najmniejszych usterek i problemów. Zaczynałem z wagą 110kg(obecnie 95:) i też miałem obawy ale niepotrzebnie - karbonowe ramy Treka należą do jednych z najlepiej opracowanych i super łączą sztywność z jednocześnie nieprawdopodobnym komfortem i niezawodnością . Takze śmiało Jedyne modyfikacje to sztyca Syntace HiFlex carbon i mleko zamiast dętek. Jazda na takim setupie przy niskim ciśnieniu (1.6 bara przód , 1.8 tył )to poezja Polecam ten rower z czystym sumieniem
  9. W jakich okolicznosciach popękała ta rama? Miałeś dzwona ...? czy poprostu pękła podsiodłówka albo górne widełki tylnego trójkąta ?
  10. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    No właśnie tez tak myslałem , ale po testach wersji 19.5 byłem bardzo zaskoczony zwrotnoscia tego roweru i zupełnie nie było odczuwalne to 1130 mm...G2 czy cuś .. Ponadto obawiając się o delikatny carbon chyba lepiej miec więcej podsiodłówki. Mam zwykle 74 cm siodełko od suportu i przy 450mm w wersji 18.5 sztyca będzie mocno wysunięta ale wiem tragedi nie będzie i rower zwrotniejszy ....nie mogę się zdecydować jak baba .nie urażając przepieknej płci...
  11. Mysiura

    [rower] Trek Superfly

    Testowałem i pomierzyłem dwa Treki 2014 i zarówno wersja alu (Superfly 7) jak i carbon (SF 9.6) miały krótszą górną rurę o około 18mm od deklarowanych oraz odpowiednio podsiodłówki były odrobinę dłuższe o 3-4mm ., także 18.5' miało 602mm TT zamiast 620 ,podsiodłówka prawie 450mm/445 , wersja 19.5' miała TT około 622mm wobec 640 deklarowanych. Moim skromnym zdaniem w Treku Superfly 29 na 2014 rok , można /ze względu na relatywnie mały przekrok / rozważac rozmiar ramy ciut większy i skrócic mostek. W moim przypadku przy wzroście 182 i nodze 83 ,chyba zdecyduję się na 19.5 i mostek 80mm. Martwi mnie jedynie mała sztywnośc ram na ten rok(priorytetem przy projektowaniu podobno miał byc komfort tzw Apollo project) Z drugiej strony w testach carbonów do 2000 Euro większość ram wypadła blado , włącznie z Canyonem CF SL ,na którego sztywność liczyłem biorąc pod uwagę wyniki testów wersji CF SLX ,który grubo przekroczył 100Nm (chyba 118 główka i 130 suport) a wersja cf ledwo 90... Jedyną ramą z tych tanszych powyżej 100Nm był lekcewazony tutaj Cube Reaction (110Nm) ale brak sztywnej osi z tyłu.. Dylematy...
  12. Mysiura

    [rower,rama] carbon i 110kg

    o widzisz, cenna informacja ,gdybyś miał M-kę do sprzedania to bym jechał do Gliwic na testy:)
  13. Mysiura

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    według tajnych przecieków rama Grand Canyona Cf SLX w niepublikowanym jeszcze tescie bikeboard okazała się jedną z najsztywniejszych...ciekawe tylko czy wyeliminowali niektóre bolączki z rocznika 2013
×
×
  • Dodaj nową pozycję...