Skocz do zawartości

Galipette

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Płock

Ostatnie wizyty

1 997 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Galipette

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

59

Reputacja

  1. Wymieniłem na korbę Rotor - oś taka sama jak w shimano - 24 mm. Fajnie wszystko pasowało łacznie z linią łańcucha i napęd bardzo cicho pracuje i super współpracuje z łańcuchem i9 rz i przerzutką przedną sora 9rz. Może komuś info się przyda. Dzięki za podpowiedzi
  2. HT2 ok ale jest słaby wybór - albo są słabe korby albo jest GRX który swoje kosztuje A typowo szosowe odpadają. Myślałem jeszcze o suporcie BSA30 (68-73mm) oraz coś z korb rotor/sram. Myślałem o Sram Rival /Apex
  3. Cześć. Interesuje mnie zamiana korby fabrycznie zamontowanej - FSA tempo adventure na kwadrat na coś lepszego sztywniejszego i ciut lżejszego. Proszę o poradę jakie systemy suportów korb mogę rozpatrywać. Rower to cannondale topstone 3 z 2019/20 roku. Odpadają korby typowo szosowe bo w gravelu mi się to nie podoba - korba raczej 2 rzędowa ale z możliwością zdjęcia małej tarczy. Na razie napęd jaki mam to 2x9.. co byście doradzili w rozsądnej cenie oczywiście🙂
  4. Jakie ceny za te zestawy co napisałeś zaproponowali jeśli można wiedzieć?
  5. Cześć. Od wiosny posiadam gravela - cannondale topstone. Wciągnęło mnie to na maksa do tego stopnia że pozbyłem się szosy... Przejechałem już trochę tyś km na nim i powoli myślę o małym upgrade kół - napedu. Co do kół to są tam fabrycznie jakieś ciężkie RD 2.0 z piastami formula. Ważą ok 2400g komplet. Co byście polecili w miarę lekkiego i wytrzymałego - ważę ok 92 kg (197 wzrost). Zastanawiam się nad DT SWISS GR 531 Novatec D791SB D792SB (waga ok 1980 komplet) lub DT SWISS R500 Classic (waga ok 1820) w kwocie do ok 1500 zł Czy odczuję tą różnicę w wadze podczas jazdy? Czy działa to tak samo jak w szosowym rowerze - jeżdżę dość szybko po szutrach - (powyżej 30-35 się zdarza) i nie raz trafiły się kamienie lub jakieś grubsze tematy na drodze więc wytrzymałość to jednak priorytet.
  6. GT mają największe XL z wymiarem 645. Wg bikefittingu powinienem mieć 655 i temu odpowiada Unibike Evo XL 23" bo ma 657. Ale obawiam się o wytrzymałość unibike
  7. Czesć. Które z ram i jakich producentów będą najdłuższe - górny wymiar poziomy powyżej 640mm? Ktoś może przerabiał temat?
  8. Rower częściowo przebudowany i jest duża poprawa w jeździe. Nie muszę na pojazdach się tak koncentrować i więcej energii idzie w korby (takie moje odczucie) Napęd 1x10 z kasetą 11-42i zębata Narrow Wide 34, zamontowana osłona sterów jak najbardziej płaska+ mostek 17° na minus o 1 cm dłuższy. Ok 1kg lżejszy cały rower. Pozycja chyba lepsza co można ocenić na fotce. Dzisiaj na PB w Płocku awans na 2 sektor
  9. mostek standardowy kąt, 100 mm zamontowany zaraz nad sterami, kierownica 690 W wekkend pojeździłem i miałem okazję porównać z rowerami kolegów. No i okazało się, że mój najcięższy kloc.... Wieczorem wczoraj rozebrałem rower i tak: opona Schwalbe noby nic drutowa 720 gr x2 dętka 200 gr x2 koło przód gołe bez tarczy ok 990 gr koło tył gołe bez tarczy ok 1400 gr tarcze 2 szt 280gr kaseta 11-36 470 gr sztyca i siodełko 670 gr korba slx z pedałami ze zdjętymi blatami 990 gr pozostała rama z tylną przerzutką, amorem i kierownicą 5800 gr do tego zdjąłem manetkę przód i przerzutkę przód. Cięzkie to jakieś wszystko.......:(
  10. A więc tak...zważyłem rower i jestem lekko zszokowany bo waga pokazała 13.6 kg w pełnej gotowości bojowej..... Koło przednie kompletne 2.5 kg, koło tylne kompletne z kasetą 3.4 kg Torba podsiodłowa z dętką kluczami, nabojami 600gr Szerokość kierownicy 690 Pierwsza sprawa to pozbycie się tej torebki czyli zalanie mlekiem opon i wywalenie dętek czyli na początek torebka +dętki to z 800 gr leci. Druga sprawa to pozostawienie napędu 1x10 - w poprzednim sezonie śmigałem na takim w poprzednim rowerze i był wystarczający. Czyli znowu odejdzie manetka, linka, pancerz, przerzutka przód i tarcze ale dojdzie lekka tarcza narrow Wide - strzelam ok 400 gr Do tego na początek korekta pozycji i myślę że 24 czerwca na Poland Bike w Płocku będzie egzamin
  11. Czyli w weekend pomierzę wszystko i poważę i dam znać na forum. Na chwilę obecną sporo ciekawych informacji
  12. W pierwszym poście jest link. To nie ten model. Długość u mnie to 640
×
×
  • Dodaj nową pozycję...