Skocz do zawartości

Rob99

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Robert
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika Rob99

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. To niebywałe, możesz rozwinąć? Nigdy na kasku nie jeździłem, stąd pytanie.
  2. Ta SJ4000 jest naprawdę niezła, zobaczcie tutaj. A gdzie ją kupiłeś?
  3. Bardzo się cieszę, że ktoś opisał zestaw, który też rozważałem. Dodatkowo interesuje mnie stabilność. Czy podczas jazdy (zwłaszcza skrętów) nie czuć, że coś się "majta" z tyłu? Czy często demontujesz bagażnik, np. raz w tygodniu? Jestem ciekaw, czy ciężar ponad 9kg + dźwignia nie spowodują po latach uszkodzenia rury podsiodłowej (np. pęknięcia). Ale to chyba pytanie do bardziej doświadczonych
  4. To tak jakbyś zamiast recenzji z użytkowania produktu odesłał do parametrów technicznych dumnie donosząc: "podane na tacy". Piszesz, że "Race Air" ma lepszy materiał. Na stronie tego nie ma. Skąd to wiesz, co to oznacza, jakie to ma znaczenie dla przeciętnego użytkownika, jak to przekłada się np. na komfort? Oczywiście tej informacji nie wyczytasz na stronie - nawet producent nie napisał, że jest lepszy. Dlatego pytam o rzeczy, których nie da się wyczytać. Czy są pdoobnie wyprofilowane itp. Aha, byłem już wcześniej na stronie i jakiś istotnych różnic, poza nadmienianymi nie zauważyłem. Poza tym, plecak, który waży prawie 1kg to ciężka bestia.
  5. Już się zdecydowałem na plecak, ale mam dylemat. Jaka jest różnica między tymi dwoma egzemplarzami? Oczywiście pojemność (10+3 vs. 12+3) na korzyść drugiego, przy czym nie jest to chyba istotna różnica. No i cena - ciekawe dlaczego. Plecak Deuter Compact Air EXP 10 Plecak Deuter Race EXP Air
  6. Kilkanaście postów wcześniej pisałem o oleju ProGold Xtreme. Przypomnę, łańcuch był bardzo brudny po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Kierując się zaleceniami producenta po aplikacji nie usuwałem nadmiaru. Zgodnie z Waszymi radami, po aplikacji na czyściutki, "wyshakowany" łańcuch, przetarłem go dokładnie. Przejechałem taką samą liczbę kilometrów i łańcuch bardzo czysty i piękny :-). Jeździłem w suchych warunkach. Reasumując, ja na pewno będę przecierał łańcuch, a sam olej jest naprawdę dobry.
  7. Nie wiem, po co chcesz ściągać zatyczkę. Robisz w niej dziurkę igłą, przekręcasz i aplikujesz. Akurat sposób aplikacji jest bardzo wygodny.
  8. Tak. Szkoda, że przed czyszczeniem nie zrobiłem zdjęcia, byłoby to bardziej wiarygodne niż opis. Być może nieumiejętnie się zabrałem, a sam olej nie jest zły - zobaczymy. Teraz wyczyszczę go jeszcze w benzynie, nasmaruję i przetrę dokładnie szmatką, pojeżdżę i zdam relację. Jak będę niezadowolony z efektów to kupię wychwalany tutaj olej Rohloff.
  9. Nic takiego nie ma. Jest za to napisane: eksploatować w stanie mokrym (nie usuwać nadmiaru smaru z łańcucha).
  10. Czy ktoś z szanownych Forumowiczów używa oleju: ProGold XTREME? Ktoś mi go polecił, jako naprawdę dobry produkt. Na opakowaniu napisane jest, aby po aplikacji smaru nie wycierać. Tak też zrobiłem i to był chyba błąd, bo po jakiś 150 km (jazda utwardzonej drodze) łańcuch wygląda fatalnie - czarny i brudny. Przetarcie szmatą nie wystarcza, bo pomiędzy ogniwami jest jest taka czarna maź. Pozostaje tylko shake? Który produkt np. z Castoramy wybrać - odobno są 2 rodzaje benzyny i jednej z nich lepiej nie używać do łańcuchów. Aha, ten łańcuch ma "przejechane" 450 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...