Skocz do zawartości

KrossA8

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Olsztyn

Ostatnie wizyty

180 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrossA8

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Już nie ma miejsc, ale jak sie kupi miesiąc wcześniej to 49zł
  2. Witam, Poszukuje chętnej osoby na najbliższy weekend do pojeżdżenia po singlach po Polskiej i Czeskiej stronie. Plan jest żeby objechać wszystko (sieć liczy ponad 80km). Zaznaczam jednak, że nocleg planuje w Jeleniej Górze ze względu na dojazd pociągiem Pendolino (wyjazd 16:05 w piątek z Warszawy Centralnej, przyjazd przed 22 do Jeleniej Góry), powrót do Wawy w niedzielę z Jeleniej 14:41 przyjazd 21 także z rana można by było jeszcze coś pokręcić). Zainteresowane osoby proszę o szybki kontakt ze względu na rezerwację noclegów. PS Jeżeli ktoś jedzie autem i ma miejsce dla mnie i roweru to taka opcja też wchodzi w rachubę. Nocleg w cenie 60zł/dobę
  3. Pompowałem do 150psi,ale skok niewiele się zwiekszył.
  4. Jeśli przytrzymam koło to mogę trochę wyciągnąć skok, ale nie do 100mm
  5. Upuściłem całe powietrze z amortyzatora.napompowałem ponownie i jest to samo.Zamieszczam zdjęcie po spuszczeniu powietrza
  6. Drodzy forumowicze:) Czy jesteście w stanie rozwiązać zagadkę czemu amortyzator Rock Shox Reba RL29 100mm Solo Air ma skok 80mm zamiast 100mm? Amortyzator napompowany do ciśnienia o wartości 95psi( ważę 67kg).
  7. Dzisiaj zamówiłem nowe obręcze Remerx XCO RIO 29 . Miałem na oku także WTB frequency i19, ale przeważyła niska cena Remerxów przy podobnej wadze. Dosyć długo się wahałem nad ich wyborem, ponieważ na korzyść WTB przemawiała szerokość wew, 19mm(17mm w Remerx) oraz przystosowanie do systemu TUbeless. Jednak w cenie dwóch obręczy XCO Rio mam jedną WTB, dlatego zdecydowałem się na ich zakup. Nie mam jeszcze dokładnie sprecyzowanych szprych, ale pewnie coś z DT(Competition) lub Sapim(Race). Piasty pozostają te same( Deore XT). Myślę, że uda mi się zredukować wagę o jakies 400g, nie wydając przy tym majątku:) Jeśli chodzi o moje obecne odczucia co do 29er to jeździ mi się coraz lepiej, ale czuję zamulenie w terenie. Mam nadzieję, że wymiana kół zmieni to.
  8. Wymieniłem opony- seryjne Rapid Rob 2.25 na Maxxis Crossmark 2.1 zwijana. Różnica jest naprawdę zauważalna, nie ma takiego problemu z rozpedzaniem roweru. Nadal jednak wjeżdza mi się dużo gorzej na podjazdach niż na starym Krossie. Udało mi się znaleźć realną wagę obręczy, które są seryjnie(AlexRims ZX24) - 516g. Myślałem, że ważą one dużo więcej. Koła mam na piastach Deore XT i nie chcę ich wymieniać, ale myslałem o przepleceniu kół na nowe obręcze( WTB Frequency i19 Team) oraż szprychy cieniowane 1,8mm lub nawet 1,5mm. Czy ma sens inwestowanie 430zł w 2 obręcze+szprychy dla zaoszczędzenia 200g na dwóch obręczach? Może lepszym rozwiązaniem jest zalanie ich mleczkiem? Czy przy takich obręczach(nieprzystosowanych do Tubelessa) ma to sens?
  9. Licznik zamontowałem:p Mam wrażenie jakbym nie miał siły do tego roweru. Na płaskich szutrach 30km/h i koniec, na podjazdach to już wogóle masakra. Jestem lekki i nigdy nie miałem takich problemów z podjeźdzaniem jak teraz.
  10. Drugi dzień jeźdzenia, umęczony niesamowicie pomimo dosyć krótkiej trasy 50km:( Na tym forum jest podana realna waga obu kół( wraz z kasetą i zaciskami) http://www.mtb-forum.it/community/forum/showthread.php?t=284894&page=2
  11. Witam użytkowników dużych kół, zdecydowałem umieścić się post na forum, ponieważ mam problem po przesiadce z roweru na kołach 26 cali na 29er. Zakupiłem rower Cube race one 2014 (amor Reba, osprzęt w większości deore XT). Zrobiłem dzisiaj pierwszą trasę ok 80km(interwałowo,sporo piachu) i bardzo sie rozczarowałem. Rower nie ma wogóle dynamiki, jest ospały, trudno go rozpędzić. Powiem nawet więcej, jeżdze wolniej sporo wolniej na płaskich odcinkach i podjazdach niż na poprzednim leciwym Krossie A8 26 cali z 2008 roku:) Próbowałem regulować ustawienie siodła(przesunałem je max do przodu), mostek odwróciłem na minus i zostawiłem tylko jedna cienka podkładkę. Mam 177cm wzrostu i wybrałem rozmiar 17 cali co chyba wydawało się najrozsądniejszym wymiarem. Największą bolączka tego roweru są koła AlexRims ZX24, które są bardzo ciężke( ważę poniżej 70kg więc nie potrzebuje takich kół rodem z DH:D) Czy myślicie, że ciężkie koła mogą być przyczyną tak "mułowatej" jazdy tym rowerem.Czy takie koła mogą tak bardzo spowalniać rower? Dodam także, że ścigam się w maratonach od 2 lat i w tym roku udało mi się wejść do 2 sektora na Mazovi co uważam za sukces na rowerze który waży 12,5kg i ma przejechane ok 20tys km. Czekam na rady z waszej strony.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...