Skocz do zawartości

jacool

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika jacool

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. sklep: sbike.pl ocena: pozytywna Kolejne udane zakupy. Pozytyw za ceny, kontakt i profesjonalne podejście do klienta.
  2. Bo pierwsze kilometry pierwszy raz w życiu w SPD-kach :-)
  3. Może wystarczy przed zakupem zapoznać się z tabelą opłat za dostawę i wtedy wszystko stanie się jasne
  4. Bo zobaczywszy światełko na końcu tej drogi podążyłem tamże ...
  5. Bo postanowiłem dokumentować swoje wypady (niekoniecznie publikując na forum), bo niebo wpadło do stawu.
  6. Podepnę się pod temat. Czy ktoś może używa takiej lampki: http://www.force-components.pl/index.php?p3322,kod-45600-force-glow-lampka-sportowa-cree-led-1200-lumenow-aku Chciałbym trochę pojeździć po okolicznych lasach i polach (prędkość w granicach 20-30 km/h). Nie mam żadnego doświadczenia w używaniu tego typu oświetlenia, dlatego chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych w tym względzie forumowiczów.
  7. Jasinski21444 oczywiście masz rację to pokrętko reguluje odległość dźwigni od kierownicy.
  8. Dobrze rozumujesz - dla większej tarczy niż 160mm będzie potrzebny adapter. Śruba do regulacji skoku widoczna jest na zdjęciu (to okrągłe pokrędełko przy nasadzie klamki). Myślę, że ten zestaw z linku powinien spełnić w pełni Twoje oczekiwania. Jeśli nie będziesz szalał po górkach, lub w deszczu i błocie to w zupełności powinny wystarczyć okładziny żywiczne.
  9. Też niedawno stałem przed podobnym dylematem i wybrałem: http://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory-suntour/raidon/29-cali_amortyzator-suntour-raidon-xc-rl-r-29-cali-czarny-2015/762 Myślę, że warto dołożyć ze względu na aluminiowe rury a nie stalowe i regulację tłumienia. Jest też wersja pod koła 26" chyba w takiej samej cenie.
  10. @michuuu, generalnie też wolę mieć upstrzony tył niż przód, roweru oczywiście Argument ważki, ale mnie przede wszystkim do zmiany kierunku przewożenia roweru zmusiła sytuacja opisana w poście 5.
  11. Dziękuje za odpowiedzi. Do tej pory przewoziłem rower przodem do kierunku jazdy, zamontowany po stronie pasażera. Niestety kilka dni temu poruszając się po osiedlowej uliczce nie zauważyłem nisko zwisającej gałęzi i zahaczyłem o nią rowerem. Na szczęście prędkość była znikoma i dzięki temu szkody były niewielkie (troszkę wygiął się rowek w belce i belki przesunęły się po relingach). Po tej przygodzie pomyślałem sobie, że bezpieczniej będzie przewozić rower zamontowany po stronie kierowcy. Przełożyłem bagażnik zgodnie z instrukcją, niestety żeby całą powierzchnią uchwytu złapać za ramę muszę to zrobić prawie przy samym suporcie. Przeszkadza w tym korba i przerzutka przednia. Dlatego też chciałbym przełożyć bagażnik tyłem do kierunku jazdy i ten sposób przewozić rower. Ponieważ w instrukcji nie znalazłem takiej opcji skąd moje pytanie. Chodzi mi głównie o bezpieczeństwo, bo hałas i spalanie nie będzie pewnie specjalnie odbiegać od tradycyjnego montażu.
  12. Mam bagażnik thule proride 591. Czy montaż tego bagażnika przodem do tyłu i przewożenie w ten sposób roweru nie wpłynie ujemnie na bezpieczeństwo, komfort (głównie hałas), spalanie itp. ? Może ktoś z Szanownych Koleżanek i Kolegów ma z tym jakieś doświadczenie.
  13. decathlon.pl - pozytyw Zamówienie za 55zł i darmowa, szybka wysyłka. CentrumRowerowe.pl - pozytyw Towar dotarł na drugi dzień po złożeniu zamówienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...