Skocz do zawartości

kosmoski85

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kosmoski85

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

20

Reputacja

  1. Jak w temacie szukam scotta sparka w rozmiarze L.
  2. hej Rose, Jest szansa negocjować ten rower? https://www.rosebikes.pl/article/rose-dr-z-2-test-bike-2655929/aid:2671803
  3. To jest ktos w stanie okreslic wartosc?
  4. Dobra. A cena obu? Nie za duza?
  5. Tak. Ten z olx. Wart ceny? Vo zastanawiam sie alternatywnie nad: https://www.olx.pl/i2/oferta/mtb-full-canyon-nerve-al-29-l-CID767-IDmSQ96.html Fajny tylko chyba bardzo dlugi w wersji l. 630mm gornej rury to sporo. Najwięcej jeżdżę po plaskim ale mam wypady na single czy trochę bardziej kamienisto korzenne trasy endurowe np Sleze( tam ostatnio jade pojezdzic najczesciej) gdzie moj ht xc mnie ogranicza. Gianta trance 27.5 4 kiedys mialem. Byla to wersja podstawowa z dosc spora waga.Zjezdzalo sie spoko ale podjazdy mnie wkurzaly ze wzgledu na pompowanie amora. Dlatego dla mnie najwazniejsze aby mozna bylo jego poblokowac. Na sparku chwile jezdzilem i nie bylo yego efektu pompowania i to mi sie spodobalo. Jednoczesnie szybciej szedl po nierownosciach i och sie nie czulo. Nie bylem nim na zjazdach wiec w sumie nie wiem czy nie brakuje skoku. Z drugiej strony kolega ma i nie narzeka. Ma to byc rower do wszystkiego bo nie mam miejsca na kilka.
  6. hej, jak sądzicie ile rzeczywiście jest wart ten rower. Jest to stary model, aczkolwiek wygląda na zadbany... Model 2013 Spark 940.
  7. Hej, Szukam rowerku dla dziecka. Coś pokroju takiego: http://www.unibike.pl/pilot.html Może być używany, wolałbym nie wydawać 1000zł. Ewentualnie może ktoś coś podobnego polecić w niższych cenach?
  8. A ja zawsze polecam ludziom którzy mają dylemat, aby poświęcili mała sumkę w porównaniu do wartości roweru, wypożyczyli rower na FS na jeden dzień i na własnej skórze przekonali się czy im to pasuje. Ja wpakowałem się kiedyś w fulla o skoku 140 bo miałem hasać po górach i singlach jak kozica. Sprzedałem po jakiś 3 miesiącach i wróciłem do HT... Aczkolwiek są też osoby, które po jeździe na fullu nie wyobrażają sobie powrotu. Dlatego najlepiej wypożyczyć rower albo ustawić się z kimś kto da pojeździć.
  9. A liczyłeś opony x2? W sumie to jak spojrzałem jeszcze raz to te moje opony wcale nie będą aż tak lekkie bo to wersja Continental Race King Race Sport 2.2 Ta wersja powinna ważyć nieco mniej niż 600g, więc tu zysku wcale nie będzie tak dużo. Może ze 100g. No nic to nie wiem gdzie im ta waga uciekła. Ja miałem realne wskazanie z wagi a ta ich waga to nie wiadomo co to jest- może waga wersji NX, czyli z cięższym SRAMem. Aczkolwiek powieszę rower w wolnej chwili jeszcze raz i zobaczymy. Chyba waga nie miała jakiejś słabszej chwili...
  10. Sprawdziłem:) kiera accent -290g vs moja 278 gripy 20g vs moje 60 wspornik accent 137 vs moj 160g sztyca accent 300g vs moj 250g opona victoria 540g vs moje rk 460 Tu mam zysku około 160g. Komponenty wychodzą na zero. Zyskuje na oponach, może na dętkach kwestia jakich użyli no i wychodzi na to że na kołach. Ta ich reba waży koło 1670g plus manetka tak jak sprawdziłem specyfikację vs około 2080 plus manetka moje - tutaj wychodzi około 400g. Aczkolwiek nie wiem jaką dokładnie mam wersję tego amora. Może to jakaś lite, która waży mnie. To nie był wypust na polski rynek więc hgw. Czyli zostaje jakieś 240g różnicy może by było w tych kołach, zaciskach i dętkach, może trochę w siodełku... Jak tam jest reba qr15 to też inna waga, ale po zdjęciu wygląda na QR9. Ciężko powiedzieć Te opony Vittoria zwijane to mogą ważyć nawet ponad 600g, więc prawie na samych oponach zbijam różnicę amora.
  11. Ciekawe... W sumie bardzo możliwe że sztyca,mostek,kiera accenta zrobiły sporo wagi. Moje Ritcheya są naprawdę lekkie. Gripy esi też mega lekkie. Nie wiem jak te koła na piastach accenta vs crossride. Generalnie ja też myślałem o zmianie na rebe to powinien mi rower z 400g zejść i oscylowac okolo 11.8 ale ciągle się zastanawiam czy jest sens zwlaszcza ze ścigać się nie będę.
  12. Tak nas polityka i media manipulują, że chyba zagościła poprawność słowa Bez pedałów i bidonu ale z koszykiem, zgadza się! W sumie jakby podmienił amor to z 400g powinno ubyć, ale chyba nie będę póki co w to się bawił.
  13. W ramach podsumowania chciałem wkleić wagę roweru. Razem z bidonem i nieprzyciętą rurą sterową, bez pedał.
  14. Dokładnie tak pisałem. Mam gwarancję na ramę, resztę nie. Serwisy jakbym potrzebował nie we własnym zakresie są tak samo płatne jak i rowerów na gwarancji. Dokładnie tak jest. Kupiłem nową ramę, stery zintegrowane z miskami. Zapłaciłem jeszcze 20zł za wprasowanie misek do ramy i 30zł za dobrej jakości spinkę do łańcucha. Plus jakieś grosze za końcówki linek i pancerzy i 2 podkładki, zanim znajdę odpowiednia pozycję i przytnę rurę sterową. Starą sprzedałem i stare stery tez i wyszło tyle co wyszło. A mówiłeś o wyprzedażowych Konach itd za 2500, a wydałeś gruuubo więcej. I po co ? Tutaj chłopak z forum coś takiego sprzedawał. Nawet byłem bliski kupna. Zobacz sobie: http://www.forumrowerowe.org/topic/210625-roweraccent-peak-275-rozmiar-l-lekki-na-bdobrych-gratach-prawie-nowy/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...