Skocz do zawartości

johny3108

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek

Osiągnięcia użytkownika johny3108

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No własnie ale pisałem że stuka na odblokowanym Spróbuję jeszcze tych zabiegów o których piszesz i zobaczę co będzie. Te boczne śruby o których piszesz to dwa imbusy trzymające mostek ? Strasznie się wkręciłem w jazdę robimy z żoną średnio 200km w weekendy szkoda mi pozbywać się teraz roweru ale jeśli trzeba będzie to się to zrobi.
  2. No tak jak myślałem bf_bike nie odbiera telefonu. Co ciekawego wyczaiłem to to że amortyzator nie hałasuje gdy jest zablokowany natomiast po odblokowaniu gdy tylko na coś wjeżdżam pojawia się tępy dzwięk uderzanego metalu o metal tak jakby były luzy w kierownicy(kiedyś tak miałem w starym rowerze) dziwne to dla mnie bo porównywałem luzy w amorku do luzów w lazzaro żony i tam jest podobnie a odgłosy nie występują gdy na nim jadę. CO jeszcze może to powodować taki hałas luzy w kierownicy? - Jak je ewentualnie wyeliminować. Chętnie bym rower odesłał ale kurde sezon w pełni wolę jeździć
  3. OK regulacja to nie problem. Gorzej ze stukami z okolic korby oraz luzach na amorku.
  4. Tu nie chodziło o odżałowanie 30zł bo rower miał przyjść wyregulowany i przygotowany do eksploatacji a przyszło gówno. Najpewniej odeśle to badziewie bo powoli tracę cierpliwość.
  5. Witam Ponownie! Z moim lazzaro dalsza część kłopotów. Dokręcałem korbę tylko w celu sprawdzenia czy to nie powoduje takiego pływania i co się okazało że lewa strona była dość luźna aż się boje jak wkręcony jest suport. Niestety to nie pomogło na pływanie dodatkowo już wcześniej pojawiło mi się jakieś cykanie podczas pedałowania gdzieś z okolic właśnie korby występuje gdy mocniej naciskam na lewy pedał(nie jest to tarcie o prowadnice przerzutki) podejrzewam pedały ale naprawdę starałem się je mega mocno dokręcić więc to chyba nie one. Czy ktoś kto miał problem z trzaskami z pedałów mógłby mniej więcej opisać jaki to był dzwięk? Mój to takie krótkie cyk, cyk. Dodatkowo coś mi chyba strzela w kierownicy gdy szybko kręcę w lewo no i mam te nieszczęsne luzy w amortyzatorze - co może być tego winą też coś jest niedokręcone ?
  6. U mnie szura łańcuch o prowadnice przerzutki np. gdy mam z przodu 3 a z tyłu 9 to tarło przy pedałowaniu prawą nogą teraz mam tak że gdy jest przełożenie 2-3 to trze gdy pedałuje lewą noga tak cyklicznie - coś nie mogę się wstrzelić z regulacją i wycelować idealnie by nigdzie nie tarło. Ma to pewnie związek z tym jak pisali przedmówcy że korba na kwadrat lekko pływa. Bardzo mi interesuje ten amorek bo u mnie dziwne odgłosy z niego dochodzą gdy jest mocniejsza dziura mam wrażenie jakby uderzał metal o metal dość mocno tylko nie jestem na sto procent czy to amortyzator dlatego pytam czy u ciebie też są lekkie luzy w nim?
  7. Witaj, Odnośnie punktu 4 to u mnie jest tak samo być może u ciebie pomoże regulacja przerzutki przedniej. Mam do ciebie pytanie odnośnie amortyzatora. Czy u ciebie też występują w nim lekkie luzy? Zablokuj go przytrzymaj przedni hamulec i poruszaj kierownicą przód tył sprawdź proszę czy u ciebie też amortyzator buja się w goleni?
  8. A może taki efekt dawać słabo dokręcona korba/ suport?
  9. Witam ponownie. Przejechałem teraz weekend lazaro integralem V3 200km (zaliczyłem nawet pierwszy upadek ) Jedyne co mnie niepokoi to pływanie korby przedniej wiadomo że po 200km przerzutki są do regulacji ale za chiny nie mogę ich ustawić ta by łańcuch nie tarł podczas pedałowania o prowadnice. Pierwszy raz przyuważyłem że na przełożeniu 3-9 łańcuch przy naciskaniu na pedał prawą noga trze o prowadnicę gdy poluzowałem śrubkę H na przedniej przerzutce teraz łańcuch trze o prowadnice przy pedałowaniu lewą noga na przełożeniu 2-4(3) czy da się to ustawić tak by się nie działy takie historie? Mam też pytanie czy normalne jest że przednia korba aż tak się buja? Podczas jazdy mam wrażenie gdy na nią patrze że przechył waha się w okolicy 3-4 mm (tak na oko patrząc podczas jazdy więc odczyt może być zaburzony) korba w integralah to FCM-391 Schimano a suport to neco na łożyskach maszynowych.
  10. Ukośnych przełożeń oczywiście unikam. Problem zauważyłem przy biegu przód 3 tył 9 hmm sprawdzę jeszcze czy gdy rower stoi i pedałuje ręką pojawia się taki problem. Z amortyzatorem mam identycznie jak ty z tym że mój rower ma dopiero około 40km przebiegu. Jestem też bardzo ciekaw opinii innych?
  11. Ok spróbuję tak zrobić pewnie pomoże ale inna kwestia jest taka czy to normalne że nie szura cały czas tylko cyklicznie tak jakby korba była krzywa. Czy to jest normalne zachowanie? Druga sprawa to taka że wyczaiłem dzisiaj o co chodzi z tymi tempymi dzwiękami z amortyzatora. Zablokowałem go dzisiaj wcisnąłem przedni hamulec i ruszałem kierownica okazało się że w amortyzatorze są luzy w górnej części widać jak rurka rusza się w goleni i uderza o boki. Jako że to mój pierwszy rower z amortyzatorem zastanawiam się czy jest to normalne?
  12. Witam serdecznie! Od niedawna jestem posiadaczem integrala V3 wczoraj wybrałem się na pierwszą wyprawę. Mam pytanie czy u was także występuje tzw. bicie podczas pedałowania? Otóż chodzi mi o to że gdy mam tylną przerzutkę w pozycji 9 to łańcuch cyklicznie ociera o prowadnice przerzutki dodam że nie występuje to podczas pedałowania do tyłu tylko podczas mocnego naciskania na pedały i jazdy. Czy ktoś bardziej doświadczony orientuje się o co chodzi i czy jest to normalne? Pomijam fakt że przerzutki są na pewno do regulacji ale dziwi mnie ffakt tego jakby korba była krzywo lub coś w tym stylu. A jeszcze jedna sprawa czy u was też czasem na większych wybojach z okolic amortyzatora wydobywa się taki metaliczny dzwięk jakby uderzanie metalu o metal tak jak by były luzy przy kierownicy albo amorku? To też mnie dość mocno niepokoi.
  13. Witam wszystkich! W tym tygodniu dotarł do mnie Lazaro Integral V3 - pierwsze wrażenie mega pozytywne. Mam 185cm wzrostu (długość nóg 85cm) Mam ramę 19 cali jest idealna dla mnie. Piszę do was jednak z pytaniem bo dzisiaj jadać tym rowerkiem pierwszy raz do pracy po brukowanej kostce dość szybko słyszałem uderzanie metalu o metal tak jakby łańcuch lub przerzutka uderzała w ramę - czy jest to normalne? U was też coś takiego występuje?
  14. Witam serdecznie wszystkich użytkowników rowerów Kands maestro. Przymierzam się właśnie do zakupu tego modelu proszę o podpowiedz którą wersje roweru lepiej obecnie kupić (na rok 2013 czy rok 2014 ?) jakie są mniej więcej różnice na + i na minus w danych modelach?
  15. Witam Panowie! Proszę o pomoc w wyborze rozmiaru ramy! Mój wzrost to 184cm długość nogi do krocza 83cm planuję zakupić rower Kands Maestro akurat jestem tak na pograniczu 19" i 21" cali i nie mam pojęcia na co się zdecydować? Zależy mi na wyprostowanej sylwetce w czasie jazdy i wygodzie (planuję pokonywać nim duże dystansy) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...