Skocz do zawartości

lud0jad

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    przemo
  • Skąd
    3city

Osiągnięcia użytkownika lud0jad

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. lud0jad

    [2016] Kross Soil

    Na pewnym popularnym blogu enduro czytałem , że w nowym moon'nie śruby są tytanowe, klej na gwinty jest nowego rodzaju i nakładany jest w Polsce przy składaniu, a nie w Tajwanie jak w zeszłorocznym modelu. Co do cen.. No ej, enduro nigdy tanie nie było, a ostatni rozkwit różnorodności na rynku sprawił, że za 7k można naprawdę poszaleć. Ja zawsze jak oceniam wartość roweru to od ceny odejmuje rynkową cenę wszystkich komponentów i patrzę ile w przybliżeniu producent każe sobie zapłacić są swoją ramę. Pozdro
  2. CentrumRowerowe.pl opinia: pozytywna +Duży asortyment +Zniżki przy większych zakupach +Dobry kontakt -Czas realizacji Bikestacja opinia: neutralna +Duży asortyment +Zniżki przy większych zakupach -Czas realizacji -Różnice między stanem magazynowym, a oficjalną stroną, bo niby sprzedają przez allegro (allegro API + średnio rozgarnięty programista ??)
  3. Gratulacje za kreatywność Jednakże szczypta druciarstwa w tym jest, ale tego pozytywnego. Też mam 1x10 z Zee. Różnica jest taka, że z przodu mam mechanizm korbowy Alfine z podwójnym chainguard'em. Przy zablokowanym wózku o spadaniu łańcucha nie ma mowy (przy odblokowanym nawet też, choć mniej jeździłem w tej opcji).
  4. No Alfine 11 plus pasek to było by rasowo Tylko trzy problemy: cena, masa i trzeba ciąć ramę. Z drugiej strony nie chciałem na tej ramie składać roweru szosowego bo nie ta geometria, a tak mam niecodzienną i sprawdzającą się konstrukcję. Co do rogów to ich nie trawię jakoś, choć może kiedyś plecy zmuszą mnie do zmiany zdania.
  5. Dokładnie tak jak piszesz. Jednak przy tak minimalnym skoku zmiana rozstawu jest minimalna. Co do sensowności to wszystko zależy od potrzeb i budżetu. Pompowania jest małe i znoszone przez tą zmianę bazy kół.
  6. Dzięki, coś skydrive pochrzanił z publicznymi plikami. Niestety nie mogę już edytować więc wrzucam tutaj. Rama w rozmiarze L, ale ważona bez pivotów oraz haku do przerzutki oraz wagą wędkarską za 10 zł więc możliwe, że są tu jakieś odchyły. Na mniejsze częsci miałem już dokładniejszą wagę.
  7. Simano! Rower i części kompletowałem całą zimę. Aktualnie ma już przejechane 800km więc mogę więcej powiedzieć co wyszło ZAŁOŻENIA Posiadałem Scotta Sportster z 2011 roku. Dużo jeżdżę po mieście jak i za (głównie asfalt). Celem była prostota napędu, mocne obręcze (trochę ważę + sakwy w przyszłości), oraz wpasowana w mój gust prezencja. Na chwilę obecną ze starego roweru została tylko rama i wymienione w najbliższym czasie sztyca i siodełko. CZĘŚCI Część Producent Model Waga Rama Scott Sportster 50 2011 2050 Widelec Santour Swing Black Disk 1433 Kierownica FSA K-Force 131 Mostek FSA OS99 135 Chwyty Boplight Race Red 130mm 10+10 Sztyca Scott OS 36.1mm 350 Siodło Scott Sportster 400 Koła Shimano WH MT-15 29er 1082+1108 Zaciski Boplight Tytanowe RED 20+22 Opony Schwalbe Kojak 700x35c 360+348 Dętki Maxxis flyweight 28 25c/42c 66+66 Kaseta Shimano Ultegra CS 6700 11-28 270 Łańcuch Shimano Ultegra CN 6701 268 Korba Shimano Alfine FC-S500 39z 905 Pedały Crank Brothers Candy 2 160+160 Przerzutka Shimano Zee RD-M640 10rz. SS 269 Manetka Shimano Zee SL-M640 10rz 143 Hamulce Avid/SRAM BB5 230+230 Tarcze Dartmoor Nano + Ashima IS Adapter Nano 102+102 Klamki Boplight Vb 40+40 Linki SNG Carbon Look 75+75 Pancerze SNG Carbon Look 75 Razem 10660g Jak się jeździ? Mega! Napęd 1x10 to to czego chciałem i wymusza na mnie jazdę bardziej kadencyjną niż siłową za co dziękują mi stawy. Wcześniej jeździłem głównie na najwyższym przełożeniu na przednim blacie (48z). Może trochę dziwić połączenie szosowej ultegry, turystycznego alfine i freeride'owego zee, ale działa to ze sobą znakomicie. Tylna przerzutka jest dodatkowo wyposażona w blokadę wózka (nie potrzeba napinacza). Koła z oponami również spełniają założenia przez 800km nie miałem żadnego przebicia. Obręcze są sztywne i mocne choć przez to nie najlżejsze. Karbonowa kierownica to efekt licytacji na popularnym serwisie aukcyjnym. Za mostek jak i kierownice dałem po 80 zł. Największą ciekawostką tego projektu jest chyba magnezowy widelec suntour swing z zawiasowym amortyzatorem ze sprężyną schowaną w rurze sterowej. Jak czytałem o nim na forach to znajdowałem więcej tematów, że ktoś chce kupić niż jakiś konkretów. Element ten spisuje się dobrze i nie tęsknię za zwykłym amortyzatorem. 30mm skoku to naprawdę niewiele, ale odciąża już nadgarstki. Jeśli chodzi o wady to znalazłem trzy. Pierwsza dotyczy właśnie amortyzatora i bardziej to już wada samej konstrukcji. Otóż co jakiś czas (póki coraz) trzeba dokonać takiej oto akcji serwisowej https://www.youtube.com/watch?v=qCGZGkF51GU bo nieprzesmarowana "główka" zaczyna skrzypieć. Druga to taka, że musiałem poprowadzić linkę tylnego hamulca drogą pozostałą po przedniej przerzutce, przez co trochę ciężej chodzi klamka. Trzecia to, że jak rozpędzę się powyżej 50km/h to rower wpada w rybkę (zaczyna nim trochę bujać). Foto Pozdrawiam
  8. CTbike.pl Pozytywna. Tanio i można się dogadać. Zamówiłem zwijane Kojaki a dostałem drutowane, był błąd na stronie. Ostatecznie dostałem rabat, na droższą wersję i wymianę. bikestacja Pozytywna. Tu trochę długo szła paczka, ale w opisie strony było, że na sprowadzenie potrzebują do 3 dni roboczych. No i zapakowane wszystko elegancko, a nie jak to mają w nawykach sklepy internetowe w starych porwanych kartonach co nie jedno już przeżyły. Spory asortyment + KCNC
  9. To znaczy, że jak się zabrudzi to lekko trzeszczy i trzeba dbać. Niska połka po prostu a jeden blat to jedna zebatka. Tak mam, że rzadko używam przelozenia z przodu. *sory za ortografię, pisane z kom.
  10. Posiadam ten model Scotta (P 50) z roku 2010 i mogę powiedzieć, że to naprawdę świetna maszyna w tej cenie. Zrobiłem nią 5kkm i ciężko mi znaleźć jakąś wadę. Może jedynie co opony (po sezonie były do wymiany) oraz typowo turystyczna korba z przodu. Może w przyszłym sezonie go doinwestuje w jeden blat z przodu (45z Shimano Alfine). Co rozmiaru to najlepiej przymierzyć gdzieś w sklepie podobny (nawet z innym osprzętem). Oczywiście można kupić w tej cenie Kands'a czy Lazzaro, ale należy pamiętać, że rower to nie tylko przerzutka z tyłu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...