Skocz do zawartości

uwekolarz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

162 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika uwekolarz

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Problemem przez, który nie mogłem wlać 80ml i amor nie chował się do końca było to, że po zlaniu oleju tłumika część jego zostawała w nim. Znajdowała się ona w górnej części tłumika i nie chciała sama zlecieć. W końcu skręciłem pusty tłumik i wtedy poruszałem tłoczyskiem i wyssało ten olej z górnej części. Po rozkręceniu tłumika wylałem te 20ml. Po tym wszystkim do tłumika weszło znowu 80ml i amor działa normalnie. Zastanawia mnie tylko co spowodowało, że tłumik nie miał pełnego skoku i dlaczego nie chciał ten olej zlecieć.
  2. Raz zalałem jak było schowane, efekt taki sam jak na poczatku, rozkręciłem i wyjąłem tłoczysko zupełnie i zalałem, taki sam efekt. Jutro rozbiorę i zaleje na wyciągniętym, ale nie wyciągne go całkowicie, myślisz, ze pomoże?
  3. Cześć, mam pytanie odnośnie Amortyzatora Epicon sf11. Kiedyś rozebrałem tłumik i zmieniłem w nim olej. Wlałem do niego 80ml i wszystko było dobrze. Ostatnio zauważyłem, że amor ma mniejszy skok to znaczy nie można go dobić do końca, nawet jak spuszczę z niego powietrze to dolne golenie nie chowają się do końca w lagi. Dzisiaj ponownie rozkręciłem tłumik i wylałem olej i wlałem ponownie 80ml i po skręceniu pręt nie chowa się w tłumik praktycznie wogóle. Jakieś rady dlaczego tak jest?
  4. A możliwe, to w takim razie mi się poszczęściło:D. Nie sądziłem, że mogą być te amortyzatory w dwóch wersjach.
  5. Ja też miałem suntour m2025 i zamiast niego wsadziłem epicona 1 1/8. Ktoś to wytłumaczy?
  6. Blokada amortyzatora oznacza to, że po jej włączeniu amortyzator nie ugina się czyli nie amortyzuje nierówności (przydatne gdy jedziesz po równej drodze czy podjeżdżasz pod górkę , gdyż nie tracisz energi na "bujanie" rowerem) 63mm oznacza skok amortyzatora czyli ile mm potrafi się ugiąć, a 24,5 jest to grubość goleni czyli tych rur. Ja swojego suntoura takiego jak twoj wymieniłem na 120mm (skok) 32mm grubość goleni i jest dobrze:D
  7. za 200zł nie kupisz raczej nic używanego z wyższej półki, z tańszych myśle, że spinner sw7 (400zł nowy)bym ci polecił powietrzny. sam miałem tego suntour 2025 i podobnie jak u Ciebie był twardy jak skała.
  8. Może ktoś zdjął pokrętło od blokowania i inaczej zamontował. Spróbuj zdjąć i zamonotować tak aby bylo dobrze.
  9. Tarcze czyściełem spirytusem, klocki papierem sciernym (drobnym). Skuteczność hamowania poprawiła sięi przestały piszczeć.
  10. Ja polecam Epicona i na początku zmianę oleju w tłumiku na Motorex 2,5w. Długo się zastanawiałem czy warto przeprowadzić taką operację, ale drugi raz już bym się nie zastanawiał. O wiele bardziej czuły zrobił się amortyzator, a sama wymiana banalna.
  11. uwekolarz

    [olej] Epicon

    nie chce zalewac kujawskim, po prostu mam dostęp do olei hydraulicznych i tak sie zastanawiałem czy mógłbym go użyć, ale w takim razie kupię motorexa 2,5w
  12. Witam, mam dostęp do oleju hydraulicznego, czy taki nada sie do tego aby wlać go do tłumika?
  13. A olej hydrauliczny nadał by się do tłumika?
  14. A może tak 2,5W? A w komorze powietrznej też wymienić?
  15. Cześć, jest możliwość zwiększenia czułości Epicona sf9?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...