Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 449
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 8 Marca 2023

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

5 093 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cervandes

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,5tys.

Reputacja

  1. Hej. Opona Schwalbe RaRa, SuperGround. Mała dziurka na czole opony, ale nie chce się uszczelnić lateksowym mlekiem x-sauce z dosypanymi granulkami spin bites. Trzeba łatać. Do dyspozycji mam klasyczny zestaw łatki, butapren albo opcja druga - knoty Lezyne, czyli te gumowe wciskane sznurki za pomocą narzędzia przypominającego szydełko. Co rowerowa brać radzi przy założeniu, że opona ma przejechać parę kafli do końca roku? Knoty niby są tymczasowe - warto się babrać w rozbieranie kółka i robić to łatką?
  2. @Mandoleran - zamawiałeś na DJI? Przyszła zgodnie z deklarowanym terminem, czy wcześniej/później? Bo czekam właśnie na OSMO Pocket 3 i zerkam nerwowo na stronkę Mam doręczenie na 3 maja przewidywane a potrzebuję ją bardzo na majówkę 😕
  3. Tak, te. Multitoola ja wożę Lezyne V10, bo jest wybitnie lekki (100g) a ma imbusy do ósemki, skuwacz łańcucha i torxa 25. Czyli chyba wszystko co powinienem mieć przy sobie daleko od pit stopu.
  4. Wera Hex Plus kup, są zwane czasem 'kredkami'. Nie mam pojęcia dlaczego. Używam ze trzy lata, ZERO śladów, kompletnie nic po nich nie widać.
  5. Skrzypi blok o zatrzask w miejscu styku. Ja po myciu zawsze muskam to miejsce palcem albo pędzelkiem ze smarem. Czasem psikam smarem silikonowym lekko, ale to nie wystarcza na tak długo jak klasyczny smar. I żeby nie było - tak nie ma BYĆ smaru, to ma być ledwie liźnięte, żeby powierzchnia była tłusta.
  6. Garmin ma MEGA prokliencką postawę. Po numerze seryjnym wiedzą kiedy urządzenie było aktywowane i nie ma żadnych problemów z międzynarodowymi gwarancjami (nie wiem jak z USA/Japonia itp). Ale na amazonach czy innych śmiało kupujcie.
  7. Niedokręcona kaseta to może być, póki był syf to wyciszało, a po umyciu pracuje ta najmniejsza koronka - bo zapewne jest luzem.
  8. Uwielbiam G04. Bezkompromisowe a trwalsze chyba normalnie ze czterokrotnie od G02.
  9. Chłopcy, ja nie chcę Was martwić, ale ten RCZ to mi wygląda na piramidę jaka niedawno się wywaliła w Polsce i dotyczyła sprzętu appla: mac4vip. W skrócie: chłop zbierał zamówienia od ludzi z czasem dostarczenia rzędu kilka tygodni-miesięcy. Ceny były dobre, więc ludzie z coraz większym zaufaniem brali towar. Domyślcie się jaki był tego finał. Oczywiście działalność była legalna, faktury i te sprawy. Długi czas dostawy i atrakcyjna cena to moim zdaniem zalążek piramidki - nazbierać kaski z rynku a potem PUFF.
  10. O ile się generalnie z Tobą zgadzam, pytanie o poszukiwaniu instrukcji uważam za zasadne - tak przechodzenie na wosk uważam za totalną głupotę a pisanie, że jakiś producent zaleca szejkowanie łańcucha to już całkowite kuriozum. Nie, nikt tego nie zalecał nigdy i nigdzie i jest to wyłącznie moda. Ludzie przekonani o swojej nieomylności wysnuli wniosek, że nie ma nic lepszego niż płukanie łańcucha, potem inni - mniej doświadczeni dostrzegli w tym pewien stopień wtajemniczenia (wszak lepsi rowerzyści, ci bardziej zaangażowani szejkują, musi to zatem być dobre!). Piszę to po raz enty i już mi się serio odechciewa pisania na tym forum, bo wciąż wałkowane są dokładnie te same wątki, pytania i problemy. Wosk służy do depilacji i odlewania świeczek. Maszyny smaruje się smarami i olejami, one poprawiają TARCIE. Jak nie wierzysz, to pakuj do silnika zamiast oleju świeczki. Tylko knoty oczywiście powyciągaj! HG71 to stary łańcuch na tani napęd 8-rz. Tu serio nie ma się nad czym brandzlować, bo oszczędności czasu czy kasy są tak śmiesznie niskie, że pierniczenie się z takim napędem to wyłącznie marnotrawstwo. Szejkowanie niszczy łańcuch. Zrobiłem doktorat z szejkowania, mycia, pucowania, rowerami na wystawę mógłbym jeździć. A potem mi się odechciało i się okazało, że na 10000km potrzebuję nie czterech szejkowanych i smarowanych perfekcyjnie łańcuchów a jednego. Przecieranego szmatą i od czasu do czasu dosmarowywanego. Okazało się też, że na wosku przejechanie 200 czy 300km błyskawicznie wyciągnęło jeden z łańcuchów, których używałem w tamtym sezonie. I serio, istnieje kilka wątków o czyszczeniu i smarowaniu, w których wielokrotnie pisaliśmy dokładnie to samo. Powtarzanie tego jest również marnowaniem czasu i prądu.
  11. Daje się ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ. Obstawiam dwie po stronie napędowej, jedna po przeciwnej.
  12. Jestem zdania, że kategorycznie nie należy kupować wynalazków. Kup Sigmę. Jak się rozwali podstawka, zgubisz magnes czy cokolwiek - dokupisz wyposażenie. Producent wieloletni, renomowany - zatem o jakość się nie ma co martwić. Tymczasem takie produkty dziwnych firm - może i będą tańsze, ale z czasem i tak skończysz z sigmą.
  13. Miałem trzaski. Przysiągłbym, że z suportu. Rozbierałem, czyściłem, skręcałem, wymieniałem, smarowałem, kombinowałem, prawie oszalałem. Potem inne miejsca analizowałem aż w końcu odkrycia dokonałem. W moim przypadku trzeszczały endcapy z piasty, konkretnie to połączenie ośki z endcapem. Smarowanie ośki nie dawało efektu, ale podważenie uszczelki jaka tam u mnie siedziała, wyczyszczenie wszystkiego i złożenie na smarze przyniosło oczekiwany rezultat.
  14. 🙆‍♂️🙃 nic o tym nie ma na bicyclesidegutsresistance.com?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...