Skocz do zawartości

R4ttle

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika R4ttle

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Sprawdzałeś czy dobrze koła zamocowane i hamulce, adaptery? Edit: Tarcza dokręcona?
  2. W 302 też jest solo air, ja mam żeby nie zakładać nowego tematu to spytam tutaj. Zablokowany amor dość mocno uderzył no i się trochę ugiął, to normalne, ale blokada działa teraz dużo gorzej, ugina się tylko trochę ciężej niż odblokowany. Co mogło się stać? Olej wyciekł?
  3. W dolne lagi lejesz po 15 ml oleju 15W (do lewej i prawej). Do tłumika 150ml 5W, do komory powietrza 3ml 5W.
  4. Za duża tarcza może powodować luzy na amortyzatorze, no chyba że jest przystosowany, po za tym niektóre zaciski pękają jeśli zastosujemy za dużą tarczę (było w którymś z tematów).
  5. QR to quick relase czyli szybko zamykacz a 15 to średnica ośki
  6. Jeśli chcesz zmienić strony to i tak będziesz musiał odpowietrzać, klocki muszą się dotrzeć, chociaż jeśli był jeżdżony to powinny już być.
  7. Daj klockom trochę czasu żeby się dotarły.
  8. Przed dokręceniem blokowało?
  9. Musi być dokręcony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...