Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - Crank Brothers - 4g
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Bontrager RL - 35g
Brake Front: (Hamulec przedni) - Avid Elixir 9 RS+ obejma - 213g
Brake Rear: (Hamulec tylni) - Avid Elixir 9 RS + obejma - 227g
Cables: (Pancerze + noski + rurki termokurczliwe) - Noski Akcent + Pancerze Clarks - 45g
Cassette: (Kaseta) - XT 11-32 - 263g
Chain: (łanńuch+spinka) - Campagnolo Record C9 - 270g
Crankset: (Korba + suport) - Aerozine X12 FX A3 44x32x22 - 764g + Swiss Comp - 80g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - XT - 152g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - SRAM X9 średni wózek - 206g
Fork: (Widelec): - Magura Durin Race MD80R - 1412g
Frame: (Rama): - Accent Peak S - 1630g
Grips: (Gripy): - Accent - 20g
Handlebar: (Kierownica) - Haibike Greed Team 660mm carbon – 194g
Headset: (Stery+miski+bierznia) - Accent Airplane - 72g
Pedals: (Pedały) - Shimano M540 – 350g
Rotors(Tarcze + śruby ) - Avid HS1 180 - 135g; Avid HS1 160 - 92g + śruby stal 23g
Seat: (Siodło) - Selle Italia SLR Gel Flow - 222g
Seatpost: (Sztyca) - Ritchey WCS - 262g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Dartmoor ring - 18g
Shifters: (Manetki + linki) - SRAM X0 Grip Shift - 173g +20g
Skewers: (Zaciski koł) - Novatec - 104g
Spacers: (Podkładki pod mostek) - Ritchey Carbon - 10g
Stem: (Mostek) - Boplight 100mm - 128g
Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Racine Ralph EVO 2.1 - 440g
Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Racine Ralph EVO 2.1 - 460g
Top Cap: (Top cap+gwiazdka + śruba) - Accent - 23g
Tubes ( mleko + taśma + zaworki) - Caffelatex 120ml – 150g
Wheel Front: (Koło przednie) - 685g
Hub: (Piasta) - Novatec 711 Rim: (Obręcz) - WTB Frequency i19 Spokes: (Szprychy) - Pillar 2.0-1.8-2.0 Nipples: (Nyple) – Aluminium Rim tape: (Opaska) Caffelatex – wliczone w dętki
Wheel Rear: (Koło tylne) - 835g
Hub: (Piasta) - Novatec 712 Rim: (Obręcz) - WTB Frequency i19 Spokes: (Szprychy) - Pillar 2.0-1.8-2.0 Nipples: (Nyple) – Aluminium Rim tape: (Opaska) Caffelatex – wliczone w dętki
Razem: 9645 g
Na ten moment nowa jest rama,stery, kaseta i łańcuch. Reszta komponentów używana już wcześniej na innej ramie - za dużej dla mnie. Wydaje mi się ze teraz rama w rozmiarze S będzie dla mnie idealna. Mam 170cm wzrostu, a sztyca wsunięta jest jeszcze z 2 cm zapasem.
Nie będę się starał na siłę odchudzić tego roweru - ma mi służyć do maratonów w Wielkopolsce jak i wypadów w góry.
W przyszłości prawdopodobnie zmienię : mostek na błyszczący - pasujący do reszty, tarcze na jakieś z czerwonym akcentem, i może zaciski kół na lżejsze.Być może także zawitają nowe kółka przerzutki - czerwone aluminium. Zastanowię się też czy potrzebne mi są rogi.
Niestety zdjęcia kiepskie bo robione komórka.
Pozdrawiam