Skocz do zawartości

Melman1980

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Radom

Ostatnie wizyty

252 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Melman1980

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

22

Reputacja

  1. Panowie jeśli ktorys z Was posiada owego Canyona neurona z Fox DPS z tyłu. Montują go od modelu 7.9 wzwyż. To proszę o informację czy pozycja "FIRM" blokuje go na sztywno? Ewentualnie poproszę o 4-znakowy symbol z tego dampera. Z góry dziekuję
  2. Panowie posiadam nerve 8.9 2015. Siedzi tam FLOAT CTD Performance Boostvalve. Oznaczenie CMNL 2014, FLOAT-A P-S, CTD BV LV, Canyon, Nerve AL 29, 7.250, 1.750, 0.8 Spacer, VTL, RTL, 175, 16 Canyon ustawił platformę dość miękka w tym rowerze szczegolnie na climb, powiedzmy, że chcialbym zeby szczegolnie ustawienie CLIMB było bardziej sztywne co moglbym uzyskac takim damperem: 2016, FLOAT DPS, P-S, A, 3pos LV, 7.25, 1.75, 0.9 Spacer, CL+, RM, Climb F Moje pytanie. Czy mogę dokonać takiego zabiegu? Czy rower wtedy nie straci nie wiem jak to nazwac swoich wlasciwosci albo moze to zle wplynac na sam rower zawieszenie w sensie trwalosci itp ? Czy po prostu bedzie tylko sztywniejsza platforma i tyle? Domyslam sie ze chodzi o przelozenie ramy ktore u mnie wynosi 2,5 x 1 i w zwiazku z tym powinno sie stosowac bardziej miekka platforme ale w tym foxie DPS "Climb" jest chyba jakos tam odseparowany od reszty platformy i mozna uzyskac duza twardosc tylko na ustawieniu FIRM?
  3. Proszę http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Inspection_Guidelines.htm
  4. @up bo to jest luz roboczy. Fox twierdzi, że to normalne zjawisko przy próbie statycznej. Podczas pracy amortyzatora nie ma prawa być takiego zjawiska
  5. Problem póki co nie występuję Tak sobie myślę, że ja mam skok 110mm to też moze mieć znaczenie bo krótsze ramię amora tyle, że jest jeszcze kwestia tego, że od nowości w tym amorze miałem bardzo mały ten luz delikatnie wyczuwalny. Dwa lata temu miałem treka z identycznym amorem jak Ty ale performance bez kashimy i luz był mega duży po około 200km, a teraz uważaj kupiłem identyczny nówke miałem okazje niewiele dołożyc i luz na goleniach również występował na ten moment tydzien temu przeorałem bajka po lasku wolskim w Krakowie, Zakrzówku, Sikorniku i na razie luzu brak ale tak na serio totalnie brak. Spróbuj zalać go goldem i nasącz dobrze gąbki ale przedtem sprawdz czy uszczelki są dostosowane do Golda poza tym mam podejrzenie, że serwisanci ładują na gąbki jeszcze fox fluid o niskiej lepkości.
  6. Panowie dokonałem po 50 godzinach wymiany oleju...Po oproznieniu lagów ze starego "golda" swoją drogą bardzo czystego na moje oko jest go tam ze 20ml na lagę. Wyczscilem złożyłem zalałem świeżym olejem do tego nasączając w "goldzie" gąbki. Panowie minął miesiąc nie mam totalnie żadnego luzu roboczego podejrzewam, że to się może zmienić ale podstawą jest chyba głównym problemem jest zbyt nmała ilość zalewana pierwotnie przez producenta. Należy zauważyć też, że FOX chyba od 2014 roku zalewa FIT goldem + na gąbki gold, wcześniej green i gąbki we FOX fluid Jak wiemy, że fox fluid to olej 7wt a gold 20wt czyli dużo większa lepkość. Może tu jest pies pogrzebany?
  7. Ok już wszystko wiem, za wszystko odpowiada parametr VT i przełożenie ramy. W moim przypadku VTL oznacza bardziej "miękką" całą platformę jest jeszcze VTM i VTF czyli najtwardsze, a w ramach ciekawostki zmiana na VTF w cult-bikes to 619złotych bo trzeba przy okazji wykonać full serwis. Fox się ceni na maxa
  8. i jeszcze jedno różnice są podobno bardziej odczuwalne przede wszystkim podczas jazdy. W trybie statycznym nie za bardzo. Zadzownie do Cult-bikes dzisiaj może coś poradzą EDIT: W Cult-bikes gościu mi oznajmił, że wszystko zależy od tego jak wstępnie ustawiony jest amor do ramy w rowerze i tak naprawde miedzy CTD mogą być skrajnie rózne i skrajnie podobne w zależności co producent roweru zazyczyl sobie do charakteru ramy. mój damper ma wstępne ustawienia dokładnie takie: 2014, FLOAT-A P-S, CTD BV LV, Canyon, Nerve AL 29, 7.250, 1.750, 0.8 Spacer, VTL, RTL, 175, 16 z tego wynikają różnice między poszczególnymi trybami. Jakby ktoś mogł mi rozszyfrować byłbym wdzeczny
  9. Przeglądnałem kilka zagranicznych forum i okazuje się, że sporo ludzi nie widzy różnicy miedzy tymi trybami wystarczy wpisac "CTD no difference" w zależności od posiadanego tłumika. Przede wszystkim chodzi chyba o spręzynę i wstępne ustawienia amortyzatora przy produkcji
  10. Coś w takim razie jest nie halo brat ma float CTD LV i na climbie praktycznie blokuje mu amortyzator, przynajmniej tak mi powiedzial sam osobiscie nie sprawdzalem a u mnie no coż ja nie widzę szczerze mowiac roznicy miedzy poszczegolnymi trybami w moim amortyzatorze EDIT:prawdopodobnie wychodzi na to, że wersja boostvalve tak ma i poszczegolne tryby na pierwszy rzut oka wykazują między sobą małe różnice
  11. @up Tomek. Ano właśnie. Więc albo jestem całkowicie niewrażliwy i nie widzę z tyłu za bardzo różnicy między poszczegolnymi trybami albo coś jest nie halo z CTD Jaka puenta Twojego przypadku?. Climb na damperze jest charakterystyczny czy raczej nie? Tzn czy widać bardzo różnice miedzy trail a climb np ? @up Rafal_P. ja też nie mogę się powstrzymać, więc zamilcz EDIT: zapomniałem....brat ma identyczny damper, okazuje się, że on też zbytnio różnicy nie widzi w działaniu
  12. Ok to rozumiem i tak właśnie podejrzewałem, że damper inaczej zachowa się podczas bujania niz amortyzator przy CTD w tym przypadku Climb
  13. No właśnie nie jest. Amortyzator praktycznie sie blokuje, a damper nie
  14. Może nie cięzko spróbować ale jak dla mnie trudno odczuć, może ktoś czuje lepiej ode mnie Długo myslałeś nad tą odpowiedzią ?
  15. Panowie.... W gruncie rzeczy pytanie może się okazać głupie ale jestem ciekaw pewnej kwestii. Jak jadę fullem z tym oto amortyzatorem po szosie to którym ustawieniem zredukuje bujanie i ewentualną stratę mocy w pedałowaniu... trail? Pytam się o damper, a nie amortyzator. Wiem, że w przypadku amortyzatora praktycznie całkowitą blokadę uzyskuję się przez tryb climb a jak jest z damperem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...